Zonder bijvoeglijk naamwoord ervoor wel jaquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zou je nooit watje hebben genoemd, wel een pussy. Is dit weer iets wat je van je lijst af kan strepen?
Ja goed! En met jou dan?quote:
Leuke Ui heb jequote:
veel strips ook ik (comics)quote:Op dinsdag 9 november 2021 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
boeken![]()
Ik lees weer eens 4 tegelijk
Drukke dag gehad, ga zometeen maar eens richting bovenquote:
Lekker doen! Er is no place like je eigen bedjequote:Op dinsdag 9 november 2021 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Drukke dag gehad, ga zometeen maar eens richting boven
Die lees ik ook, maar nu even niet, eerst minstens 2 boeken uit. 1 heb ik alleen nog een soort van nawoord van te lezen dus dat scheelt.quote:
Ik heb je ook al heel lang niet gezienquote:
Had me vanochtend verslapen, dat start de dag altijd heerlijkquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lekker doen! Er is no place like je eigen bedje![]()
Irl zeker iddquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb je ook al heel lang niet gezien
Koen komt hier regelmatig buurten de laatste tijdquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb je ook al heel lang niet gezien
Dat was 8 of 9 jaar terug zeker?quote:
Niet tegelijk met mij danquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Koen komt hier regelmatig buurten de laatste tijd
Ahhh da's kut! Alles super gehaast moeten doen enzo, haat het als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had me vanochtend verslapen, dat start de dag altijd heerlijk
Ik weet het niet meer zo goed dus, maar ben je daarna nog wel eens op een meet geweest? Of iemand van toen nogmaals ontmoet?quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij 2015 of 2016, in ieder geval na 2014
Wat /hoe dan ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |