SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door IJsdraakje op 09-11-2021 12:37:09 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh, ja, maar ik wilde er een beetje fatsoenlijk op kunnen gamen, dan gaan die prijzen rap.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar kan ik minstens drie keer een laptop voor kopen.
IK WIL HET.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Dit werkt echt als een magneet voor vrouwen. Gisteren kreeg ik al ongeveer telefoonnummer van een caissičre bij de AH en vandaag weer iemand die interesse had in mijn mega kruidnoten.
Huehuequote:Op dinsdag 9 november 2021 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Dit werkt echt als een magneet voor vrouwen. Gisteren kreeg ik al ongeveer telefoonnummer van een caissičre bij de AH en vandaag weer iemand die interesse had in mijn mega kruidnoten.
Ook om de 5 jaar zo'n beetjequote:
Dit kan geen toeval zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook om de 5 jaar zo'n beetje
quote:
Ik krijg die shit allemaal gratis van 't hoogste baasje, steeds de nieuwste telefoons, wil je er vier of vijf, ook prima, wereldwijd gratis bellen en onbeperkt internetten, eentje die je schatje noemt, satellietbellen in de Kalahari of bellen op de Maan? hele dikke prima allemaal.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:41 schreef Karzai het volgende:
mijn telefoon kostte 198 euro, betaal 8 euro p/m af en 11 euro voor abonnement, dus in totaal 19 euro
misschien gaat ie wel langer mee dan twee jaar
quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Riblappen in de pan![]()
Beetje de gasrekening omhoog zwiepen
Voorheen ook een werktelefoon gehad, die ik ook privé mocht gebruiken, maar ben nu blij dat ik geen werktelefoon meer heb. Na werktijd gewoon niet meer bereikbaar.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg die shit allemaal gratis van 't hoogste baasje, steeds de nieuwste telefoons, wil je er vier of vijf, ook prima, wereldwijd gratis bellen en onbeperkt internetten, eentje die je schatje noemt, satellietbellen in de Kalahari of bellen op de Maan? hele dikke prima allemaal.
The price is high though.
In geval van nood kan ik zelfs inloggen op het Duitse of Britse netwerk of anders een satelliet die er nog hangt, wel prettig dat je beschikbaar bent als er wat Russische kernwapens ontploffen boven Nederland of dat er zombies door de straat heen rennenquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorheen ook een werktelefoon gehad, die ik ook privé mocht gebruiken, maar ben nu blij dat ik geen werktelefoon meer heb. Na werktijd gewoon niet meer bereikbaar.
Het is maar goed dat mijn fietsband nu lek is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deelt ook koekjes uit.quote:
Hoe hard pomp je ze op?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
Vraag me wel af waarom mijn banden steeds lek gaan. Heb toch het zeker paar keer per jaar. Eerste keer met deze fiets nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |