SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door IJsdraakje op 09-11-2021 12:37:09 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh, ja, maar ik wilde er een beetje fatsoenlijk op kunnen gamen, dan gaan die prijzen rap.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar kan ik minstens drie keer een laptop voor kopen.
IK WIL HET.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Dit werkt echt als een magneet voor vrouwen. Gisteren kreeg ik al ongeveer telefoonnummer van een caissičre bij de AH en vandaag weer iemand die interesse had in mijn mega kruidnoten.
Huehuequote:Op dinsdag 9 november 2021 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Dit werkt echt als een magneet voor vrouwen. Gisteren kreeg ik al ongeveer telefoonnummer van een caissičre bij de AH en vandaag weer iemand die interesse had in mijn mega kruidnoten.
Ook om de 5 jaar zo'n beetjequote:
Dit kan geen toeval zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook om de 5 jaar zo'n beetje
quote:
Ik krijg die shit allemaal gratis van 't hoogste baasje, steeds de nieuwste telefoons, wil je er vier of vijf, ook prima, wereldwijd gratis bellen en onbeperkt internetten, eentje die je schatje noemt, satellietbellen in de Kalahari of bellen op de Maan? hele dikke prima allemaal.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:41 schreef Karzai het volgende:
mijn telefoon kostte 198 euro, betaal 8 euro p/m af en 11 euro voor abonnement, dus in totaal 19 euro
misschien gaat ie wel langer mee dan twee jaar
quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Riblappen in de pan![]()
Beetje de gasrekening omhoog zwiepen
Voorheen ook een werktelefoon gehad, die ik ook privé mocht gebruiken, maar ben nu blij dat ik geen werktelefoon meer heb. Na werktijd gewoon niet meer bereikbaar.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg die shit allemaal gratis van 't hoogste baasje, steeds de nieuwste telefoons, wil je er vier of vijf, ook prima, wereldwijd gratis bellen en onbeperkt internetten, eentje die je schatje noemt, satellietbellen in de Kalahari of bellen op de Maan? hele dikke prima allemaal.
The price is high though.
In geval van nood kan ik zelfs inloggen op het Duitse of Britse netwerk of anders een satelliet die er nog hangt, wel prettig dat je beschikbaar bent als er wat Russische kernwapens ontploffen boven Nederland of dat er zombies door de straat heen rennenquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorheen ook een werktelefoon gehad, die ik ook privé mocht gebruiken, maar ben nu blij dat ik geen werktelefoon meer heb. Na werktijd gewoon niet meer bereikbaar.
Het is maar goed dat mijn fietsband nu lek is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deelt ook koekjes uit.quote:
Hoe hard pomp je ze op?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
Vraag me wel af waarom mijn banden steeds lek gaan. Heb toch het zeker paar keer per jaar. Eerste keer met deze fiets nu.
Omdat je er mee fietst? Het is een gebruiksvoorwerp en dat slijt, verder geen idee hoelang/hoeveel km een fietsband het normaal zou moeten doen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
Vraag me wel af waarom mijn banden steeds lek gaan. Heb toch het zeker paar keer per jaar. Eerste keer met deze fiets nu.
Mwah, voor de beeldvorming: ik heb deze fiets nu een paar jaar en een lekke band heb ik nog niet gehad. En ik fiets best veel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je er mee fietst? Het is een gebruiksvoorwerp en dat slijt, verder geen idee hoelang/hoeveel km een fietsband het normaal zou moeten doen.
Alle Nederlanders moeten voor het weekend weer terug zijn aangezien we in lockdown gaan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Geland motherfuckers. Eindelijk zomer
Dat zie ik zondag wel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle Nederlanders moeten voor het weekend weer terug zijn aangezien we in lockdown gaan.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle Nederlanders moeten voor het weekend weer terug zijn aangezien we in lockdown gaan.
Nee, laat dat altijd door de fietsenmaker doen zodat banden de juiste hoeveelheid lucht hebben.quote:
Misschien helpt het ook niet dat ik mijn fietskrat soms helemaal vol gooi met boodschappen (incl flessen drinken). Denk dat mijn voorband dat ook niet zo leuk vind.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, voor de beeldvorming: ik heb deze fiets nu een paar jaar en een lekke band heb ik nog niet gehad. En ik fiets best veel.
HOI US< WIL JIJ EVEN 3938383 mannetjes aannemen, het is dan wel het einde der tijden, maar regel dat even, houdoeeequote:Op dinsdag 9 november 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In geval van nood kan ik zelfs inloggen op het Duitse of Britse netwerk of anders een satelliet die er nog hangt, wel prettig dat je beschikbaar bent als er wat Russische kernwapens ontploffen boven Nederland of dat er zombies door de straat heen rennen
Oh, neuh, de vraag was juist omdat sommigen ze te hard oppompen waardoor de band juist lek gaat.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee, laat dat altijd door de fietsenmaker doen zodat banden de juiste hoeveelheid lucht hebben.
Inb4 dit kan je zelf. Klopt maar deze discussie ga ik niet weer aan.
Je moederquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je schoonmoeder komt twee weken bij jou in quarantainequote:Op dinsdag 9 november 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik ben weer blij dat ik nog niets heb geregeld voor kerstivm lockdown
geen kerstquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, ik ben weer blij dat ik nog niets heb geregeld voor kerstivm lockdown
quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je schoonmoeder komt twee weken bij jou in quarantaine
quote:
Nee joh, glaasje sherry erbij, allebei een cavia op schoot en lekker saampjes een legpuzzel maken.quote:
gewoon op de bank liggen, bier drinken en Die Hard kijkenquote:
Of het begin van een goed filmscriptquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dan alsnog zitten we bij de schoonouders hoor.
Ze drinkt idd Sherryquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh, glaasje sherry erbij, allebei een cavia op schoot en lekker saampjes een legpuzzel maken.![]()
Dimmy is een stalkert.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze drinkt idd SherryHeb jij hier verborgen camera's geīnstalleerd of zo?
quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze drinkt idd SherryHeb jij hier verborgen camera's geīnstalleerd of zo?
Ik slijp alvast de Zeis.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of het begin van een goed filmscript
Kom je bij mij op de verjaardag?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:57 schreef Koen66 het volgende:
nah zal maar niet al teveel moeite doen mensen uit te nodigen op m'n verjaardag
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:49 schreef Karzai het volgende:
Gaat hier elk kwartier een alarm af van een scooter of auto, schijtirritant
Alleen siervuurwerk.quote:
ze belt met die cavia'squote:
#metooquote:
vorig jaar werd er ook nog veel geknald met dat verbodquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#metoo
alleen weinig zin de illegaliteit in te gaan mocht er een 100% verbod komen
kloptquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
vorig jaar werd er ook nog veel geknald met dat verbod
Nee dat heb ik een keer gehad toen mijn vader mijn band had opgepompt. Vijf minuten later klapband.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh, de vraag was juist omdat sommigen ze te hard oppompen waardoor de band juist lek gaat.
Die wc-eend in zijn koffie op 45 sec is wel wat verontrustendquote:
je kan blijkbaar vanaf half november bestellen, hij staat in de bookmarksquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:07 schreef dud0r het volgende:
ik heb vorig jaar zo'n pakketje bij het tuincentrum gehaald dat ze verkochten.
Was best prima spul voor cat 1. hoewel er op sommige dingen cat 2 stondzo illegaal
quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:16 schreef kwiwi het volgende:
@:karzai, het is geluktcertificaat in de pocket
Nee joh bleek ontsmet tochquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wc-eend in zijn koffie op 45 sec is wel wat verontrustend
Om middernacht alles dicht.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:18 schreef Ama het volgende:
Dit jaar zullen er ook wel geen grote oud en nieuw feestjes zijn.
denk het wel met qr codequote:Op dinsdag 9 november 2021 14:18 schreef Ama het volgende:
Dit jaar zullen er ook wel geen grote oud en nieuw feestjes zijn.
Maar dat zegt toch ook niks zo'n code? Je kan nog steeds mensen besmetten enz. :Squote:
Ah ja natuurlijk, en alcohol ook. Gewoon elke dag een baco'tje met wc-eend wegspoelen en dan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh bleek ontsmet toch
ja dat is zo, maar als gevaccineerd bent is daar minder kans opquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch ook niks zo'n code? Je kan nog steeds mensen besmetten enz. :S
tegenwoordig is dat al verlengd naar een jaarquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:20 schreef Ama het volgende:
Nu klink ik beetje als een wappie maar 2 prikken zegt ook gewoon niet alles. Net als dat ik een half jaar lang "veilig" was omdat ik corona heb gehad, wat een onzin. Alsof ik nu geen corona kan krijgen dan.
Huhquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig is dat al verlengd naar een jaar
Neuh, maar in de basis is een besmetting ook helemaal niet erg, bij een compleet gevaccineerde is de kans gewoon veel kleiner dat iemand zorg nodig heeft (en de rest van de zorg er dus niet meer onder lijdt dan bij een griepgolf).quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:20 schreef Ama het volgende:
Nu klink ik beetje als een wappie maar 2 prikken zegt ook gewoon niet alles. Net als dat ik een half jaar lang "veilig" was omdat ik corona heb gehad, wat een onzin. Alsof ik nu geen corona kan krijgen dan.
Mijn herstelbewijs is nog geldig tot begin januari.
Toch stromen de ziekenhuizen weer vol.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar in de basis is een besmetting ook helemaal niet erg, bij een compleet gevaccineerde is de kans gewoon veel kleiner dat iemand zorg nodig heeft (en de rest van de zorg er dus niet meer onder lijdt dan bij een griepgolf).
Lolquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen ochtend maar even de stad in voor een Engelse stroomadapter
Ja zal ook wel iddquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LolIk had per ongeluk de amerikaanse meegenomen, maar in elke supermarkt om de hoek kun je die dingen voor 2 euro kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |