Dat zal niet lang meer duren.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog steeds? Die van ons is inmiddels ook alweer een tijd open.
Ben er ook bang voor ja. Jammer, het werd eindelijk weer een soort van gezellig bij ons op kantoor. Dat constant thuiswerken vind ik ook maar niks.quote:
Die van ons is wel open, maar je mag er niet gaan zitten om je lunch op te eten dat moet je achter je bureau doen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is de kantine bij jullie gewoon open?
Hier is hij dicht i.v.m. de r0na.
Wim Hordijk ook.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jack Plooij is ook tandarts.
Wim Hordijk ookquote:Op woensdag 10 november 2021 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gerard Wolsink de Nederlandse bijna-wereldkampioen 500 CC was tandarts.
Al besprokenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Wim Hordijk ook
Een behoorlijk slechte!
Ha ha ha.quote:
Zou je niet gewoon gaan werken?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha.
Mooie eerste manche zege. Spannend straks om 15:15 uur. Zin in.....
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon gaan werken?
@Charz @Drizzt @Orientequote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat mensen die werken het meest FOK!en. Eenmaal thuis zijn ze stil.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat mensen die werken het meest FOK!en. Eenmaal thuis zijn ze stil.
Ik heb toch maar weer gesolliciteerd! Alleen wat afstuderen is erg saai.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet steeds dat jij ook werkloos bent.
Ik zou graag willen dat je een visje haalt.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Wee ni wat ik moe halen voor lunch haha denk dat ik broodje gezond ga halen
Mijn hele leven is al 59 jaar een studie. Mijn levenslessen zijn onbetaalbaar.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:00 schreef GGMM het volgende:
Maar jij doet nog iets van een studie geloof ik, dus dan vind ik het toch iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |