Gas los en de pook uit de versnelling trekken. En dan de pook tegen de volgende versnelling aandrukken tot hij er in loopt. Bij terugschakelen een (klein) beetje gas geven en weer loslaten in neutraal en dan de pook ook in de nieuwe versnelling laten lopen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ga ik op de terugweg proberen
Ofja had dat wel geprobeerd maar toen lukte het niet maar zal niet het juiste toerental geweest zijn. Even zoeken.
Vervelendquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:36 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn internet gaat soms de hele tijd stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Modem resetten maar dan moet ik opstaan.quote:
Dat is altijd irritant, ik ken het.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Modem resetten maar dan moet ik opstaan.
ik heb online.nl maar het is ik heb teveel tabbladen tegelijk openstaan.quote:
Niet meer doen dan ...quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb online.nl maar het is ik heb teveel tabbladen tegelijk openstaan.
Firefoxquote:
Hey Treehutquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:36 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn internet gaat soms de hele tijd stuk.
das een fok userquote:
Gelukt!quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gas los en de pook uit de versnelling trekken. En dan de pook tegen de volgende versnelling aandrukken tot hij er in loopt. Bij terugschakelen een (klein) beetje gas geven en weer loslaten in neutraal en dan de pook ook in de nieuwe versnelling laten lopen.
Tsjoeketsjoeketsjoek.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wil er iemand voor mij gaan trainen?
trailersquote:Op dinsdag 9 november 2021 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
Dat helpt niet in de motivatie hequote:
Denksport is ook een sportquote:Op dinsdag 9 november 2021 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat helpt niet in de motivatie he
Als jij zo voor mij ga vergaderen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is nog onbekend. Zojuist een brief ontvangen dienaangaande.quote:
Maar er gaat dus wel iets gebeuren ..quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat is nog onbekend. Net een brief.
In ieder geval niet vóór najaar 2022.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er gaat dus wel iets gebeuren ..
Een puzzelwoord, mooi jij bent al met denksport begonnen!quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat is nog onbekend. Zojuist een brief ontvangen dienaangaande.
Hottentottententententoonstelling.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Een puzzelwoord, mooi jij bent al met denksport begonnen!
ja anders heb ik pechquote:Op dinsdag 9 november 2021 17:22 schreef chufi het volgende:
Ik neem aan dat vervangende woonruimte wordt geregeld
Zolang je niet op een boot woont moeten ze vervanging zoeken/aanbiedenquote:Op dinsdag 9 november 2021 17:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja anders heb ik pech
maar ik kan hier niet de gehele brief voorlezen natuurlijk
Dat ik een senior ben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang je niet op een boot woont moeten ze vervanging zoeken/aanbieden
Wat voor vergadering heb je?quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij zo voor mij ga vergaderen?
hopelijk een grote berging voor mijn boekenquote:
Boeken moet je zien !!! Niet in de berging gewoon in je woonkamerquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hopelijk een grote berging voor mijn boeken
muizenvoerquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeken moet je zien !!! Niet in de berging gewoon in je woonkamer
Okquote:
Zo is dat!quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat!!!!quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
tripartite overleg prestatieafspraken 2022quote:
Overleg over prestatieafspraken? Kan je dan niet beter gewoon gaan presteren?quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tripartite overleg prestatieafspraken 2022
Maar ik ben al klaar ga ff wat te eten pakken
quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Overleg over prestatieafspraken? Kan je dan niet beter gewoon gaan presteren?
Eet smakelijk.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
RIP aan de nabestaanden?quote:Op dinsdag 9 november 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
Beetje uitgestorven hier hč? Of lijkt dat maar zo?![]()
Noem je ons nu oud?quote:Op dinsdag 9 november 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
Beetje uitgestorven hier hč? Of lijkt dat maar zo?![]()
Ja geen ideequote:
Zou ik nóóit doen!quote:
T is vooral wisselend, sommige avonden is het juist wel drukquote:Op dinsdag 9 november 2021 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja geen ideehet is zo stil hier op de sc, zo laat in de avond is het ook niet toch
Ja is ook wel zoquote:Op dinsdag 9 november 2021 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vooral wisselend, sommige avonden is het juist wel druk
boekenquote:Op dinsdag 9 november 2021 18:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hopelijk een grote berging voor mijn boeken
Ik ? Een watje? Hahaha ok, dat hebben mensen nou nooit tegen me gezegdquote:
per woord of per zin?quote:Op dinsdag 9 november 2021 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
boeken![]()
Ik lees weer eens 4 tegelijk
Werd tijd danquote:Op dinsdag 9 november 2021 21:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ? Een watje? Hahaha ok, dat hebben mensen nou nooit tegen me gezegd
En bedankt!quote:
Kan ook weer van de bucketlist afquote:
per moment van de dagquote:
Ik zou je nooit watje hebben genoemd, wel een pussy. Is dit weer iets wat je van je lijst af kan strepen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan ook weer van de bucketlist af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |