Op 1 boterham? Wtfquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:51 schreef Coco het volgende:
Boterham met chorizo, kaas en pindakaas.
Een bakje Skyr (naturel)
Kiwi
Kinderportie?quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:56 schreef RamboDirk het volgende:
Kip, rijst, broccoli + eiwit shake. Ergo; trainingsdag.
Vanavond Lasagne met vleugje liefde van de vrouw.
@:Drizzt_DoUrden
pics van je vrouwquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:56 schreef RamboDirk het volgende:
Kip, rijst, broccoli + eiwit shake. Ergo; trainingsdag.
Vanavond Lasagne met vleugje liefde van de vrouw.
@:Drizzt_DoUrden
Bij kapi moet ik gelijk weer aan kapiteintje denkenquote:
Erg mooi. @yvonne en ik gaan binnenkort kijken.quote:
Lol dat beest loopt net als Boerrigterquote:
Wie?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol dat beest loopt net als Boerrigter
Leuk om de geboorte van de nieuw jas van P. Diddy te zien.quote:
Deze post heeft nog geen likes.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuk om de geboorte van de nieuw jas van P. Diddy te zien.
Dit is humor om te lachen mensenquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuk om de geboorte van de nieuw jas van P. Diddy te zien.
Je gaat me niet wijs maken dat Okapi niet liever op de rug van P. Diddy naar een première of vip feestje gaat met allemaal lekkere wijven ipv dan de hele dag in zo'n stinkhok aangegaapt te worden door mensen zoals @Lenny_Leonardquote:
Uh, oké?quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je gaat me niet wijs maken dat Okapi niet liever op de rug van P. Diddy naar een première of vip feestje gaat met allemaal lekkere wijven ipv dan de hele dag in zo'n stinkhok aangegaapt te worden door mensen zoals @:Lenny_Leonard
quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je gaat me niet wijs maken dat Okapi niet liever op de rug van P. Diddy naar een première of vip feestje gaat met allemaal lekkere wijven ipv dan de hele dag in zo'n stinkhok aangegaapt te worden door mensen zoals @:Lenny_Leonard
Is die het hele seizoen open?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. @:yvonne en ik gaan binnenkort kijken.
Huh?quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zou niet weten waarom ze zouden sluiten in de winter. Dan zijn er alleen aangepaste bezoekerstijden toch?quote:
Morgen langs de apenheulquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zou niet weten waarom ze zouden sluiten in de winter. Dan zijn er alleen aangepaste bezoekerstijden toch?
Overigens ga ik morgen weer naar de dierentuin. @:jr-style-93
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |