quote:Totaal: 2.236.744 (+12.648 ivm -65 corr.)
Er wordt weer lekker ingemasseerd...quote:
Ze zijn geen oplossing, kijk svp naar Singapore.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:59 schreef GemMagic het volgende:
Vaccins zijn onderdeel van de oplossing. Die oplossing is, maximale immuniteit creeeren voor zo veel mogelijk mensen en direct daarna alles open zodat je de door vaccins opgebouwde immuniteit kunt onderhouden door blootstelling in de dagelijkse praktijk.
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:01 schreef dick_laurent het volgende:
Boys. Ik zit nu beetje suf first dates te kijken..
Ja kut programma, I know. Fuck it.
Maar dr kwam net een vrouw in beeld, begin 60 & zwaar gelovig. Hatsa. Doelgroepje!
En toen zei de man (haar date) dat ie onlangs z'n 1e prik gehad had (zomer aflevering).
Waarop zij meteen heel stellig reageerde: Oh nee hoor! Dát doe ik niet! Ik ben toch gezond!? En ik heb veel onderzoek gedaan naar die vaccins en het is allemaal troep die ze inspuiten!
Well then. Zou ze al een bedje bezet houden inmiddels?
[ afbeelding ]
Doe maar minstens x2quote:Op woensdag 10 november 2021 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Dus er zijn nog maar zo weinig besmettingen geweest sinds maart 2020?
[..]
Wie dat kijkt, is er toch ook naar op zoek.. en waar een markt is, is aanbod. Niet alleen verwijtbaar aan de programma's. Wél zonde van NPO programma's van belastinggeld.quote:
Ja Za, droom lekker verder in je eigen bubbeltje.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:03 schreef Za het volgende:
[..]
Ze zijn geen oplossing, kijk svp naar Singapore.
Plus 2-3 miljoen waar het niet werkt.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:51 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Bij hoeveel %? 95-100?
Dan kan je het net zo goed verplichten, want anders blijft de teller voor altijd steken bij 1.8miljoen ongevacinneerd.
Van mij mag het ook zonder vaccins, maar ik ben overtuigd dat zij in beginsel een immuniteitsreactie teweeg brengen. Zelf zou ik er dan ook voor opteren, maar de kern van de oplossing is, geef iedereen de kans die hij of zij wil nemen, met of zonder vaccin, met of zonder boosters, en daarna gewoon minimaal 6 maanden alles open en toegestaan.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:03 schreef Za het volgende:
[..]
Ze zijn geen oplossing, kijk svp naar Singapore.
Bericht van gisteren dit toch?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:17 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.deondernemer.(...)de-coronapas~3398718
Placering en eerdere sluiting
Om te kotsen, zo voorspelbaar ditquote:Op woensdag 10 november 2021 21:02 schreef popje het volgende:
[..]
Er wordt weer lekker ingemasseerd...
Nee, van vandaag en het geeft meer achtergrondinformatie. Blijkbaar is er verdeeldheid tussen kabinet en OMT en zijn ook de OMT-leden het onderling nog niet eens.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:09 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Bericht van gisteren dit toch?
"Ga lekker naar huis, koken. Dat is veel beter".quote:Op woensdag 10 november 2021 21:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Wouke van Scherrenburg, de bekende gezondheidsexpert.
Kijk naar de cijfers svp.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:05 schreef popje het volgende:
Ja Za, droom lekker verder in je eigen bubbeltje.
De scholen dicht dan?quote:Op woensdag 10 november 2021 19:31 schreef mir1986 het volgende:
Volledig alle vrijetijdssectoren slopen en daarmee ook de economie. Wat voor kettingreactie dat dan gaat opleveren :-| Op een gegeven moment is het geld op.. En wat te denken van de 3000 miljard die in de Amerikaanse economie gestoken is. Dat is toch niet meer terug te betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |