God ja, die hebben we ook nog. Heuristische analyse van een antivirus dat tegenwoordig ineens "Machine learning" heet.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
'Machine learning'.
Zelflerende algoritmes zijn echt een vloek en een zegen.
Ik vind dat nogal veel mensen bellen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:39 schreef Oriente het volgende:
Zo’n 60 procent van alle afspraken wordt telefonisch gemaakt en 40 procent via coronatest.nl.
Ik heb ook gebeldquote:Op woensdag 10 november 2021 14:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal veel mensen bellen.
Ben je wel een echte FOK!ker als je menselijk contact prefereert boven een online portaal?quote:
Dat vinden ze zelf uiteraard welquote:
Als je toch eens aan 2G gaat beginnen kun je veel van deze effort en mensen steken in het organiseren en begeleiden van boosterpriks. Zomaar een gekke gedachte.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:39 schreef Oriente het volgende:
UTRECHT (ANP) - Bij het landelijke callcenter van de GGD om een afspraak te maken voor een coronatest is het woensdag opnieuw erg druk. Er staan nu 78.500 testafspraken gepland. "Naar verwachting loopt dit gedurende de dag verder op. Inmiddels zijn vandaag ruim 27.000 testen afgenomen", laat een woordvoerster van de koepelorganisatie GGD GHOR Nederland weten.
Dinsdag zijn 97.615 nieuwe testafspraken gemaakt en 81.914 testen afgenomen. Mensen krijgen hun uitslag volgens de GGD binnen 48 uur, er zijn geen vertragingen.
Zo’n 60 procent van alle afspraken wordt telefonisch gemaakt en 40 procent via coronatest.nl. "We vragen mensen wederom om, als het druk is op telefoonlijn, het later nogmaals te proberen. Wanneer het te druk wordt bij onze telefoonlijnen kiezen wij ervoor om mensen niet te lang in de wacht te laten staan. Als het te druk is, krijgt men een automatisch bandje te horen met het verzoek over 30 minuten nogmaals te bellen", aldus de zegsvrouw.
Wanneer heel veel mensen tegelijkertijd op coronatest.nl een afspraak proberen te maken op dezelfde locatie dan kan het voorkomen dat men tijdelijk geen opties te zien krijgt.
https://www.msn.com/nl-nl(...)AQxA2l?ocid=msedgntp
Ik heb vooral 0,0 vertrouwen dat die website goed werktquote:Op woensdag 10 november 2021 14:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ben je wel een echte FOK!ker als je menselijk contact prefereert boven een online portaal?
Werkt prima hoorquote:Op woensdag 10 november 2021 14:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb vooral 0,0 vertrouwen dat die website goed werkt
Volgens mij is het plan om iedereen een booster van Pfizer of Moderna te geven, ongeacht wat ze hiervoor hebben gekregen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:42 schreef Confetti het volgende:
Als de Janssen booster maar niet weer...Janssen is. Mijn ouders ga ik echt niet meer laten prikken met dat b-vaccin. Dan maar naar het buitenland.
Volgens mij is Pfizer nu de nieuwe heilige graal, al vraag ik me af of de overheid Janssen helemaal wil afserveren omdat het met Nederlands geld is ontwikkeldquote:Op woensdag 10 november 2021 14:42 schreef Confetti het volgende:
Als de Janssen booster maar niet weer...Janssen is. Mijn ouders ga ik echt niet meer laten prikken met dat b-vaccin. Dan maar naar het buitenland.
Wait whutquote:Op woensdag 10 november 2021 13:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit stond ook al in de vorige kamerbrief naar aanleiding van het advies:
Naast de maatregelen die het kabinet nu al kan treffen, werkt het kabinet aan wetswijzigingen om voorbereid te zijn om extra maatregelen te kunnen treffen.
Het gaat om:
- Het aanwijzen van niet-essentiële detailhandel en niet-essentiële dienstverlening als CTB-plichtige sectoren, zoals winkels die niet zien op de verkoop van primaire levensbehoeften en bij pret- en dierenparken.
- Het verplichten van een CTB voor werknemers in de sectoren waar een CTB al verplicht is voor bezoekers en deelnemers.
- Het creëren van de mogelijkheid (zonder verplichting) om werkgevers in alle sectoren en werksituaties de bevoegdheid te geven om hun werknemers onder voorwaarden te vragen een CTB te tonen.
- Het creëren van de mogelijkheid (zonder verplichting) om zorginstellingen de bevoegdheid te geven om hun bezoekers onder voorwaarden te vragen een CTB te tonen voor het verlenen van toegang tot de zorginstelling.
Ah gelukkig maar. 2x Janssen schijnt wel een stuk effectiever te zijn maar het blijft 'oude' techniek.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij is het plan om iedereen een booster van Pfizer of Moderna te geven, ongeacht wat ze hiervoor hebben gekregen.
Bezoekers, niet bewoners/patiënten.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:43 schreef vPlien het volgende:
[..]
Wait whutDe rest is niet echt verassend maar het dik gedrukte stukje zie ik nu voor het eerst en ik schrik er wel een beetje van. De vraag of je werknemers wilt verplichten een CTB te tonen is al een lastig punt, maar dat verbleekt imho bij het idee om zorg te weigeren als mensen geen CTB kunnen/willen laten zien. Wie heeft bedacht dat dat een puik plan zou zijn
![]()
Lees/begrijp ik dit nou verkeerd of overwegen ze dus echt of het een optie is zorg te ontzeggen (zonder verplichting/onder voorwaarden, maar dan nog) zonder CTB?
(Ik loop een beetje achter met bijlezen overigens)
Het gaat in dat stukje alleen om de bezoekers. Dus bv. iemand die zijn moeder wil opzoeken in een verpleeghuis. Of een partner die haar man wil opzoeken in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:43 schreef vPlien het volgende:
Lees/begrijp ik dit nou verkeerd of overwegen ze dus echt of het een optie is zorg te ontzeggen (zonder verplichting/onder voorwaarden, maar dan nog) zonder CTB?
Nee, dit gaat over bezoekers. Als je naar het ziekenhuis toe moet hoeft het dan niet. Als je opgenomen bent en iemand komt bij je op bezoek dan wel voor die bezoeker.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:43 schreef vPlien het volgende:
[..]
Wait whutDe rest is niet echt verassend maar het dik gedrukte stukje zie ik nu voor het eerst en ik schrik er wel een beetje van. De vraag of je werknemers wilt verplichten een CTB te tonen is al een lastig punt, maar dat verbleekt imho bij het idee om zorg te weigeren als mensen geen CTB kunnen/willen laten zien. Wie heeft bedacht dat dat een puik plan zou zijn
![]()
(Ik loop een beetje achter met bijlezen overigens)
Ah op die fiets, dat onderscheid had ik idd niet aan gedacht. Bedanktquote:Op woensdag 10 november 2021 14:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bezoekers, niet bewoners/patiënten.
Lekker maar wat aanrommelen met die vaccins. Het is straks een mooie chaos, vooral nu landen vaccins van bepaalde leveranciers wel/niet gaan erkennen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij is het plan om iedereen een booster van Pfizer of Moderna te geven, ongeacht wat ze hiervoor hebben gekregen.
Herboosteren met een adeno-vector vaccin kan wel maar zal qua uiterking ws zero-covid effect hebben.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:42 schreef Confetti het volgende:
Vorige week was het woensdag 18% hoger dan de dinsdag daarvoor. Gisteren was het 11.282, dus 11.282 * 1,18 = ~13300.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |