SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij gaat nu wel vakerquote:Op woensdag 10 november 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat traject 4 jaar moeten reizen, echt verschrikkelijk.
Een trein die om het uur ging is echt middeleeuws.
Omnomnom.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn jas ruikt nog steeds vaag naar een Vietnamese curry
Ja, nu hoeft het voor mij niet meer hoorquote:
Gaan er zo meteen hordes Aziatische vrouwen aan je jas likken.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn jas ruikt nog steeds vaag naar een Vietnamese curry
Ja, sowieso de eerste 3 weken of zo.. want toen had ik nog geen auto gekochtquote:Op woensdag 10 november 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je daar te blauwbekken tussen het gewone volk.
Ik had het met mijn laatste opleiding, ging ik met de bus naar het station en kwam die altijd aan precies op het moment dat de trein vertrok en kon je weer een half uur wachten op de volgende. Als je er dan vervolgens was kon je nog 20 minuten lopen omdat er geen bus die kant op reed. Ben toen na een paar weken maar gewoon met de auto gegaan want dan was ik er gewoon in een kwartiertjequote:Op woensdag 10 november 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat traject 4 jaar moeten reizen, echt verschrikkelijk.
Een trein die om het uur ging is echt middeleeuws.
Dat had ik na welgeteld 1 dag ook wel bedachtquote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het met mijn laatste opleiding, ging ik met de bus naar het station en kwam die altijd aan precies op het moment dat de trein vertrok en kon je weer een half uur wachten op de volgende. Als je er dan vervolgens was kon je nog 20 minuten lopen omdat er geen bus die kant op reed. Ben toen na een paar weken maar gewoon met de auto gegaan want dan was ik er gewoon in een kwartiertje
Ja, dat heb ik dus met mijn huidige werklocatie.. dat is zo frustrerend.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het met mijn laatste opleiding, ging ik met de bus naar het station en kwam die altijd aan precies op het moment dat de trein vertrok en kon je weer een half uur wachten op de volgende. Als je er dan vervolgens was kon je nog 20 minuten lopen omdat er geen bus die kant op reed. Ben toen na een paar weken maar gewoon met de auto gegaan want dan was ik er gewoon in een kwartiertje
Ja, maar ik snap dat je het ook een kans wil geven.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had ik na welgeteld 1 dag ook wel bedachtmisschien wel na 0 ook.
Ja heb ik nu ook (als ik naar kantoor zou gaan), dan ben ik met het OV een uurtje of 2 onderweg en met de auto 20 minutenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus met mijn huidige werklocatie.. dat is zo frustrerend.
Dan maar 40 min in de auto ipv 1,5 uur met de trein en bidden dat er geen file staat.
Ja destijds had ik nog een gratis OV-kaart dus dan is het nog even aankijken, maar 2 uur minder reistijd op een dag was de benzinekosten wel waardquote:Op woensdag 10 november 2021 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had ik na welgeteld 1 dag ook wel bedachtmisschien wel na 0 ook.
Ja vandaag is er voor het eerst veel wind, tussen 11 en 15u hele sterke wind, aldus windguru website.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Is echt winderig hier. Nog even een paar baantjes en dan maar even op zoek naar een power adapter.
Is het een filegevoelig gebied met de auto of valt dat mee?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik nu ook (als ik naar kantoor zou gaan), dan ben ik met het OV een uurtje of 2 onderweg en met de auto 20 minuten
Wat een jankerdquote:Op woensdag 10 november 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)uwonvriendelijk.html
Huilen!
Ah, mooi kut weer danquote:Op woensdag 10 november 2021 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vandaag is er voor het eerst veel wind, tussen 11 en 15u hele sterke wind, aldus windguru website.
Nee totaal niet eigenlijk, plus tig opties om binnendoor te rijden die nauwelijks meer tijd kosten.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het een filegevoelig gebied met de auto of valt dat mee?
Kijkt Harry eens even lekker woke doenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)uwonvriendelijk.html
Huilen!
Klinkt heerlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk, plus tig opties om binnendoor te rijden die nauwelijks meer tijd kosten.
O ja, weer tijd om kaarsjes aan te doenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef Ama het volgende:
Mooie waxinelichthouders gekocht. ❤️ Vanavond laat ik wel zien.
Liesje, als je eenmaal ligt dan lig jequote:Op woensdag 10 november 2021 09:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je ligt bij het zwembad bij je hotel toch? Kan je dan toch gewoon even halen?
smaakt vast naar kipquote:Op woensdag 10 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou zo graag een samoyed willen (als ik niet zo allergisch was en een huis in de bergen had met veel ruimte om 'm te laten rondrennen).
[ afbeelding ]
nee joh, straks is het ligbed wegquote:Op woensdag 10 november 2021 09:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Liesje, als je eenmaal ligt dan lig je [ afbeelding ]
en ze geen toiletten op het strandquote:Op woensdag 10 november 2021 10:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik moet elke 30 minuten naar de kamer om te plassen, drink veel te veel als ik niks beters te doen heb
beetje vroeg om al aan de zuip te zijn hequote:Op woensdag 10 november 2021 10:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik moet elke 30 minuten naar de kamer om te plassen, drink veel te veel als ik niks beters te doen heb
Zie balquote:Op woensdag 10 november 2021 09:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ze was al om 0600 wakker natuurlijk. dus het is alweer bijna middag voor haarquote:Op woensdag 10 november 2021 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje vroeg om al aan de zuip te zijn he
Dat is waar.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze was al om 0600 wakker natuurlijk. dus het is alweer bijna middag voor haar
Jawel, maar de kamer is 1 min verder weg en schonerquote:Op woensdag 10 november 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
hebb
[..]
en ze geen toiletten op het strand
Gewoon je spullen erop laten liggen tochquote:Op woensdag 10 november 2021 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie bal
Plus, dan ben ik mijn ligbed kwijt als ik terug kom.
Precies. Ik zeur niet vaak, maar ALS ik zeur dan gaat het ook om ECHTE Problemenquote:Op woensdag 10 november 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, straks is het ligbed weg
quote:Op woensdag 10 november 2021 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Ik zeur niet vaak, maar ALS ik zeur dan gaat het ook om ECHTE Problemen
Ja dan ben ik die ook kwijt. Het heet hier niet voor niks cypRUS hé. De helft is Rusquote:Op woensdag 10 november 2021 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon je spullen erop laten liggen toch
Als je toch in de zee aan het zwemmen bent kun je het daar toch ook zijn natuurlijk doorgang laten vinden?quote:Op woensdag 10 november 2021 10:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar de kamer is 1 min verder weg en schoner
Svetlana?quote:Op woensdag 10 november 2021 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan ben ik die ook kwijt. Het heet hier niet voor niks cypRUS hé. De helft is Rus
Ja maar ik moet pas als ik uit het water kom, als de zwaartekracht weer terugkeertquote:Op woensdag 10 november 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je toch in de zee aan het zwemmen bent kun je het daar toch ook zijn natuurlijk doorgang laten vinden?
moet hij wel even met de briefjes wapperen.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:21 schreef Karzai het volgende:
Misschien kan je nog een leuk bruidje scoren
Die naamquote:Op woensdag 10 november 2021 10:17 schreef Flory het volgende:
@:cherrylips ik heb echt lang gezocht naar een lekker dekbed, afgelopen tien jaar steeds weer andere![]()
Heb nu Silvana en wil nooit iets anders meer, ze zijn ook allemaal te koppelen.
https://www.silvana.nl/dekbedden.html bij de Bijenkorf hebben ze deze ook.
quote:Op woensdag 10 november 2021 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan ben ik die ook kwijt. Het heet hier niet voor niks cypRUS hé. De helft is Rus
Ik heb preischotel vanavondquote:Op woensdag 10 november 2021 10:25 schreef Karzai het volgende:
Nog een uurtje werken, daarna ga ik even naar markt daar zit een Turkse slager en bakker.
Haal ik lamsgehakt en een Turks brood voor een broodje kebab vanavond
Dan snel het water terug in rennenquote:Op woensdag 10 november 2021 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar ik moet pas als ik uit het water kom, als de zwaartekracht weer terugkeert
Ook niet slecht!quote:Op woensdag 10 november 2021 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb preischotel vanavond
Fles heeft genoeg biljetjes om mee te wapperen in ieder geval. Al denk ik niet dat zo'n veeleisende Russin echt iets voor 'm isquote:Op woensdag 10 november 2021 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet hij wel even met de briefjes wapperen.
Ooh lekkerquote:Op woensdag 10 november 2021 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
woensdag is broccolidagquote:Op woensdag 10 november 2021 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
broccoli gehakt?quote:
vind het wel lekekr maar hoef het niet wekelijksquote:Op woensdag 10 november 2021 10:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb al een tijdje geen broccoli meer gehad.
Ik ben redelijk autistisch qua kokenquote:Op woensdag 10 november 2021 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het wel lekekr maar hoef het niet wekelijks
In Utereg al wel in ieder gevalquote:
hebben die KOZP gekkies eindelijk hun zinquote:
te laat om KOKOZP op te richtenquote:Op woensdag 10 november 2021 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben die KOZP gekkies eindelijk hun zin
nicequote:Op woensdag 10 november 2021 10:35 schreef Karzai het volgende:
Broccoli met kaas en spekjes uit de oven, zo eet ik het altijd
quote:Op woensdag 10 november 2021 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben die KOZP gekkies eindelijk hun zin
nee, dat mag niet want dat is weer racistischquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 10:35 schreef Karzai het volgende:
dan zijn het wel slappe houdertjesquote:Op woensdag 10 november 2021 10:38 schreef Ama het volgende:
Ik ga echt nog vergeten dat ik waxinelichthouders heb gekocht. Wedden dat ik mijn tas straks ergens neer smijt en dat ik glas gerinkel hoor.
zodra de woorden "met kaas uit de oven" er bij staan klinkt alles lekkerquote:Op woensdag 10 november 2021 10:35 schreef Karzai het volgende:
Het is van glas.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan zijn het wel slappe houdertjes
beetje glas moet wel wat kunnen hebbenquote:
Ik durf het niet aan haha.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje glas moet wel wat kunnen hebben
Rottende bleekselderij en compost met kaas uit de ovenquote:Op woensdag 10 november 2021 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra de woorden "met kaas uit de oven" er bij staan klinkt alles lekker
Met of zonder gehakt?quote:
quote:
zie je, klinkt fantastisch toch.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rottende bleekselderij en compost met kaas uit de oven
zonderquote:
Heiligschennis!quote:Op woensdag 10 november 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie je, klinkt fantastisch toch.
[..]
zonder
ook daar kun je best een beetje broccoli in doenquote:
daar heb je toch caafs voorquote:
Hoi, zeiden de cavia'squote:
Broccoli is zo veelzijdigquote:Op woensdag 10 november 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook daar kun je best een beetje broccoli in doen
ook lekker met shiitake in de wokquote:Op woensdag 10 november 2021 10:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik had gisteren broccoli. Maar nog een restje over.
zo lang je het niet tot snot kookt is het altijd lekker.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broccoli is zo veelzijdig
Dat geldt echt voor alle groentenquote:Op woensdag 10 november 2021 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang je het niet tot snot kookt is het altijd lekker.
quote:Op woensdag 10 november 2021 10:53 schreef Flory het volgende:
Oostenrijks bordeel slaat aan het prikken, beloont gevaccineerden met “dame naar keuze” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211110_92341764
vaak wel ja.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat geldt echt voor alle groenten
Ja mijn moeder ook. Maar ze kon ook heel lekker koken hoor, maar in die tijd was roerbakken nog niet zo in. Toch vond ik de (snot)prei die ze maakte wel altijd lekker smaken.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vaak wel ja.
Mijn moeder maakte er soms wel een kunst van om groente tot snot te koken
Jahoor, met jou ook hoop ik?quote:
Pak wel een tosti of zo denk ikquote:Op woensdag 10 november 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
Bijna lunchtijd. Eens even kijken of we ergens Gyros kunnen vinden, want het hotel heeft vooral internationale keuken
Ja met mij ook.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Jahoor, met jou ook hoop ik?
We hebben onze bank een beetje vroeg verkocht geloof ik, mis bankhangen
Je bent echt al lekker aan het genieten he?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak wel een tosti of zo denk ik
Fles:quote:Op woensdag 10 november 2021 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent echt al lekker aan het genieten he?
mijn moeder had ook altijd van die fases met koken.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja mijn moeder ook. Maar ze kon ook heel lekker koken hoor, maar in die tijd was roerbakken nog niet zo in. Toch vond ik de (snot)prei die ze maakte wel altijd lekker smaken.
En wat verstaan ze onder internationale keuken?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
Bijna lunchtijd. Eens even kijken of we ergens Gyros kunnen vinden, want het hotel heeft vooral internationale keuken
Italiaans, aziatisch, amerikaans, braziliaans.. en maar heel weinig grieksquote:Op woensdag 10 november 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En wat verstaan ze onder internationale keuken?
Smacaroni was bij ons thuis gelukkig nooit een ding.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n moeder komt nooit heel veel verder dan AGV en smacaroni. Oh well.
Kaas.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder had ook altijd van die fases met koken.
er is een periode geweest dat alles bedolven werd onder de bieslook
alle groente met een kilo geraspte kaas
elk gerecht had opeens pesto nodig
Mijn moeder kom gelukkig wel goed koken, die moest vroeger in België nog naar de huishoudschool. Helaas heb ik er maar weinig van overgenomenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Smacaroni was bij ons thuis gelukkig nooit een ding.
maar pasta was wel altijd standaard hollandse prut: gehakt, een zak soepgroente, een pot tomatensaus en een willekeurige pasta soort.
En dan te bedenken dat hij eerst niet eens mee wilde, of verwachtte dat we toch niet konden gaan.quote:
burgers gevuld met kaas?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder maakt hele lekkere cheeseburgers
Dank je vriendquote:Op woensdag 10 november 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ja hoorquote:Op woensdag 10 november 2021 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent echt al lekker aan het genieten he?
Ben je al bij de zee wezen kijken?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoornet een UK power adapter gehaald bij de minimarkt op de hoek, 3,65 eurie. Net koffie op en nu maar even binnen gaan zitten. Vanmiddag verder zwemmeren
er is toch een zwembad, dan heb je geen zee nodigquote:Op woensdag 10 november 2021 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je al bij de zee wezen kijken?
Groente? Welnee, zakje Knorr-mix, dawast.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Smacaroni was bij ons thuis gelukkig nooit een ding.
maar pasta was wel altijd standaard hollandse prut: gehakt, een zak soepgroente, een pot tomatensaus en een willekeurige pasta soort.
Dobberen.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoornet een UK power adapter gehaald bij de minimarkt op de hoek, 3,65 eurie. Net koffie op en nu maar even binnen gaan zitten. Vanmiddag verder zwemmeren
Toch heerlijk man, ook als je niet gaat zwemmen. Lekker over de boulevard slenteren.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is toch een zwembad, dan heb je geen zee nodig
Ik probeerde op vakantie nog eens een paar baantjes te zwemmen, dat was geen succes. toen ben ik ook maar gaan dobberenquote:
Dit zou ik kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
Lol, je wordt gezandstraald op het strand vandaag, alleen maar kite surfers op zee die de lucht in vliegen, en wie staat er tussen in de hoge golven te springen als een klein kind? Gergi
Ja gisteravond. Hij klotstequote:Op woensdag 10 november 2021 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je al bij de zee wezen kijken?
en terecht.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
Lol, je wordt gezandstraald op het strand vandaag, alleen maar kite surfers op zee die de lucht in vliegen, en wie staat er tussen in de hoge golven te springen als een klein kind? Gergi
Ok, ik zie dat ik de enige ben die dit niks vindquote:Op woensdag 10 november 2021 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en terecht.
met een rubber bootje en je door de golven het strand op laten slingeren
quote:Op woensdag 10 november 2021 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Wel cool om te zien hoe hoog die kitesurfers springen
Nee hoorquote:Op woensdag 10 november 2021 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, ik zie dat ik de enige ben die dit niks vind
Met gratis Corona en een pamfletje over de Heer.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn pakketje van het Kruidvat komt uit Ede.
Zou dit gratis met Corona zijn?
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met gratis Corona en een pamfletje over de Heer.
Lekkerbek.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:00 schreef Karzai het volgende:
Zo maar even kijken wat ik ga lunchen, misschien iets bij de Vietnamese loempiakraam straks
Tripje naar de loempiakraam is een mooie reden om even naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:02 schreef Karzai het volgende:
Normaal eet ik gewoon brood, maar ik ben nu vrij
Ik kan een redelijk knotje makenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn haar is dus echt niet geschikt voor een knot, blijft niks van over dan.
M'n haar komt inmiddels tot m'n bh-bandje, maar een knot heeft net 3cm diameter ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan een redelijk knotje maken![]()
As we speak heb ik er eentje in, want thuiswerken, dus zwerverlook
Ik heb ooit mijn haar tot mijn onderrug gehad, maar op een gegeven moment duurde dat echt eeuwen voordat dit droog werd. Nu is het tot over de bh zone en dat vind ik wel een goede lengtequote:Op woensdag 10 november 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n haar komt inmiddels tot m'n bh-bandje, maar een knot heeft net 3cm diameter ofzo.
"broodje ham en kaas graag"quote:Op woensdag 10 november 2021 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak wel een tosti of zo denk ik
Eh, ragfijn haar en het is momenteel redelijk gezond, dus droogtijd is sowieso vrij kort. Ben nu vooral aan het kijken hoe lang ik het kan krijgen zonder dat het aangevroten lijkt. Al moet ik wel binnenkort weer even de punten laten doen, het begint weer wat te knopen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn haar tot mijn onderrug gehad, maar op een gegeven moment duurde dat echt eeuwen voordat dit droog werd. Nu is het tot over de bh zone en dat vind ik wel een goede lengte
Ja, dat is voor mij meestal ook het teken om het te laten bijpunten.. ik wil in ieder geval wel dat het er goed en verzorgd uitziet en niet dat er dun en met gespleten haarpunten eruit ziet.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ragfijn haar en het is momenteel redelijk gezond, dus droogtijd is sowieso vrij kort. Ben nu vooral aan het kijken hoe lang ik het kan krijgen zonder dat het aangevroten lijkt. Al moet ik wel binnenkort weer even de punten laten doen, het begint weer wat te knopen.
Is dat de zogenoemde boblijn?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Mijn haar is nu iets voorbij kaaklengte
Mja, op zich zit het eigenlijk nooit écht top, maar ik heb echt geen zin om er veel tijd aan te besteden. En dankzij dat ragfijne is het binnen no time baggervet ook.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij meestal ook het teken om het te laten bijpunten.. ik wil in ieder geval wel dat het er goed en verzorgd uitziet en niet dat er dun en met gespleten haarpunten eruit ziet.
Weet eigenlijk niet eens binnen welke termijn ik meestal naar de kapper ga, maar waarschijnlijk zou ik wat vaker kunnen gaan
Prima lengte toch? Af en toe overweeg ik kort-kort, maar volgens mij ben ik dan precies m'n moeder en meh.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Mijn haar is nu iets voorbij kaaklengte
Het zit de ene keer wat beter dan de andere keerquote:Op woensdag 10 november 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, op zich zit het eigenlijk nooit écht top, maar ik heb echt geen zin om er veel tijd aan te besteden. En dankzij dat ragfijne is het binnen no time baggervet ook.Dus ik draag het een dag los en een of twee dagen vast (afhankelijk van of ik ga sporten die dag, want ik ga het geen twee dagen achter elkaar wassen). En dat beschadigt m'n haar ook weer, want staart.
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima lengte toch? Af en toe overweeg ik kort-kort, maar volgens mij ben ik dan precies m'n moeder en meh.
Op zich niet verkeerdquote:Op woensdag 10 november 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan er zo meteen hordes Aziatische vrouwen aan je jas likken.
quote:
Goed om te wetenquote:
quote:
...huehue?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de verwenyoghurt.
Ik zou gevarentoeslag eisen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En ik eet het met een houten lepel dus je moet nog oppassen voor splinters in je lip
in welke lip precies huehuequote:Op woensdag 10 november 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En ik eet het met een houten lepel dus je moet nog oppassen voor splinters in je lip
Pijnlijk mental image dit.quote:
Klootzakken. Die hebben ook lekker weer dus moeten ook blij zijn. Opbokkenquote:
Lijkt deze situatie een beetje op die bij jou rond het zwembad?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klootzakken. Die hebben ook lekker weer dus moeten ook blij zijn. Opbokken
Ik aan de verwen-kibbelingenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de verwenyoghurt.
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Geen idee, google wil eerst dat ik inlog maar de knop om op te klikken valt buiten beeldquote:Op woensdag 10 november 2021 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt deze situatie een beetje op die bij jou rond het zwembad?
Verwenvips.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik aan de verwen-kibbelingen
Kansloos! Maar het zijn een stel spiesbokken die aan het ruziën zijn om wie er bij de poel mag. Misschien evolueren mensen ook wel hoorns om andere mensen bij het zwembad weg te jagen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, google wil eerst dat ik inlog maar de knop om op te klikken valt buiten beeld
Hier wordt weinig geëvolueerd. Hier wordt gevegeteerd. Paar ouwe vellen bij het water, nogmaals niemand erin. En dat is het welquote:Op woensdag 10 november 2021 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Kansloos! Maar het zijn een stel spiesbokken die aan het ruziën zijn om wie er bij de poel mag. Misschien evolueren mensen ook wel hoorns om andere mensen bij het zwembad weg te jagen.
Alle ruimte om rond te dobberen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wordt weinig geëvolueerd. Hier wordt gevegeteerd. Paar ouwe vellen bij het water, nogmaals niemand erin. En dat is het wel
Dus je loopt zonder tentje?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wordt weinig geëvolueerd. Hier wordt gevegeteerd. Paar ouwe vellen bij het water, nogmaals niemand erin. En dat is het wel
En een testafspraak in verweggistan?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Klein beetje verkouden en dat met mijn Adonis titanium gestel, hoerenmaatregelen ook qua weerstand, ik ga vanmiddag aan speeltoestellen in de speeltuin en aan winkelwagentjes likken.
Doe maar lekker ouwe kutwappiequote:Op woensdag 10 november 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Klein beetje verkouden en dat met mijn Adonis titanium gestel, hoerenmaatregelen ook qua weerstand, ik ga vanmiddag aan speeltoestellen in de speeltuin en aan winkelwagentjes likken.
Na vriendenweekend had de helft ineens ook een hevige verkoudheid te pakken. We zijn niets meer gewend.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Nee het waait als een aap nu. Is weinig lol aan buiten.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]Geen strijd om de laatste ligstoel? Geen tactisch steekspel om de beste positie te veroveren?
Straks krijg je de mannengriep!quote:Op woensdag 10 november 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Handen ontsmetten heb ik sowieso weinig gedaan. Deed in begin wel vaak wassen maar mijn handen gingen helemaal kapot dus ben ik ook snel mee gestopt toen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zag op Schiphol ook allemaal stickers, vooral bij de ontsmettingsinstallaties"Stop met je handen te ontsmetten! Het tast alleen je weerstand aan! We worden belazerd!"
Net goed, krijgen ze het mooi terug.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]_!
En in kleine kindjes hun gezicht hoesten?
Als er een vijvertje is gaan ze de plomp in voor een tientje die kleine kindjes.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]_!
En in kleine kindjes hun gezicht hoesten?
Ik zit nu op het balkon in de zon, wind woeit tegen de andere kant van het hotel.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het waait als een aap nu. Is weinig lol aan buiten.
Ja en jij hebt ook kejona gekregenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Handen ontsmetten heb ik sowieso weinig gedaan. Deed in begin wel vaak wassen maar mijn handen gingen helemaal kapot dus ben ik ook snel mee gestopt toen.
Wel 1,5 jaar later pas.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en jij hebt ook kejona gekregen
Hahaha die kleine boze smiley.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net goed, krijgen ze het mooi terug. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er een vijvertje is gaan ze de plomp in voor een tientje die kleine kindjes KIENDJES
Ik ga zo nog ff bij daglicht bij de zee kijken denk.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit nu op het balkon in de zon, wind woeit tegen de andere kant van het hotel.
Even kijken of het in Flight Simulator lastig vliegen is daar nu.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het waait als een aap nu. Is weinig lol aan buiten.
Lekker al die stront, pies, vrouwenzwiemels en chipsresten aan je klauwenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Handen ontsmetten heb ik sowieso weinig gedaan. Deed in begin wel vaak wassen maar mijn handen gingen helemaal kapot dus ben ik ook snel mee gestopt toen.
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:58 schreef LTVDK het volgende:
Pistoletje verse knakworst met curry en gebakken uitjes
Covid-19 rechtsreeks het gulzige keeltje in.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:58 schreef Ama het volgende:
En dat ik corona heb gehad was ook niet te voorkomen met handen wassen enz aangezien mijn vriend het had.
Ik zeg toch nergens dat ik nooit mijn handen was.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker al die stront, pies, vrouwenzwiemels en chipsresten aan je klauwen
Dat die niet op sterk water in een blikje gepropt zit https://www.ah.nl/product(...)ndgemaakte-knakworstquote:Op woensdag 10 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
En wat is er precies vers aan een knakworst als ik vragen mag?
Ja verse knakworstenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die niet op sterk water in een blikje gepropt zit https://www.ah.nl/product(...)ndgemaakte-knakworst
jezus wat een belazerijquote:Op woensdag 10 november 2021 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die niet op sterk water in een blikje gepropt zit https://www.ah.nl/product(...)ndgemaakte-knakworst
Smaakt echt totaal anders dan knakworstjes uit blik of een pot.quote:
Ergens corona oppikken is ook redelijk onvermijdelijk momenteel denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:58 schreef Ama het volgende:
En dat ik corona heb gehad was ook niet te voorkomen met handen wassen enz aangezien mijn vriend het had.
Mwah gewoon alleen maar FOK!ken en afstand houden op het werk.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens corona oppikken is ook redelijk onvermijdelijk momenteel denk ik.
Lekker van dat heftige bewerkte vlees, je eet in principe dan gewoon tumoren.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je terug bent moet je ze maar eens halen, dan snap je ons welquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker van dat heftige bewerkte vlees, je eet in principe dan gewoon tumoren.
hmmm lekker, gebakken tumor, graag medium-rare en met champignonnetjes.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, ok, voor ons zolderkamerautisten valt het wel mee, maar ik ga er raar van staan te kijken als kerel en ik het níet op gaan pikken komend weekend.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah gewoon alleen maar FOK!ken en afstand houden op het werk.
Ok Rudolph van Veenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viande des Tumeurs.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hmmm lekker, gebakken tumor, graag medium-rare en met champignonnetjes.
Omnomnom.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaccins wel gehad?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok, voor ons zolderkamerautisten valt het wel mee, maar ik ga er raar van staan te kijken als kerel en ik het níet op gaan pikken komend weekend.
Waarmee ik niet zeg dat ik verwacht ziek te worden of überhaupt positief te testen, maar met een paar duizend mensen in een ruimte is de kans wel echt groot.
De meeste vaccins bieden nauwelijks nog weerstand, halfwaardetijd van de antistoffen van zes weken las ik gisteren.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok, voor ons zolderkamerautisten valt het wel mee, maar ik ga er raar van staan te kijken als kerel en ik het níet op gaan pikken komend weekend.
Waarmee ik niet zeg dat ik verwacht ziek te worden of überhaupt positief te testen, maar met een paar duizend mensen in een ruimte is de kans wel echt groot.
Je moet een vastvat scoren daar joh.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht, mijn kamer is lekker koel
Loopje naar de zee kan over een uurtje ook![]()
Het doel was dan ook om je immuunsysteem aan te leren dat het bestaat en hoe het zich er tegen kan weren. En het dus bij een paar daagjes bleh blijft.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste vaccins bieden nauwelijks nog weerstand, halfwaardetijd van de antistoffen van zes weken las ik gisteren.
Die zijn zoveel lekkerder dan de blik versiequote:Op woensdag 10 november 2021 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie het een beetje als een kuil in de weg die plots is ontstaan. Rijdt je daar in volle vaart doorheen zonder dat je weet dat die kuil er ligt dan rij je gelijk heel je onderstel aan gort en zit je met je hoofd in de airbag. Als je al weet dat die kuil er ligt zul je er alsnog doorheen moeten alleen kun je het dan gewoon voorzichtig doen, nog steeds niet prettig maar je rijdt niet gelijk je auto aan gort.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het doel was dan ook om je immuunsysteem aan te leren dat het bestaat en hoe het zich er tegen kan weren. En het dus bij een paar daagjes bleh blijft.
Vinkmooiquote:Op woensdag 10 november 2021 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie het een beetje als een kuil in de weg die plots is ontstaan. Rijdt je daar in volle vaart doorheen zonder dat je weet dat die kuil er ligt dan rij je gelijk heel je onderstel aan gort en zit je met je hoofd in de airbag. Als je al weet dat die kuil er ligt zul je er alsnog doorheen moeten alleen kun je het dan gewoon voorzichtig doen, nog steeds niet prettig maar je rijdt niet gelijk je auto aan gort.
TMF-agenda met goodiepakket?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe agenda gekocht
Plannen in opschrijven die ik tegen die tijd weer kan doorstrepen
Yeps, helaas lopen we wat dat betreft een beetje achter de feiten aan, volgend jaar beter, iedereen in september een prikje met de meest waarschijnlijke Covid stam en we zijn er.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het doel was dan ook om je immuunsysteem aan te leren dat het bestaat en hoe het zich er tegen kan weren. En het dus bij een paar daagjes bleh blijft.
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:25 schreef Ama het volgende:
Voordeel van laptop in de woonkamer is dat ik nu keihard Eskimo Callboy kan luisteren via de speakers.
Nee, gewoon nu die booster alsnog en in het vervolg een cocktail met de griepprik.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, helaas lopen we wat dat betreft een beetje achter de feiten aan, volgend jaar beter, iedereen in september een prikje met de meest waarschijnlijke Covid stam en we zijn er.
Gelukkig dat het daar dan niet specifiek om gaatquote:Op woensdag 10 november 2021 13:30 schreef Ama het volgende:
Zo spannend is mijn leven nou ook weer niet.
Jaquote:Op woensdag 10 november 2021 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zal ik er een verhaaltje in schrijven
Cocktailsquote:Op woensdag 10 november 2021 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, gewoon nu die booster alsnog en in het vervolg een cocktail met de griepprik.
Gelukkig maar dat iedereen zelf mag kiezen.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat het daar dan niet specifiek om gaat
Ik alleen als ik anders niet op reis kan. Eigenlijk zelfde reden als waarom ik de eerste 2 heb laten zetten.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:30 schreef Ama het volgende:
Weet niet of ik nog wel een 3de prik laat zetten.
Zeker maar dat is een heel ander punt?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat iedereen zelf mag kiezen.
Ja inderdaad, het initiatief nemen, zelfs de meest woeste en wilde stier wordt vrij rustig als je hem bij de ballen vastpakt.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, gewoon nu die booster alsnog en in het vervolg een cocktail met de griepprik.
EN WIE GAAT DAT BETALEN DANquote:Op woensdag 10 november 2021 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hangt er een beetje vanaf hoe en wat, ik bedoel, ik ben op geen enkele wijze een risicogroep en tegen besmettelijk zijn helpt een booster ook niet echt.
Maar voor die risicogroepen (en anderen die 'm willen) moet het gewoon beschikbaar zijn.
"Ik". Betaal toch alles al.quote:
Ik ben super blij met jouquote:Op woensdag 10 november 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik". Betaal toch alles al.
* IJsdraakje huilt in bovenmodaal
Kom maar hier IJs, naar het land met lage belastingtarievenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik". Betaal toch alles al.
* IJsdraakje huilt in bovenmodaal
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom maar hier IJs, naar het land met lage belastingtarieven
Zie je meteen op wat voor niveau iemand zatquote:Op woensdag 10 november 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kusjes Melissa XXX
Wie is Melissa?
Ja weet ik niet, vond ik een mooie naam.
Afblijven is van ons, blijf in je eigen landquote:Op woensdag 10 november 2021 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe houden jullie de zinnelozen in leven dan?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Kusjes voor me schatjuh"quote:Op woensdag 10 november 2021 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zie je meteen op wat voor niveau iemand zat
Maar wel 38 euro betalen voor een croissantje en een glaasje jusquote:Op woensdag 10 november 2021 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopen dat een mooi genoeg meisje om je agenda vroeg en dat ze er zo'n lippenstiftkus in zou zetten met "voor de knapste jongen van de klas, gr gr Juliette"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Belandde hun agenda's niet binnen drie dagen ergens in een prullenbak?quote:
Niet. Je krijgt alleen je hele leven gratis geld als je niet kunt werken. Als je niet wíl zitten er voorwaarden aan (je moet bijv. minimaal 12 maanden in de laatste 24 maanden gewerkt hebben), en na 1 jaar o.i.d. wordt de geldkraan weer dichtgedraaid (die geldkraan geeft je iets van 70% van je laatstverdiende loon). En verplicht soliciteren in dat jaar uiteraard.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe houden jullie de zinnelozen in leven dan?
Weet het ook nog nietquote:Op woensdag 10 november 2021 13:30 schreef Ama het volgende:
Weet niet of ik nog wel een 3de prik laat zetten.
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopen dat een mooi genoeg meisje om je agenda vroeg en dat ze er zo'n lippenstiftkus in zou zetten met "voor de knapste jongen van de klas, gr gr Juliette"
Ohjaquote:Op woensdag 10 november 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Belandde hun agenda's niet binnen drie dagen ergens in een prullenbak?
Met 15% inkomstenbelasting en 0,001% belasting op je spaargeld kan dat wel uit hoor.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wel 38 euro betalen voor een croissantje en een glaasje jus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |