quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Gijs Brouwer nu bezig tegen Feliciano Lopez. Meteen een break voor. Hij was zelfs favoriet bij de bookies.
WTF, echt een WTA nederlaagquote:
Heeft absoluut niet de skills voor de ATP tour. Inderdaad. Ik begrijp ondertussen wel waarom ie vorig jaar al die challengers maar bleef spelen.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:30 schreef TornadoDK het volgende:
Tallon moet weer lekker challengers gaan doen
Die mag vannacht aan de puna-tattooquote:Op maandag 18 april 2022 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Sels naar zijn hoogste positie ooit, 248. Zit samen met Misa en baby in Split en wint vandaag zijn eerste potje van een stokbrood.
Nog 148 posities te gaan voordat zijn 'carrière' winstgevend wordtquote:Op maandag 18 april 2022 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Sels naar zijn hoogste positie ooit, 248. Zit samen met Misa en baby in Split en wint vandaag zijn eerste potje van een stokbrood.
Botic stond met 4-3 voor en tussen 2 games in greep hij ineens naar zijn borst. Vervolgens is hij ruim een kwartier lang behandeld. Hij kwam nog wel terug maar zag erg bleek en kon amper zijn ogen openhouden. Na 2 punten hield hij het vervolgens voor gezien en verdween direct.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
ik hoorde net dat hij last van zijn hart had
Ademhalingsproblemen blijkbaarquote:Op zondag 1 mei 2022 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
ik hoorde net dat hij last van zijn hart had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |