Ja die is flarking goed!quote:Op vrijdag 26 november 2021 00:30 schreef speknek het volgende:
Hoor veel goede verhalen over GOTG, dus die maar via Coolblue gekocht.
Forza ding had wel een extra lampje we dat beetje de behuizing in scheen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 07:37 schreef Monkeyclaw het volgende:
Ik maar denken dat de 20th anniversary controller een groen lampje had zoals op de foto's.....
Helaas..... Kutding is nog gewoon wit om de groene X heen. Dikke teleurstelling.
Verder een heerlijke controller.
Rambo vs Terminator = genot!! Helemaal als je zijn Friendship doet.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:35 schreef Sfancta het volgende:
Mk11 de ultimate edition voornamelijk gekocht omdat ik dan John Rambo kan spelen![]()
Lijkt me super vet, alleen wil eerst Valhalla mainstory afmaken. Ben denk ik op de helft. (Kent/Cent begin ik net)quote:Op vrijdag 26 november 2021 09:26 schreef Monkeyclaw het volgende:
[..]
Rambo vs Terminator = genot!! Helemaal als je zijn Friendship doet.![]()
Ik bouw nog alleen maar driftbakken en glijd door Mexico, maar echt losse races enzo rij ik niet meer......quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:53 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Lijkt me super vet, alleen wil eerst Valhalla mainstory afmaken. Ben denk ik op de helft. (Kent/Cent begin ik net)
Daarna maar even kiezen welke daarna. SPeel ook nog FH5 tussendoor, maar moet eerlijk zeggen dat die mijn aandacht niet zo goed vasthoudt als FH4Heb in FH4 bijna alle seizoenen op 100% gehad, nu al de eerste in FH5 niet eens, alleen gedaan met leuke rewards.
Dailies zijn brak en werken amper, die forzathons haal je 3 rondes 1 op de 10 x. Dan maar niet.
Dat geloof ik wel voor 30 euroquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:41 schreef OMG het volgende:
Heb 'm destijds gekocht, eigenlijk is er geen hol aan.
Toch voor de man gegaan? Beetje gay.quote:Op zondag 28 november 2021 13:33 schreef Sfancta het volgende:
Zo ziet mijn Eivor er nu uit
[ link | afbeelding ]
In Valhalla zeker, straks in Odyssey wel de femalequote:Op zondag 28 november 2021 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toch voor de man gegaan? Beetje gay.
Dat keuren we goed.quote:Op zondag 28 november 2021 14:31 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In Valhalla zeker, straks in Odyssey wel de female
Och, ik had het van het weekend. Cod Cold War crossgen bundle gekocht, shit geinstalleerd (200gb)...quote:Op zondag 28 november 2021 22:59 schreef Sfancta het volgende:
Wat een gezeik man
Wou MK11 spelen had die al gepreload
Moet ik nu helemaal opnieuw installeren en downloaden omdat ik de ultimate edition ofzo heb. Upgrading staat erbij nu.
Die downloadspeed klopt ook van geen kanten, heb snelle verbinding maar dat zie ik op de Xbox series x niet terug. Op de one s wel![]()
Lees op google heel veel klachten hierover
Microsoft fix this shit
Ben trouwens echt fan van Valhalla. De eckte eckte zeggen dat origins en Odyssey veel beter zijn, dus er staat me nog wat te wachten.
Echt gaar is dit ja, had deze "problemen" nooit met de One S.quote:Op maandag 29 november 2021 08:56 schreef Monkeyclaw het volgende:
[..]
Och, ik had het van het weekend. Cod Cold War crossgen bundle gekocht, shit geinstalleerd (200gb)...
Blijkt het installatie proces bugged te zijn. Raytracing kon niet aan, spel gaf aan dat de HD assets ook niet geinstalleerd waren. Ik zag ook geen X/S logo erbij staan, terwijl de Series X main game geinstalleerd was.
Reddit gaf antwoord. Moest ALLES verwijderen en direct vanuit de Store installeren ipv Games en Apps.....
Weer een dag naar de kut.
https://answers.microsoft(...)f9-a2bc-a3b0df348a6e
MK11 heeft ook de neiging om de Story mode NIET mee te installeren, kwam ik toendertijd ook achter. Die moest ik los aanvinken en ook de 4K versie......
Game schijnt kwalitatief best ok te zijn! Of je koopt de Hot Wheels uitbreiding voor Horizon 4quote:Op maandag 29 november 2021 12:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Echt gaar is dit ja, had deze "problemen" nooit met de One S.
Iemand trouwens ervaring met die nieuwe Hotwheels game? Zou die leuk zijn voor een 5 jarige? (Sint of kerst)
Zag deze goedkoop op bol staan nu. FH3 addonquote:Op maandag 29 november 2021 13:21 schreef Monkeyclaw het volgende:
[..]
Game schijnt kwalitatief best ok te zijn! Of je koopt de Hot Wheels uitbreiding voor Horizon 4
Origins zuigtquote:Op zondag 28 november 2021 22:59 schreef Sfancta het volgende:
Wat een gezeik man
Wou MK11 spelen had die al gepreload
Moet ik nu helemaal opnieuw installeren en downloaden omdat ik de ultimate edition ofzo heb. Upgrading staat erbij nu.
Die downloadspeed klopt ook van geen kanten, heb snelle verbinding maar dat zie ik op de Xbox series x niet terug. Op de one s wel![]()
Lees op google heel veel klachten hierover
Microsoft fix this shit
Ben trouwens echt fan van Valhalla. De eckte eckte zeggen dat origins en Odyssey veel beter zijn, dus er staat me nog wat te wachten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |