Niet als je de QR-plicht verplaatst naar andere plekken.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:28 schreef Bliksem92 het volgende:
Als ze evenementen gaan verbieden is dat toch ook meteen de doodsteek voor het hele QR-gebeuren?
Lag op de plank, makkelijk te handhaven, eenvoudige zondebok.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom in godsnaam de horeca eerder dicht?
Ik schaar Hugo ook wel onder de extremisten eigenlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:26 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit omdat Hugo er al op zinspeelde en op de manier waarop hij dat deed kan ik niets anders concluderen dan dat hij dat wil.
Nee het probleem is toch echt complexer. Een groep de schuld geven is te simpel.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik hoop dat alle antivaxxers trots op hunzelf zijn. Lekker vieren dat het vaccineren (dankzij hun, maar klein detail) mislukt en dat iedereen dankzij hun weer onder maatregelen gebukt zal gaan.
Wees vooral trots op jezelf, je hebt gewonnen, alles gaat weer dicht
Welnee, je kunt prima aanpassen. Mooi gaan dagstappen en 's avonds thuis naborrelen. Maar je hebt gelijk, de meeste zullen nu wel beginnen én eindigen in de keet/schuur/thuis ipv de rotmoeite nemen eerst naar de stad te gaan.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Evenementen en stappen willen ze simpelweg van de kaart vegen en dat doe je hiermee. Restaurants kunnen zo open blijven..
Die 3 studenten die maken echt het verschil.quote:
En het feit dat je min of meer overgeleverd bent aan welke eisen Hugo over 5 maanden aan je QR stelt.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben er geen voorstander van hè, maar het ander (2G) vind ik een groter kwaad. Juist met een plicht ben je naar mijn idee beter beschermd dan nu. Als het je verplicht wordt en je krijgt bijwerkingen is het aan de overheid je te helpen. Als het niet verplicht is kunnen ze zeggen: vervelend, vrije keuze
Ja, als je onder 'stappen' verstaat dat je heel stoïcijns aan een tafeltje moet zitten en daar blijven. En als je pech hebt nog een mondkapje op in de gang.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:00 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Welnee, je kunt prima aanpassen. Mooi gaan dagstappen en 's avonds thuis naborrelen. Maar je hebt gelijk, de meeste zullen nu wel beginnen én eindigen in de keet/schuur/thuis ipv de rotmoeite nemen eerst naar de stad te gaan.
Nee hoor. Ligt geen centimeter complexer dan wat daar staat. Opgeflikkerd met dat dwarse gedoe.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee het probleem is toch echt complexer. Een groep de schuld geven is te simpel.
Ja, of een van de andere ministeries. Ik denk dat de Belastingdienst die QR-codes ook wel interessant vindt.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En het feit dat je min of meer overgeleverd bent aan welke eisen Hugo over 5 maanden aan je QR stelt.
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:01 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, als je onder 'stappen' verstaat dat je heel stoïcijns aan een tafeltje moet zitten en daar blijven. En als je pech hebt nog een mondkapje op in de gang.
Live muziek? Sport kijken? Is te leuk, dus verboten.
Het had heel erg veel kunnen schelen. Minimaal een halvering van de ziekenhuisbezetting.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee het probleem is toch echt complexer. Een groep de schuld geven is te simpel.
Vorig jaar was er al een idee om de carnavalsfeesten gewoon naar de zomer te schuiven. Ik heb de indruk dat dat dit jaar wel zou kunnen, vorig jaar gooide Delta roet in het eten.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
Tijdelijk af van carnavalsfeesten, zegt OMT. Het is nu de tijd van prinsenbekendmakingen etc. Drie keer met je ogen knipperen en carnaval is voorbij.
Geen ramp verder, maar voor carnavalsvierders wel weer beroerd. Als dit tot eerste kwartaal doorzet.
Ach ja de zoveelste leugen.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:03 schreef Ronald het volgende:
Heel recent sprak men nog over jarenlange bescherming van de vaccins https://nos.nl/collectie/(...)erhaalprik-nog-nodig
Nu ziet het er inmiddels een stuk slechter uit, zouden we nog enige garantie hebben bedongen bij de aanschaf van de miljoenen vaccins?
Tsjah, als je de afgelopen 2-3 maanden je beleid afstemt op basis van omt prognoses waar geen kant van klopt trek je wel een keer aan de bel.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Mensen, wat is er met Ferd aan de hand?
Probeert die weg te komen als zn schoonmoeder weer een weekend langskomt?
Kan niet, dan moeten de handhavers op vakantie.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:04 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Vorig jaar was er al een idee om de carnavalsfeesten gewoon naar de zomer te schuiven. Ik heb de indruk dat dat dit jaar wel zou kunnen, vorig jaar gooide Delta roet in het eten.
Ja, daar zal het aan liggen.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik hoop dat alle antivaxxers trots op hunzelf zijn. Lekker vieren dat het vaccineren (dankzij hun, maar klein detail) mislukt en dat iedereen dankzij hun weer onder maatregelen gebukt zal gaan.
Wees vooral trots op jezelf, je hebt gewonnen, alles gaat weer dicht
Ja, dat is inderdaad net zoiets als "tijdelijk even" geen Sinterklaas of kerst vieren. Dat wollige taalgebruik eromheen is al net zo vervelend als het gerommel met de maatregelen zelf.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
Tijdelijk af van carnavalsfeesten, zegt OMT. Het is nu de tijd van prinsenbekendmakingen etc. Drie keer met je ogen knipperen en carnaval is voorbij.
Geen ramp verder, maar voor carnavalsvierders wel weer beroerd. Als dit tot eerste kwartaal doorzet.
Is dat een besluit?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lag op de plank, makkelijk te handhaven, eenvoudige zondebok.
Plus, we hebben de steunregelingen afgeschaft dus het kost ook niks meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |