abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 november 2021 @ 00:30:37 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_202344461
Hoor veel goede verhalen over GOTG, dus die maar via Coolblue gekocht ^O^.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202345220
Ik maar denken dat de 20th anniversary controller een groen lampje had zoals op de foto's.....

Helaas..... Kutding is nog gewoon wit om de groene X heen. Dikke teleurstelling.

Verder een heerlijke controller. :)
pi_202345225
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:30 schreef speknek het volgende:
Hoor veel goede verhalen over GOTG, dus die maar via Coolblue gekocht ^O^.
Ja die is flarking goed!
pi_202345350
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:37 schreef Monkeyclaw het volgende:
Ik maar denken dat de 20th anniversary controller een groen lampje had zoals op de foto's.....

Helaas..... Kutding is nog gewoon wit om de groene X heen. Dikke teleurstelling.

Verder een heerlijke controller. :)
Forza ding had wel een extra lampje we dat beetje de behuizing in scheen.
Minimaal ook hoor.
pi_202346045
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:35 schreef Sfancta het volgende:
Mk11 de ultimate edition voornamelijk gekocht omdat ik dan John Rambo kan spelen :@ :@
Rambo vs Terminator = genot!! Helemaal als je zijn Friendship doet. :D :D
pi_202347912
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:26 schreef Monkeyclaw het volgende:

[..]
Rambo vs Terminator = genot!! Helemaal als je zijn Friendship doet. :D :D
Lijkt me super vet, alleen wil eerst Valhalla mainstory afmaken. Ben denk ik op de helft. (Kent/Cent begin ik net)
Daarna maar even kiezen welke daarna. SPeel ook nog FH5 tussendoor, maar moet eerlijk zeggen dat die mijn aandacht niet zo goed vasthoudt als FH4 :') Heb in FH4 bijna alle seizoenen op 100% gehad, nu al de eerste in FH5 niet eens, alleen gedaan met leuke rewards.

Dailies zijn brak en werken amper, die forzathons haal je 3 rondes 1 op de 10 x. Dan maar niet.
pi_202349190
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:53 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Lijkt me super vet, alleen wil eerst Valhalla mainstory afmaken. Ben denk ik op de helft. (Kent/Cent begin ik net)
Daarna maar even kiezen welke daarna. SPeel ook nog FH5 tussendoor, maar moet eerlijk zeggen dat die mijn aandacht niet zo goed vasthoudt als FH4 :') Heb in FH4 bijna alle seizoenen op 100% gehad, nu al de eerste in FH5 niet eens, alleen gedaan met leuke rewards.

Dailies zijn brak en werken amper, die forzathons haal je 3 rondes 1 op de 10 x. Dan maar niet.
Ik bouw nog alleen maar driftbakken en glijd door Mexico, maar echt losse races enzo rij ik niet meer......
pi_202355505
2 december komt LawnMower Simulator op GamePass _O_

Die is zo vet, kijk maar op YouTube
pi_202356722
Heb 'm destijds gekocht, eigenlijk is er geen hol aan :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_202359398
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:41 schreef OMG het volgende:
Heb 'm destijds gekocht, eigenlijk is er geen hol aan :').
Dat geloof ik wel voor 30 euro :')
pi_202367441
Vandaag wat raids gedaan (die rode zwaardjes), en mijn dorp flink geupgrade

Alleen nergens die dingen uit de quests van de river exe enzo gevonden. Iemand een idee waar die te vinden zijn, heb ze bijna allemaal gecleared.

Ook nog de Hel's Scythe van het festival gekocht door wat te schieten op die targets (20 punten per keer)

Vanavond maar weer verder met de questline. (Ben level 109)
pi_202367680
Ik geloof dat je bij sommige locaties in die raids kaarten of documenten of iets dergelijks kunt vinden die naar de dingen die je zoekt wijzen. Uiteindelijk heb ik ze gegoogled en ben er rechtstreeks naartoe gevaren, had geen zin om die raid nog 4x opnieuw te doen of zo.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_202376608
Heb vanmorgen de 4 tombs of the Fallen gedaan, heb nu die 5/5 set. Was heel vet, alleen paar keer YouTube nodig gehad, zeer moeilijk om uit te vogelen. Ook een nice setbonus

Ik ga binnenkort eens googelen over die raids en dan maar opnieuw doen. Nu geen zin in :')
pi_202377361
Zo ziet mijn Eivor er nu uit

zondag 28 november 2021 @ 14:05:37 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202377771
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:33 schreef Sfancta het volgende:
Zo ziet mijn Eivor er nu uit

[ link | afbeelding ]
Toch voor de man gegaan? Beetje gay.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_202378097
quote:
6s.gif Op zondag 28 november 2021 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Toch voor de man gegaan? Beetje gay.
In Valhalla zeker, straks in Odyssey wel de female
  zondag 28 november 2021 @ 14:40:36 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202378209
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 14:31 schreef Sfancta het volgende:

[..]
In Valhalla zeker, straks in Odyssey wel de female
Dat keuren we goed.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_202379421
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2021 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Dat keuren we goed.
Prima apparaat. Zeker voor deze prijs.
pi_202385303
Wat een gezeik man

Wou MK11 spelen had die al gepreload

Moet ik nu helemaal opnieuw installeren en downloaden omdat ik de ultimate edition ofzo heb. Upgrading staat erbij nu.

Die downloadspeed klopt ook van geen kanten, heb snelle verbinding maar dat zie ik op de Xbox series x niet terug. Op de one s wel :')
Lees op google heel veel klachten hierover

Microsoft fix this shit

Ben trouwens echt fan van Valhalla. De eckte eckte zeggen dat origins en Odyssey veel beter zijn, dus er staat me nog wat te wachten.
pi_202387010
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:59 schreef Sfancta het volgende:
Wat een gezeik man

Moet ik nu helemaal opnieuw installeren en downloaden omdat ik de ultimate edition ofzo heb. Upgrading staat erbij nu.

Die downloadspeed klopt ook van geen kanten, heb snelle verbinding maar dat zie ik op de Xbox series x niet terug. Op de one s wel :')

Microsoft fix this shit

Ben trouwens echt fan van Valhalla. De eckte eckte zeggen dat origins en Odyssey veel beter zijn, dus er staat me nog wat te wachten.
Och, ik had het van het weekend. Cod Cold War crossgen bundle gekocht, shit geinstalleerd (200gb)...

Blijkt het installatie proces bugged te zijn. Raytracing kon niet aan, spel gaf aan dat de HD assets ook niet geinstalleerd waren. Ik zag ook geen X/S logo erbij staan, terwijl de Series X main game geinstalleerd was.

Reddit gaf antwoord. Moest ALLES verwijderen en direct vanuit de Store installeren ipv Games en Apps.....

Weer een dag naar de kut.
https://answers.microsoft(...)f9-a2bc-a3b0df348a6e

MK11 heeft ook de neiging om de Story mode NIET mee te installeren, kwam ik toendertijd ook achter. Die moest ik los aanvinken en ook de 4K versie......
pi_202389630
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 08:56 schreef Monkeyclaw het volgende:

[..]
Och, ik had het van het weekend. Cod Cold War crossgen bundle gekocht, shit geinstalleerd (200gb)...

Blijkt het installatie proces bugged te zijn. Raytracing kon niet aan, spel gaf aan dat de HD assets ook niet geinstalleerd waren. Ik zag ook geen X/S logo erbij staan, terwijl de Series X main game geinstalleerd was.

Reddit gaf antwoord. Moest ALLES verwijderen en direct vanuit de Store installeren ipv Games en Apps.....

Weer een dag naar de kut.
https://answers.microsoft(...)f9-a2bc-a3b0df348a6e

MK11 heeft ook de neiging om de Story mode NIET mee te installeren, kwam ik toendertijd ook achter. Die moest ik los aanvinken en ook de 4K versie......
Echt gaar is dit ja, had deze "problemen" nooit met de One S.

Iemand trouwens ervaring met die nieuwe Hotwheels game? Zou die leuk zijn voor een 5 jarige? (Sint of kerst)
pi_202390126
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:42 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Echt gaar is dit ja, had deze "problemen" nooit met de One S.

Iemand trouwens ervaring met die nieuwe Hotwheels game? Zou die leuk zijn voor een 5 jarige? (Sint of kerst)
Game schijnt kwalitatief best ok te zijn! Of je koopt de Hot Wheels uitbreiding voor Horizon 4 :P
pi_202390547
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:21 schreef Monkeyclaw het volgende:

[..]
Game schijnt kwalitatief best ok te zijn! Of je koopt de Hot Wheels uitbreiding voor Horizon 4 :P
Zag deze goedkoop op bol staan nu. FH3 addon ;) heb deze al, maar niet te vergelijken denk ik
pi_202390899
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 22:59 schreef Sfancta het volgende:
Wat een gezeik man

Microsoft fix this shit

Origins zuigt
Wie dit leest is hek.
  maandag 29 november 2021 @ 14:11:06 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202390948
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 14:08 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]
Origins zuigt
:!
pi_202391435
quote:

[..]
Origins zuigt
Ik man, ik zie zuig. Ik besteld.
pi_202391918
quote:

[..]
Origins zuigt
Waarom? Lijkt me te gek in Egypte
pi_202392185
Vond zelf Origins leuker dan Odyssey. Egypte vond ik leuker, en ik had nooit een boog in Odyssey waarmee ik vijanden in 1 schot neer kon krijgen. En in Origins levelt niet de hele wereld met je mee, dat vind ik zo'n goedkope manier om een game langer te maken. Laat mij maar compleet overpowered zijn in het gebied waar je begon en een heel kamp in 2 seconden door te vechten.
  maandag 29 november 2021 @ 15:35:18 #215
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202392486
Origins was wel tof hoor, maar duidelijk een eerste game na een reset van de game mechanics. Odyssey is de beter uitgewerkte en mijns inziens ook wat boeiendere versie
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_202395195
Ben in Jorvik aangekomen, wat een lijp spel dat Valhalla

Zit te denken me die Draugr pack aan te schaffen, kost alleen 20 euro aan die helix dingen.

Vind die looks zo vet van die set.
pi_202396622
Iemand nog een adresje voor een cheap game pass ultimate?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')