Dit is humor om te lachen mensenquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuk om de geboorte van de nieuw jas van P. Diddy te zien.
Je gaat me niet wijs maken dat Okapi niet liever op de rug van P. Diddy naar een première of vip feestje gaat met allemaal lekkere wijven ipv dan de hele dag in zo'n stinkhok aangegaapt te worden door mensen zoals @Lenny_Leonardquote:
Uh, oké?quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je gaat me niet wijs maken dat Okapi niet liever op de rug van P. Diddy naar een première of vip feestje gaat met allemaal lekkere wijven ipv dan de hele dag in zo'n stinkhok aangegaapt te worden door mensen zoals @:Lenny_Leonard
quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je gaat me niet wijs maken dat Okapi niet liever op de rug van P. Diddy naar een première of vip feestje gaat met allemaal lekkere wijven ipv dan de hele dag in zo'n stinkhok aangegaapt te worden door mensen zoals @:Lenny_Leonard
Is die het hele seizoen open?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. @:yvonne en ik gaan binnenkort kijken.
Huh?quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zou niet weten waarom ze zouden sluiten in de winter. Dan zijn er alleen aangepaste bezoekerstijden toch?quote:
Morgen langs de apenheulquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zou niet weten waarom ze zouden sluiten in de winter. Dan zijn er alleen aangepaste bezoekerstijden toch?
Overigens ga ik morgen weer naar de dierentuin. @:jr-style-93
Hier heb je niets teveel mee gezegd he, man man man.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Succession kijken, daar is iedereen een enorme klootzak.
Ik post wat gifjes, het is wat.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:maxi-mus laat zich volledig gaan in COR en gaat terecht op de bon.
Erg mooi.
Begin er dan hier ook niet over teringdebiel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag er inhoudelijk niet op ingaan, maar gedraag je.
Waarom breng je het op dan?quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag er inhoudelijk niet op ingaan, maar gedraag je.
Ik ga NU kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:maxi-mus laat zich volledig gaan in COR en gaat terecht op de bon.
Erg mooi.
Koekoekquote:Op dinsdag 9 november 2021 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Begin er dan hier ook niet over teringdebiel.
De donkere dagen komen er weer aan Roland.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:10 schreef KingRoland het volgende:
Wat een grimmig sfeertje hier in de sc
Voor een dramaserie is het ook vrij hilarisch.quote:Op dinsdag 9 november 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier heb je niets teveel mee gezegd he, man man man.
Seizoen 1 8,5/10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |