SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet wat jullie verwachten maar een OP zonder foto kan niet. Ik heb net de dozen met kerstspullen uitgegraven dus ik kon het niet laten een plaatje te makenTis toch een beetje voorpret
![]()
Hopelijk komen er snel kerstbomen picca's![]()
Mijne komt over 1,5 week
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Mooi! Is die blauwe bal een hele oude? Ik heb ook zo'n bal, meegenomen bij mn ouders ooit. Vind dat wel leuk, van die oude ballen. Misschien eens in de kringloop of op marktplaats kijken. (of gewoon nieuwe ballen met een vintage look kopenquote:Op maandag 15 november 2021 20:27 schreef Starhopper het volgende:
Ik zou het eigenlijk as weekend doen maar ik verveelde mij een beetje en ik kon het niet laten om hem neer te zetten![]()
Ik ben blij
![]()
[ afbeelding ]
Nee, is geen oude. Komt bij de Hema vandaanquote:Op maandag 15 november 2021 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooi! Is die blauwe bal een hele oude? Ik heb ook zo'n bal, meegenomen bij mn ouders ooit. Vind dat wel leuk, van die oude ballen. Misschien eens in de kringloop of op marktplaats kijken. (of gewoon nieuwe ballen met een vintage look kopen)
quote:Ik wou mijn boom komend weekend opzetten, maar er komt familie langs die van mening is dat de boom pas na 5 december opgezet mag worden
Oh dan ga ik eens naar de hema! Had mijn mandje bij allesinwonderland ook al gevuld, vooral met de ouderwetse vogeltjesquote:Op maandag 15 november 2021 22:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee, is geen oude. Komt bij de Hema vandaanNet als de rest van de ballen
Daar hebben ze glazen ballen voor een fatsoenlijke prijs. Vintage ballen vind ik tof maar die zijn hier bij de kringloop best duur helaas. De astronaut, spaceshuttle en saturn raket ballen heb ik hier gekocht: https://www.allesinwonderland.nl/109-ornamenten-en-figuren. Prijzig maar ze zijn wel heel mooi
Jaaa!! Die vogeltjes zijn mooiquote:Op maandag 15 november 2021 23:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dan ga ik eens naar de hema! Had mijn mandje bij allesinwonderland ook al gevuld, vooral met de ouderwetse vogeltjes![]()
quote:Op woensdag 17 november 2021 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jaaa!! Die vogeltjes zijn mooi![]()
![]()
Die ouwe van mij heeft een kringloop dus ik heb alles vintage.quote:Op maandag 15 november 2021 22:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee, is geen oude. Komt bij de Hema vandaanNet als de rest van de ballen
Daar hebben ze glazen ballen voor een fatsoenlijke prijs. Vintage ballen vind ik tof maar die zijn hier bij de kringloop best duur helaas. De astronaut, spaceshuttle en saturn raket ballen heb ik hier gekocht: https://www.allesinwonderland.nl/109-ornamenten-en-figuren. Prijzig maar ze zijn wel heel mooi
[..]![]()
![]()
Gewoon schijt hebbenTis jouw huis en jouw boom
Leuk! Mooie bonte boom ook!quote:Op woensdag 17 november 2021 18:45 schreef Werkman het volgende:
[..]
Die ouwe van mij heeft een kringloop dus ik heb alles vintage.
[ afbeelding ]
Dat correct en tevens juist.quote:
Noicequote:Op woensdag 17 november 2021 18:45 schreef Werkman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 november 2021 21:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat correct en tevens juist.
Maar dat weten we zelf ook wel. De meeste hebben de datum wel op hun scherm staan ergens.
[..]
Noice
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2021 18:45 schreef Werkman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauw! Die is heel mooiquote:Op maandag 29 november 2021 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn boompje staat ook weer, wel tevreden, al vind ik momenteel eigenlijk de bonte bomen met allerlei soorten ballen leuker (maar paar jaar geleden wildd ik elk jaar een of twee kleuren in de boom doen en moest van mezelf toch een keer mijn in een opwelling gekochte paarse voorraad inzetten)
[ afbeelding ]
wieso post je een kerstboom van iemand die buiten staatquote:Op zondag 5 december 2021 17:06 schreef DagelijksSuffertje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat een boompje, speciaal voor kerst.
Mooi hoorquote:Op zondag 5 december 2021 17:06 schreef DagelijksSuffertje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat een boompje, speciaal voor kerst.
Heb je de helft van de takken al gebruikt om te stoken ivm de gas prijs?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De kleur is wel wat vertekend, in 't echie is de muur niet zo roze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je de helft van de takken al gebruikt om te stoken ivm de gas prijs?
Takjes een beetje meer uit elkaar vouwen?? Zodat je niet zo doorheen kun kijken, of breken ze dan heel snel?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een mannentaak? Ik ken juist veel vrijgezelle mannen die geen kerstboom hebben. En bij de meeste stelletjes doet de vrouw het. Lijkt me wel superromantisch om samen de boom te versieren (maar zal in werkelijkheid wel gewoon ruzie opleverenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:41 schreef einzeinz het volgende:
Als man zijnde is dat mijn taakje en mijn creatie.
Rond de voet komt nog een rotan mand.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:25 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] Hier staat ‘ie ook![]()
![]()
Wat vulgairquote:Op zaterdag 11 december 2021 00:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat een mannentaak? Ik ken juist veel vrijgezelle mannen die geen kerstboom hebben. En bij de meeste stelletjes doet de vrouw het. Lijkt me wel superromantisch om samen de boom te versieren (maar zal in werkelijkheid wel gewoon ruzie opleveren).
Maar mooie boom. Ben wel benieuwd naar de piek
Ook een leukequote:Op zaterdag 11 december 2021 18:25 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] Hier staat ‘ie ook![]()
![]()
Ik heb kerst altijd gezellig gevonden. Dus ik hou het ook in stand (ja, ik ben een man). Er staat geen piek op maar als ik in januari iets kan scoren in korting dan kan er nog iets bij komen in 2022.quote:Op zaterdag 11 december 2021 00:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat een mannentaak? Ik ken juist veel vrijgezelle mannen die geen kerstboom hebben. En bij de meeste stelletjes doet de vrouw het. Lijkt me wel superromantisch om samen de boom te versieren (maar zal in werkelijkheid wel gewoon ruzie opleveren).
Maar mooie boom. Ben wel benieuwd naar de piek
Je bent vergeten je takken uit te vouwen. 1 naar links, 1 naar rechts, 1 naar boven enz… zo worden het mooie rozetten en is de stam minder zichtbaarquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 19 december 2021 22:08 schreef Nizno het volgende:
Mijn boom staat het hele jaar, mooi in een windlicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kerstdorpje er boven
[ afbeelding ]
en dan in de bloemenlampjes nog wat kerstornementjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graziequote:Op maandag 20 december 2021 06:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leuk!
En gefeliciteerd met je verjaardag
quote:Op zondag 19 december 2021 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eindelijk staat de mijne zoals het heurt![]()
Eerst had ik dit….
[ afbeelding ]
Klootzakjes hadden in een half uur de lichtsnoeren doorgeknaagd![]()
Nu zijn die ornamenten de deur uit, heb ik nieuwe lichtjes en dat resulteerde in dit![]()
[ afbeelding ]
In de woonkamer meteen ook alle andere frutsels, lichtjes en dergelijke neergezet die ik met mijn logees niet aandurfde.
Hier staat die nogquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:19 schreef Selenophilia het volgende:
Waarom flikkeren jullie gelijk de kerstboom weg na kerst![]()
![]()
Is toch leuk om het met oud en nieuw ook in huis te hebben.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je er zoveel geld in pompt dan mag je het wel tot pasen laten staan ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:43 schreef Goitske het volgende:
Hier staat hij ook nog tot 6 januari of hij moet mega gaan uitvallen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |