Dat zal niet lang meer duren.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog steeds? Die van ons is inmiddels ook alweer een tijd open.
Ben er ook bang voor ja. Jammer, het werd eindelijk weer een soort van gezellig bij ons op kantoor. Dat constant thuiswerken vind ik ook maar niks.quote:
Die van ons is wel open, maar je mag er niet gaan zitten om je lunch op te eten dat moet je achter je bureau doen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is de kantine bij jullie gewoon open?
Hier is hij dicht i.v.m. de r0na.
Wim Hordijk ook.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jack Plooij is ook tandarts.
Wim Hordijk ookquote:Op woensdag 10 november 2021 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gerard Wolsink de Nederlandse bijna-wereldkampioen 500 CC was tandarts.
Al besprokenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Wim Hordijk ook
Een behoorlijk slechte!
Ha ha ha.quote:
Zou je niet gewoon gaan werken?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha.
Mooie eerste manche zege. Spannend straks om 15:15 uur. Zin in.....
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon gaan werken?
@Charz @Drizzt @Orientequote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat mensen die werken het meest FOK!en. Eenmaal thuis zijn ze stil.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2021 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat mensen die werken het meest FOK!en. Eenmaal thuis zijn ze stil.
Ik heb toch maar weer gesolliciteerd! Alleen wat afstuderen is erg saai.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet steeds dat jij ook werkloos bent.
Ik zou graag willen dat je een visje haalt.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Wee ni wat ik moe halen voor lunch haha denk dat ik broodje gezond ga halen
Mijn hele leven is al 59 jaar een studie. Mijn levenslessen zijn onbetaalbaar.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:00 schreef GGMM het volgende:
Maar jij doet nog iets van een studie geloof ik, dus dan vind ik het toch iets anders.
Jammer van de mosterd. Hier volkoren, belegen kaas en achterham.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:04 schreef Caland het volgende:
Volkoren muesli notenbrood met oude kaas en een beetje mosterd
Ter info
Mosterd en kaas is zo ongeveer de meest goddelijke combinatie ooit.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer van de mosterd. Hier volkoren, belegen kaas en achterham.
Dat is waar.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn hele leven is al 59 jaar een studie. Mijn levenslessen zijn onbetaalbaar.
Brood is niet gezond.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Weet niet wat ik moet halen voor lunch haha denk dat ik broodje gezond ga halen
Ik sla dan ook geen advies in de wind. Grap met dubbele bodem.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:06 schreef GGMM het volgende:
Vooral je advies om niet aan iemands vinger te trekken wanneer hij daarom vraagt was een goeie
@scrummie was hier lid van.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dus bij de eerste keer dat dit eindelijk weer eens een keer een goed item van de speld was.
Dus jij bent een leugenaar?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:21 schreef Caland het volgende:
@:scrummie geeft mij net via de mail aan dat dit leugens zijn.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, we hebben het hier over iemand die ook lid was van Ongehoord Nederland, René.
Dat is die omroep die laatst een gesprek met Pim Fortuyn had.
Arnold Karskens is een enorme debiel.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:22 schreef GGMM het volgende:
Dat is toch die omroep waar ze contact zochten met Pim Fortuyn via een ouijabord?
'Mag ik je zeggen, Pim?'
Scrummiegod
jeetje die leest nog steeds mee?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:21 schreef Caland het volgende:
@:scrummie geeft mij net via de mail aan dat dit leugens zijn.
Ik wil onderhand toch wel zeggen dat Zwarte Piet racisme is.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dus bij de eerste keer dat dit eindelijk weer eens een keer een goed item van de speld was.
Daar valt weinig tegenin te brengen.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arnold Karskens is een enorme debiel.
Als hij het weer overwoog heeft dit topic er wel weer voor gezorgd dat het voorlopig niet gebeurt.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij het weer overwoog heeft dit topic er wel weer voor gezorgd dat het voorlopig niet gebeurt.
#ikdoenietmeermeequote:Op woensdag 10 november 2021 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor ja. Jammer, het werd eindelijk weer een soort van gezellig bij ons op kantoor. Dat constant thuiswerken vind ik ook maar niks.
Ik blijf voorlopig gewoon de maandagen naar kantoor gaan.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor ja. Jammer, het werd eindelijk weer een soort van gezellig bij ons op kantoor. Dat constant thuiswerken vind ik ook maar niks.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef GGMM het volgende:
Ik vind 2 dagen naar het kantoor in de week eigenlijk ideaal
Niet meer, niet minder.
Dit ter info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |