SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij gaat nu wel vakerquote:Op woensdag 10 november 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat traject 4 jaar moeten reizen, echt verschrikkelijk.
Een trein die om het uur ging is echt middeleeuws.
Omnomnom.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn jas ruikt nog steeds vaag naar een Vietnamese curry
Ja, nu hoeft het voor mij niet meer hoorquote:
Gaan er zo meteen hordes Aziatische vrouwen aan je jas likken.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn jas ruikt nog steeds vaag naar een Vietnamese curry
Ja, sowieso de eerste 3 weken of zo.. want toen had ik nog geen auto gekochtquote:Op woensdag 10 november 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je daar te blauwbekken tussen het gewone volk.
Ik had het met mijn laatste opleiding, ging ik met de bus naar het station en kwam die altijd aan precies op het moment dat de trein vertrok en kon je weer een half uur wachten op de volgende. Als je er dan vervolgens was kon je nog 20 minuten lopen omdat er geen bus die kant op reed. Ben toen na een paar weken maar gewoon met de auto gegaan want dan was ik er gewoon in een kwartiertjequote:Op woensdag 10 november 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat traject 4 jaar moeten reizen, echt verschrikkelijk.
Een trein die om het uur ging is echt middeleeuws.
Dat had ik na welgeteld 1 dag ook wel bedachtquote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het met mijn laatste opleiding, ging ik met de bus naar het station en kwam die altijd aan precies op het moment dat de trein vertrok en kon je weer een half uur wachten op de volgende. Als je er dan vervolgens was kon je nog 20 minuten lopen omdat er geen bus die kant op reed. Ben toen na een paar weken maar gewoon met de auto gegaan want dan was ik er gewoon in een kwartiertje
Ja, dat heb ik dus met mijn huidige werklocatie.. dat is zo frustrerend.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het met mijn laatste opleiding, ging ik met de bus naar het station en kwam die altijd aan precies op het moment dat de trein vertrok en kon je weer een half uur wachten op de volgende. Als je er dan vervolgens was kon je nog 20 minuten lopen omdat er geen bus die kant op reed. Ben toen na een paar weken maar gewoon met de auto gegaan want dan was ik er gewoon in een kwartiertje
Ja, maar ik snap dat je het ook een kans wil geven.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had ik na welgeteld 1 dag ook wel bedachtmisschien wel na 0 ook.
Ja heb ik nu ook (als ik naar kantoor zou gaan), dan ben ik met het OV een uurtje of 2 onderweg en met de auto 20 minutenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus met mijn huidige werklocatie.. dat is zo frustrerend.
Dan maar 40 min in de auto ipv 1,5 uur met de trein en bidden dat er geen file staat.
Ja destijds had ik nog een gratis OV-kaart dus dan is het nog even aankijken, maar 2 uur minder reistijd op een dag was de benzinekosten wel waardquote:Op woensdag 10 november 2021 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had ik na welgeteld 1 dag ook wel bedachtmisschien wel na 0 ook.
Ja vandaag is er voor het eerst veel wind, tussen 11 en 15u hele sterke wind, aldus windguru website.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Is echt winderig hier. Nog even een paar baantjes en dan maar even op zoek naar een power adapter.
Is het een filegevoelig gebied met de auto of valt dat mee?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik nu ook (als ik naar kantoor zou gaan), dan ben ik met het OV een uurtje of 2 onderweg en met de auto 20 minuten
Wat een jankerdquote:Op woensdag 10 november 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)uwonvriendelijk.html
Huilen!
Ah, mooi kut weer danquote:Op woensdag 10 november 2021 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vandaag is er voor het eerst veel wind, tussen 11 en 15u hele sterke wind, aldus windguru website.
Nee totaal niet eigenlijk, plus tig opties om binnendoor te rijden die nauwelijks meer tijd kosten.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het een filegevoelig gebied met de auto of valt dat mee?
Kijkt Harry eens even lekker woke doenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)uwonvriendelijk.html
Huilen!
Klinkt heerlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk, plus tig opties om binnendoor te rijden die nauwelijks meer tijd kosten.
O ja, weer tijd om kaarsjes aan te doenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef Ama het volgende:
Mooie waxinelichthouders gekocht. ❤️ Vanavond laat ik wel zien.
Liesje, als je eenmaal ligt dan lig jequote:Op woensdag 10 november 2021 09:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je ligt bij het zwembad bij je hotel toch? Kan je dan toch gewoon even halen?
smaakt vast naar kipquote:Op woensdag 10 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou zo graag een samoyed willen (als ik niet zo allergisch was en een huis in de bergen had met veel ruimte om 'm te laten rondrennen).
[ afbeelding ]
nee joh, straks is het ligbed wegquote:Op woensdag 10 november 2021 09:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Liesje, als je eenmaal ligt dan lig je [ afbeelding ]
en ze geen toiletten op het strandquote:Op woensdag 10 november 2021 10:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik moet elke 30 minuten naar de kamer om te plassen, drink veel te veel als ik niks beters te doen heb
beetje vroeg om al aan de zuip te zijn hequote:Op woensdag 10 november 2021 10:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik moet elke 30 minuten naar de kamer om te plassen, drink veel te veel als ik niks beters te doen heb
Zie balquote:Op woensdag 10 november 2021 09:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ze was al om 0600 wakker natuurlijk. dus het is alweer bijna middag voor haarquote:Op woensdag 10 november 2021 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje vroeg om al aan de zuip te zijn he
Dat is waar.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze was al om 0600 wakker natuurlijk. dus het is alweer bijna middag voor haar
Jawel, maar de kamer is 1 min verder weg en schonerquote:Op woensdag 10 november 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
hebb
[..]
en ze geen toiletten op het strand
Gewoon je spullen erop laten liggen tochquote:Op woensdag 10 november 2021 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie bal
Plus, dan ben ik mijn ligbed kwijt als ik terug kom.
Precies. Ik zeur niet vaak, maar ALS ik zeur dan gaat het ook om ECHTE Problemenquote:Op woensdag 10 november 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, straks is het ligbed weg
quote:Op woensdag 10 november 2021 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Ik zeur niet vaak, maar ALS ik zeur dan gaat het ook om ECHTE Problemen
Ja dan ben ik die ook kwijt. Het heet hier niet voor niks cypRUS hé. De helft is Rusquote:Op woensdag 10 november 2021 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon je spullen erop laten liggen toch
Als je toch in de zee aan het zwemmen bent kun je het daar toch ook zijn natuurlijk doorgang laten vinden?quote:Op woensdag 10 november 2021 10:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar de kamer is 1 min verder weg en schoner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |