Ik heb er ontzettend van genoten. Leuk mental image. Hopelijk worden er vaker zulke dagboek verhalen gepostquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk, schrijf dit maar in je dagboek ofzo
Wat een kutverhaal.
En toen kwam de collega naakt met een banaan in zijn kont terug in beeld gelopen en zagen we elkaar en was het van:quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima verhaal, mist alleen nog een smeuïg einde. 6/10
Mensen die naar een vol voetbalstadion gaan preventief ruimen, is dat een idee?quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:18 schreef Caland het volgende:
Mensen die carnaval vieren preventief ruimen, is dat een idee?
Go on....quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En toen kwam de collega naakt met een banaan in zijn kont terug in beeld gelopen en zagen we elkaar en was het van:
Awkaaaaaaaaard
zo beter?
Daar vinden geen besmettingen plaats, erg raar idee dus.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Mensen die naar een vol voetbalstadion gaan preventief ruimen, is dat een idee?
Hoe vaak wil je mij ruimen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Mensen die naar een vol voetbalstadion gaan preventief ruimen, is dat een idee?
Klap in het gezicht van de vrijheid.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu nog steeds hoor, ik doe nergens meer aan mee sinds die twee prikjes.
3/10quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En toen kwam de collega naakt met een banaan in zijn kont terug in beeld gelopen en zagen we elkaar en was het van:
Awkwaaaaaaaaard
zo beter?
Lidl is een supermarkt, geen drogist of apotheekquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:21 schreef Johannes788 het volgende:
Trouwens die uitverkochte zelftesten is de grootste onzin. In de lokale lidl lagen ze met stapels.
Media🤪
hoe zit het daar met het wc papier?quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:21 schreef Johannes788 het volgende:
Trouwens die uitverkochte zelftesten is de grootste onzin. In de lokale lidl lagen ze met stapels.
Media🤪
"Op sommige plekken.." belangrijke nuance.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:21 schreef Johannes788 het volgende:
Media🤪
ook zelftesten soms uitverkochtquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:21 schreef Johannes788 het volgende:
Media🤪
Top. Stapels.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe zit het daar met het wc papier?
Wij zijn gewend aan slecht voetbal maat.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het stadion van Willem II zit toch niet meer vol, als ze zo blijven voetballen
Ah, en ik dacht dat iedereen erom te springen stond.quote:
Het doet me pijn het te zeggen, dus ik zal het niet vaak doenquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En een te hoge inschatting van het verantwoordelijkheidsbesef van de burgers.
Waarom eigenlijk onafwendbaar? Omdat de politiek het wil? Omdat de media er wederom onafgebroken mee dwepen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:11 schreef Spablauw214 het volgende:
Dat een lockdown nu onafwendbaar is, kan een blinde nog zien. Maar dat er geen enkel zicht is op verbetering in de situatie vind ik verdomde lastig te verkroppen. Dat je nu al weet dat we zonder significante gamechanger volgend jaar najaar gewoon weer op slot gaan.
Ach, het is wel mooi om het Calimero gedrag te zien zelfs in de tijd van een crisis.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoofdstedelijke arrogantie zien je echt op elk mogelijk terrein hè?
Daar komen dan ook alleen maar tokkies die niet geloven in carona.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:21 schreef Johannes788 het volgende:
Media🤪
Ik zie ze alweer schuimbekken in de Feesboek-groepen over zoveel nepnieuws in de meenstreem mediaquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ook zelftesten soms uitverkocht
soms
soms bijwoord Uitspraak: [sɔms] 1) op sommige momenten of in sommige gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |