Jij bent zeker thuis het zonnetje in huis onnie? 🤪quote:Op woensdag 10 november 2021 11:29 schreef DjVero het volgende:
Gewoon het hele recht op ziekenhuiszorg ontnemen. "Ow, u bent niet gevaccineerd? Sorry, maar deze vijf patiënten gaan voor". Lekker op straat laten creperen. Laat die dikke eigenwijze stukken stront maar naar adem happen. Het liefst voor de deur van het ziekenhuis...
En voordat er gehuild gaat worden over roken, eten en autorijden. Hoeveel patiënten liggen er daarvan op de IC?
Zeldzaam achterlijk gedachtegoed.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:29 schreef DjVero het volgende:
Gewoon het hele recht op ziekenhuiszorg ontnemen. "Ow, u bent niet gevaccineerd? Sorry, maar deze vijf patiënten gaan voor". Lekker op straat laten creperen. Laat die dikke eigenwijze stukken stront maar naar adem happen. Het liefst voor de deur van het ziekenhuis...
En voordat er gehuild gaat worden over roken, eten en autorijden. Hoeveel patiënten liggen er daarvan op de IC?
Als er getornd wordt aan mijn vrijheden doordat de wappies zo stronteigenwijs zijn, ben ik zeker niet de vrolijkste nee.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:57 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Jij bent zeker thuis het zonnetje in huis onnie? 🤪
Ja, net als het gedachtegoed van jullie! Dan hoef ik ook niet zulke ideeën te opperen...quote:Op woensdag 10 november 2021 12:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeldzaam achterlijk gedachtegoed.
Deze maatregelen zou je ook krijgen als 100% gevaccineerd zou zijn aangezien besmettingen/ziekenhuisopnames op aan het lopen zijn onder gevaccineerden, omdat de werking aan het afnemen is. Het zal nog wel drukker gaan worden in de ziekenhuizen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:03 schreef DjVero het volgende:
[..]
Als er getornd wordt aan mijn vrijheden doordat de wappies zo stronteigenwijs zijn, ben ik zeker niet de vrolijkste nee.
Klopt natuurlijk niet helemaal. Een hartpatiënt die niet geopereerd kan worden en vervolgens een aanval krijgt en invalide is geworden en verder levenslang zorg nodig heeft kost ook een berg geld. En een bed wat dagen vol ligt met een corona patient kost op deze manier dus een boel geld. Allen is dat niet zichtbaar in de cijfers. Die gaan alleen over corona zelf. Over de afgeschaalde en het ronduit stop zetten van de zorg zijn er geen cijfers.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:38 schreef Speekselklier het volgende:
Volgens mij zijn de kosten niet het grote probleem.
Een corona-patient aan de beademing is niet heel duur.
Ze eten niks en je hoeft ze alleen maar 3x per dag te draaien.
Een kanker-patient is veel duurder. Daar gaat voor 1000-den euro's aan medicijnen in.
De helft op de IC is gevaccineerd.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:11 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het zoveelste flauwekulargument van een stronteigenwijze wappie
Deze maatregelen zouden er niet komen doordat dan vrijwel niemand meer op de IC zou belanden...
En anders graag een bron. Een betrouwbare aub!
Bron graag! Betrouwbaar aub!quote:Op woensdag 10 november 2021 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De helft op de IC is gevaccineerd.
En vooral dat 80% van de covid ziekenhuis gevallen ongevaccineerd zijn terwijl in de populatie 80% gevaccineerd is.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:20 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Je ziet toch overal in het nieuws dat de besmettingen aan het stijgen zijn?
Die 80% is speculatie want je kan zelf ook geen goede bron hiervoor geven.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En vooral dat 80% van de covid ziekenhuis gevallen ongevaccineerd zijn terwijl in de populatie 80% gevaccineerd is.
Ja als je dan hieruit geen conclusie wilt trekken dat vaccins weldegelijk goed werken hoe wil je dan genoemd worden?
Mea culpa het was 70% op de ic wat niet gevaccineerd was afgelopen maand. Dus de vaccins werken nog steeds stukken beter als niet gevaccineerd zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:29 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Die 80% is speculatie want je kan zelf ook geen goede bron hiervoor geven.
En ja de vaccins werken maar eventjes.
Succes met je prikabonnement.
Als dat al waar is dan betekent dat dus dat slechts 15% van de bevolking voor 50% van de ic gevallen zorgt...quote:Op woensdag 10 november 2021 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De helft op de IC is gevaccineerd.
Heb je ook naar het verschil in leeftijd gekeken tussen de gevaccineerde IC patiënten en de ongevaccineerden?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mea culpa het was 70% op de ic wat niet gevaccineerd was afgelopen maand. Dus de vaccins werken nog steeds stukken beter als niet gevaccineerd zijn.![]()
https://www.rivm.nl/nieuw(...)er-dan-gevaccineerde
En het is dus nog erger zoals we uit bovenstaand rivm bericht kunnen afleiden dat die 15% voor 70% verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als dat al waar is dan betekent dat dus dat slechts 15% van de bevolking voor 50% van de ic gevallen zorgt...
Lijkt me een goed argument om te vaccineren
Maar mijn lichamelijke integriteit !!!!quote:Op woensdag 10 november 2021 14:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En het is dus nog erger zoals we uit bovenstaand rivm bericht kunnen afleiden dat die 15% voor 70% verantwoordelijk is.
Schreeuwen ze terwijl ze tegelijkertijd een peuk wegpaffen en genetisch gemodificeerd voedsel verorberen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar mijn lichamelijke integriteit !!!!
En als ze dan op de IC liggen willen ze maar al te graag lekgeprikt worden met weet ik het wat voor medicijnen om de longblaasjes maar te laten functioneren en het hart te laten pompenquote:Op woensdag 10 november 2021 14:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Schreeuwen ze terwijl ze tegelijkertijd een peuk wegpaffen en genetisch gemodificeerd voedsel verorberen.
Bron dat covid de doorslaggevende reden is van ic opname?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als dat al waar is dan betekent dat dus dat slechts 15% van de bevolking voor 50% van de ic gevallen zorgt...
Lijkt me een goed argument om te vaccineren
Kom zelf maar met een bron voor deze vage aaname die jij maakt waarvoor wij dan een verklaring zouden moeten zoeken.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bron dat covid de doorslaggevende reden is van ic opname?
Bijna alle hartklachten zijn het gevolg van roken, eten en andere ongezonde leefgewoonten.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:29 schreef DjVero het volgende:
Nogmaals die is er niet want Hugo wil de cijfers geheimhouden.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kom zelf maar met een bron voor deze vage aaname die jij maakt waarvoor wij dan een verklaring zouden moeten zoeken.
Als je gewoon je gezond verstand gebruikt. Hebben ongevaccineerden dan een factor 15 hogere kans op een ernstig ongeluk waardoor ze op de ic eindigen? Volgens mij heeft iedere inwoner een even grote kans op een ernstig ongeluk waardoor jou voorbeeld zich uitmiddeld en alsnog er zoveel ongevaccineerden door corona op de ic liggen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nogmaals die is er niet want Hugo wil de cijfers geheimhouden.
Een ongevaccineerde op de IC, met positieve PCR maar er ligt door autocrash telt gewoon mee.
quote:Op woensdag 10 november 2021 11:29 schreef DjVero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |