SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Rollen die bruine bolletjes vrouwengenot niet van zo'n harde cracker af?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn crackers met hagelslag [ afbeelding ]
ja het ligt ook overalquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rollen die bruine bolletjes vrouwengenot niet van zo'n harde cracker af?
quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die hagelslag op de grond;
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon boter er op doen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rollen die bruine bolletjes vrouwengenot niet van zo'n harde cracker af?
Eeuhm.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boter is gewoon snotterige kaas.
Alleen in tegenstelling tot kaas wel lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boter is gewoon snotterige kaas.
bidons vol water hierquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hele tassen koffie naar binnen gieten
voor iemand die LuiTenant Van De Kaas is heb je wel veel kaashaatquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen in tegenstelling tot kaas wel lekker
Daor hedde gij toch zeker wel een boelboel kuukskes bij?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Mooie enthousiaste ontvangst na net uit de file te komen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAGSSSSSS KWAAAAAAAAAAAAAAARTIEEEEEEEEEEERTJE![]()
![]()
Nie moag nie mehrquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daor hedde gij toch zeker wel een boelboel kuukskes bij?
Filerijdersquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooie enthousiaste ontvangst na net uit de file te komen.
geen last van gehad vandaag. beetje binnen door naar locatie in de buurt en kon gewoon door rijdenquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooie enthousiaste ontvangst na net uit de file te komen.
Soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen last van gehad vandaag. beetje binnen door naar locatie in de buurt en kon gewoon door rijden
Ik vind koekjes ook een van de minste dingen die je in je mond kunt stoppen, net als vlaai en melkachtige sterke drank.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nie moag nie mehr
Voorheen was ik sowieso toch al niet van de kuukskes
Ik begin elke dag met een bak plattekaasquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor iemand die LuiTenant Van De Kaas is heb je wel veel kaashaat
Vind jij Baileys niet lekker?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind koekjes ook een van de minste dingen die je in je mond kunt stoppen, net als vlaai en melkachtige sterke drank.
Verkrachting van whiskyquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind jij Baileys niet lekker?
gekke belgquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begin elke dag met een bak plattekaas
En soms moet je door de regen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen
Ik vind dat wel lekker hoorquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkrachting van whisky![]()
Mondgevoel is ook dat van sputum
Alles wat nu valt, kan zo meteen niet meer vallen.quote:
Boerenkoolfeestquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
4 graden. Volgende week nachtvorst.
Dan kom ik echt mijn bed niet meer uit.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Moest vanmorgen al krabben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor iemand die LuiTenant Van De Kaas is heb je wel veel kaashaat
quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Dit is correct en tevens juistquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek bij nachtvorst een nachtworst om je aan te warmen.
Het klinkt allemaal een beetje agrarisch.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na brocolli-gehakt vraag je je dat nog af?
Alsof je nooit een boerinneke tegengekomen bent tijdens je kruistochten.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal een beetje agrarisch.
Even het hooi induiken jatogniettanquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof je nooit een boerinneke tegengekomen bent tijdens je kruistochten.
US helemaal leeggemolken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even het hooi induiken jatogniettan
Eentje uit Keldonk, die had blauwpaarse ogen en een heleboel verschillende kleuren in haar haren, knap agrarisch wicht maar ik verstond haar amper, iets met een M.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof je nooit een boerinneke tegengekomen bent tijdens je kruistochten.
Negen keer gelezen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
krijg nu trek in stamppot met zon kuiltje voor de jus en een lekkere sappige worst
Zijn hooivork in de baal vrottenquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even het hooi induiken jatogniettan
Ik moet nog steeds kiezenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Mooi dat salaris er is, kan ik winterjas kopen ipv 15 lagen aan om naar buiten te gaan
had ik al een foto gevraagd?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat ons even meehelpen.
Ik ga de mijne vanmiddag ophalen
Nog steeds diezelfde twee?quote:
Ja de rest heb ik al teruggestuurdquote:
Neen, maar boerenkool is toch het lekkerste als er nachtvorst overheen is geweest oid?quote:
quote:
Dan schijnt het wel lekkerder te zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, maar boerenkool is toch het lekkerste als er nachtvorst overheen is geweest oid?
Volgens mij heeft het te maken met de suikers in de boerenkool, maar ik ben geen scheikundige en ik proef dat verschil toch nietquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan schijnt het wel lekkerder te zijn.
Ja, dat doet wat met suikers geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, maar boerenkool is toch het lekkerste als er nachtvorst overheen is geweest oid?
ik ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het te maken met de suikers in de boerenkool, maar ik ben geen scheikundige en ik proef dat verschil toch niet
quote:
beetje azijn erbijquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Boerenkoolstamppot met spekjes en worst
In huize 4E doen we dat niet.quote:
Vroeger toen ik de kroegen nooit uit te slaan was noemden ze mij ook wel de Nachtvorstquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In huize 4E doen we dat niet.
Toen de kratten bier nog van hout waren?quote:
quote:
Gewoon jusquote:
GEOTE NAAS!!!quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Geote naas heeft geroepen dat iedereen die kritiek heeft of negatief is maar moet gaan uitkijken naar ander werk![]()
Als die overbetaalde hansworst nou zelf eens fatsoenlijk zou managen, hoeven mensen ook niet zo negatief te zijn.![]()
Ja, maar zolang het maar niet 40+ graden wordtquote:
Ik de andijviestamp, die vind ik op zich prima te doenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister zo'n magnetronmaaltijd van hutspot op van de AH en ik ging zowat over m'n nek. Waarom trap ik er elke keer weer in.
Beetje deepthroaten met de sappige worst?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister zo'n magnetronmaaltijd van hutspot op van de AH en ik ging zowat over m'n nek. Waarom trap ik er elke keer weer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje deepthroaten met de sappige worst?Die geven wel hetzelfde mondgevoel en smaken hetzelfde, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boven de 30 vind ik al te.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar zolang het maar niet 40+ graden wordt
Ik ook en het hangt er ook vanaf wat ik moet doen.quote:
Die met spekjes en mascarpone? Vond ik weinig smaak aanzittenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik de andijviestamp, die vind ik op zich prima te doen
En daarna gaan klagen over een grote leegloop... hoe zou dit toch komen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Geote naas heeft geroepen dat iedereen die kritiek heeft of negatief is maar moet gaan uitkijken naar ander werk![]()
Als die overbetaalde hansworst nou zelf eens fatsoenlijk zou managen, hoeven mensen ook niet zo negatief te zijn.![]()
Nee joh, gewoon die meest basic die nu in de bonus isquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die met spekjes en mascarpone? Vond ik weinig smaak aanzitten
Hier hebben we een beetje dezelfde policy. Mensen die alleen kunnen zeuren moeten dat maar ergens anders doen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, het is echt niet te geloven. Drie jaar geleden een overname gedaan, die ze totaal verkeerd hebben aangepakt. Mensen werken zich sinds die tijd drie slagen in de rondte om de gaatjes dicht te lopen, de een na de ander valt uit met een burn-out. En dan miemiemie omdat mensen klagen en negatief zijnquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En daarna gaan klagen over een grote leegloop... hoe zou dit toch komen?
Daar moet je als managers iets aan doen als ze terecht klagen; maar je hebt ook mensen die alleen maar blijven klagen. Hier zit er nu ook eentje die bij alles wat hij ziet meteen negatief is en de sfeer in zijn eigen team ook al verpest heeft.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is echt niet te geloven. Drie jaar geleden een overname gedaan, die ze totaal verkeerd hebben aangepakt. Mensen werken zich sinds die tijd drie slagen in de rondte om de gaatjes dicht te lopen, de een na de ander valt uit met een burn-out. En dan miemiemie omdat mensen klagen en negatief zijn
O, die ziet er een beetje uit alsof die al eens door iemand is verteerdquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon die meest basic die nu in de bonus is
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is echt niet te geloven. Drie jaar geleden een overname gedaan, die ze totaal verkeerd hebben aangepakt. Mensen werken zich sinds die tijd drie slagen in de rondte om de gaatjes dicht te lopen, de een na de ander valt uit met een burn-out. En dan miemiemie omdat mensen klagen en negatief zijn
omdat je te druk bent om tijd te maken om zelf te kokenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die ziet er een beetje uit alsof die al eens door iemand is verteerd
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mensen die alleen maar zeuren is dat terecht. Niet bij mensen die negatief zijn over de huidige situatie of kritiek hebben. Mensen hebben namelijk wel gewoon een punt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hebben we een beetje dezelfde policy. Mensen die alleen kunnen zeuren moeten dat maar ergens anders doen.
Ik heb de spinazie ook nog liggen. Ik durf niet.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik de andijviestamp, die vind ik op zich prima te doen
Zo hoort een stamppot er toch ook uit te zien?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die ziet er een beetje uit alsof die al eens door iemand is verteerd
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje deepthroaten met de sappige worst?Die wilde ik eerst helemaal niet opeten, maar ik had niet genoeg aan die paar happen hutspot. De worst was lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo hoort een stamppot er toch ook uit te zien?
Die heb ik ook nog liggen, zijn wel een beetje zoute balletjes (huehue) die erbij zittenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de spinazie ook nog liggen. Ik durf niet.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat je te druk bent om tijd te maken om zelf te koken
Zal ik anders van de week hutspot voor je komen koken?quote:
Vaak wel, maar ze kunnen niet altijd alles overzien waardoor beslissingen genomen worden. Als manager heb je een verantwoordelijkheid om je mensen ook een beetje te informeren en ze ook aan te horen als ze echt ergens meezitten. Genoeg managers die dat niet kunnen of oogkleppen op hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mensen die alleen maar zeuren is dat terecht. Niet bij mensen die negatief zijn over de huidige situatie of kritiek hebben. Mensen hebben namelijk wel gewoon een punt.
Met een sappige worst zekerquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik anders van de week hutspot voor je komen koken?
Mijn AH heeft hutspot gecancelledquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wilde ik eerst helemaal niet opeten, maar ik had niet genoeg aan die paar happen hutspot. De worst was lekkerder
zo'n verse grove worst van de AHquote:
Ik heb voorlopig wel weer genoeg gehadquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik anders van de week hutspot voor je komen koken?
Nee die zocht ik nu dus ook.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn AH heeft hutspot gecancelledZe hadden vroeger van die bakjes met alleen hutspot, biologisch. Die smaakte prima. Maar die zie ik niet meer
Als je vier van die bakjes kant-en-klaar per jaar eet dan leef je tien jaar korter.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie genoeg aan zo'n klein bakje met stamppot?
Groetjes Holle Bolle Gijs
Ik eet ze nooit, dus ik leef... 4Ever?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vier van die bakjes kant-en-klaar per jaar eet dan leef je tien jaar korter.
ohquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig wel weer genoeg gehad
dan zou ik al dood zijn, hoax dusquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vier van die bakjes kant-en-klaar per jaar eet dan leef je tien jaar korter.
Psst... Je moet die bakjes ook niet eten.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
US spreekt altijd de waarheidquote:
Hier worden de pro-tips gegeven!quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Psst... Je moet die bakjes ook niet eten.
Niet?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Psst... Je moet die bakjes ook niet eten.
Ik haal wel eens een reeds-gemaakte quiche, dus ik ga gewoon deaud uiteindelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet ze nooit, dus ik leef... 4Ever?
Ineens alle darmklachten verklaard?quote:
Voorheen toen ik nog een magnetron had, haalde ik weleens van die poffertjesquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haal wel eens een reeds-gemaakte quiche, dus ik ga gewoon deaud uiteindelijk.
Ja waar je anders een gerieflijke en prachtige en warme 80 zou worden haal je nu 70, slimpie.quote:
70 met klachtenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja waar je anders een gerieflijke en prachtige en warme 80 zou worden haal je nu 70, slimpie.
Of ben je dat al?
Beetje erbij, beetje eraf, houdt het in balans I guess?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorheen toen ik nog een magnetron had, haalde ik weleens van die poffertjesDus misschien leef ik nu ook een aantal jaren minder, maar misschien zijn er nu weer wat bijgekomen
Stationspatat klinkt interessant.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje erbij, beetje eraf, houdt het in balans I guess?
Ik denk dat ik meer jaren verloren ben aan de stationspatat.
Twee krakelingenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Mijn opa rookte als een schoorsteen en is 88 (twee krakelingen) geworden!"
" Dus roken is niet ongezond hoor "
![]()
Niks FEBO, Smullers.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stationspatat klinkt interessant.
Confession: ben nog nooit bij de FEBO geweest.
Ooit he.. toen ik nog een klein 4ebetje was, ging ik op schapenstage en daar was de opa van dat gezin waarin ik intern was dus 88 en die zei telkens tegen ons: ja ik ben twee krakelingen.quote:
Daar ben ik ook nog nooit geweestquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit he.. toen ik nog een klein 4ebetje was, ging ik op schapenstage en daar was de opa van dat gezin waarin ik intern was dus 88 en die zei telkens tegen ons: ja ik ben twee krakelingen.
Dus wij dachten: oke, rijp voor Parnassia.. maar goed.. bleek die beste man 88 jaar te zijn.
Je mist er weinig aan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog nooit geweest
dat zouden ze in Broabant zeggen jaquote:
*reservering afzegtquote:
Blijkbaar niet!quote:
https://www.frietopia.nl/frietopia/wiki/smulrol/quote:Een smulrol is een Nederlandse snack die door snackfabrikant Mora op de markt wordt gebracht
Dat gehakt in zo'n smulrol ruikt naar een heel zielig dood beestje uit 2001.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet!
[..]
https://www.frietopia.nl/frietopia/wiki/smulrol/
Geen idee, nooit gegeten. Of geroken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gehakt in zo'n smulrol ruikt naar een heel zielig dood beestje uit 2001.
Je moet er ook flink wat knoflooksaus overheen doen, dan proef je dat nietquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gehakt in zo'n smulrol ruikt naar een heel zielig dood beestje uit 2001.
Ja blijkbaar wel. Is nog net niet helemaal ontdooitquote:
Snacks van Mora. ❤️quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:03 schreef Karzai het volgende:
Maar alle snacks van mora smaken wel zo
Ik ken aardig wat collega's die aan het twijfelen zijn of ze hun huis niet moeten verkopen en dan minimini of op wielen gaan wonen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, er staat een huis iets verderop in de straat te koop en de vraagprijs is bijna het dubbele van wat kerel destijds voor het zijne heeft betaald.
Had ik ook een keer denk koop een lekker taartje voor de visite was die nog half bevrorenquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel. Is nog net niet helemaal ontdooit
Oh, neuh, dit zou dan eerder een "overwaarde en tweede salaris richting huis met garage"-overweging zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat collega's die aan het twijfelen zijn of ze hun huis niet moeten verkopen en dan minimini of op wielen gaan wonen.
Jouw collega'squote:Op dinsdag 9 november 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat collega's die aan het twijfelen zijn of ze hun huis niet moeten verkopen en dan minimini of op wielen gaan wonen.
Huis van mijn buren ookquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, er staat een huis iets verderop in de straat te koop en de vraagprijs is bijna het dubbele van wat kerel destijds voor het zijne heeft betaald.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ineens alle darmklachten verklaard?
Ik mag van mezelf de reacties niet meer lezen van o.a. nu.nl, maar wat een oogaids komt daar voorbij, zeg.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Bah. Ik wacht nog even tot na m'n festival en daarna flikker ik m'n feesboek definitief weg. Ik trek de anti-vaxxer nonsens te slecht en ik kan het niet negeren.
I see what you did there..quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Lapland in een omgebouwde en verlengde bus, met poepbaby.
I shit you not.
Ik heb er vijf weggelikkerd bij mijn verhuizingquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
K ben op werk mijn powerbank vergeten. Heb het gevoel dat k die niet meer terug zie
Dit is dus familie waar ik het normaal best aardig mee kan vinden, het is gewoon om verdrietig van te worden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf de reacties niet meer lezen van o.a. nu.nl, maar wat een oogaids komt daar voorbij, zeg.
Ja mijn batterij redt het niet meer de hele dagquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er vijf weggelikkerd bij mijn verhuizing
Je kunt die vrienden ook gewoon verwijderenquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Bah. Ik wacht nog even tot na m'n festival en daarna flikker ik m'n feesboek definitief weg. Ik trek de anti-vaxxer nonsens te slecht en ik kan het niet negeren.
Hoofdpijnopwekkend dit.quote:Voor corona op je 60ste ben je oud en kwetsbaar, maar voor pensioen op je 60ste ben je jong en in topvorm.
Zolang ze jou kunnen gebruiken, mag je mee doen aan het spel!
Oh dat is wel echt jammer.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is dus familie waar ik het normaal best aardig mee kan vinden, het is gewoon om verdrietig van te worden.
Loop je te sjouwen met zo'n ding?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja mijn batterij redt het niet meer de hele dag
#GreatResetquote:
Ik vermoed niet dat jouw ex mijn tante is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je mijn ex als vriend op Facebook?
#USheeftaltijdgelijkquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#GreatReset
#Agenda2030
#YouOwnNothingAndBeHappy
#WakkerWorden
#LeesJeIn
quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Limburg staan ze al op het punt om oncologie af te schalen om wat meer COVID-patiënten op te kunnen nemen.
zE pakKeN oNs allEs aFquote:
Misschien handig om dat carnaval om bovenstaande reden gewoon niet door te laten gaan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Limburg staan ze al op het punt om oncologie af te schalen om wat meer COVID-patiënten op te kunnen nemen.
#*(^&$@#(*$^@(#*&$ Misschien moeten ze eens kijken naar de ontwikkeling van het aantal besmettingen? Dat kon je zo uittekenen dat de testcapaciteit vandaag of morgen bereikt zou worden. Dat verbaasde gedoe steeds is echt hemeltergend irritant.quote:Het is dinsdagochtend heel druk bij de telefoondienst voor coronatestafspraken van de GGD, bevestigt een woordvoerder van koepelorganisatie GGD GHOR na berichten op Twitter. De organisatie zoekt uit wat er precies aan de hand is.
Naja, dit is dus een categorie personen waar ik op zich wel moeite in wil steken om ze uit deze hoek te krijgen. Alleen ben ik dan wel weer realistisch genoeg om te weten dat dat niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt die vrienden ook gewoon verwijderen
Welkom bij de overheid.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
#*(^&$@#(*$^@(#*&$ Misschien moeten ze eens kijken naar de ontwikkeling van het aantal besmettingen? Dat kon je zo uittekenen dat de testcapaciteit vandaag of morgen bereikt zou worden. Dat verbaasde gedoe steeds is echt hemeltergend irritant.
Wat voor gekte is dit? Hoezo aan de vroege kant? Het had drie weken geleden gemoeten.quote:Dat het kabinet vrijdag al besluit over mogelijke nieuwe coronamaatregelen is 'aan de vroege kant', erkent minister De Jonge. Vorige week zijn de nieuwe regels pas ingegaan en de naleving ervan is deze week nog nauwelijks terug te zien in de cijfers. De Jonge zegt bezorgd te zijn over de toenemende besmettingscijfers en ziekenhuisopnames.
over 2 weken gaan we gewoon weer in lockdown. kan net voor de kerst weer alles openquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:36 schreef Recce het volgende:
Gisteren:
[..]
Wat voor gekte is dit? Hoezo aan de vroege kant? Het had drie weken geleden gemoeten.
Je bent vrij dus hoe weet je dat ze contact opnemenquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom nemen mensen ALTIJD contact op, op het moment dat ik net een dagje vrij ben
Collega's die e-mailen over mensen die contact op hebben genomen of is dat heel raar ?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent vrij dus hoe weet je dat ze contact opnemen
Lockdown nummer drie komt nog wel ja.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
over 2 weken gaan we gewoon weer in lockdown. kan net voor de kerst weer alles open
Die van mij ook niet meerquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja mijn batterij redt het niet meer de hele dag
Denk je niet dat er al eerder iets moet gebeuren als we alle records gaan breken de komende dagen? Het is ook zo irritant. Als je een paar weken geleden lichte maatregelen had genomen (meer thuiswerken, 1,5 meter afstand, misschien mondkapjes etc.), dan was er nu niet veel aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
over 2 weken gaan we gewoon weer in lockdown. kan net voor de kerst weer alles open
oh dacht dat je vandaag vrij was en dat ze je nu al aan het mailen waren erover.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Collega's die e-mailen over mensen die contact op hebben genomen of is dat heel raar ?
Elke dag een paar van die grote accu’s opladen op je werk zodat je thuis geen stroom meer verbruiktquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik laad alles lekker op kantoor op.
De groeten.
Oh nee, als ik vrij ben, dan staat de laptop uitquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dacht dat je vandaag vrij was en dat ze je nu al aan het mailen waren erover.
en ondertussen Wattenschijfje in een wiel laten rennenquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag een paar van die grote accu’s opladen op je werk zodat je thuis geen stroom meer verbruikt![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en ondertussen Wattenschijfje in een wiel laten rennen
Noem je mij nu een slavendrijver ?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij met zo’n trom ernaast om de maat aan te geven.
Dat weet ik wel zeker maar ik maak een inschatting wat de overheid gaat doen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je niet dat er al eerder iets moet gebeuren als we alle records gaan breken de komende dagen? Het is ook zo irritant. Als je een paar weken geleden lichte maatregelen had genomen (meer thuiswerken, 1,5 meter afstand, misschien mondkapjes etc.), dan was er nu niet veel aan de hand geweest.
Ik zit nog midden in een meetingquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:53 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Zonde van de grondstoffen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:52 schreef Karzai het volgende:
Snap niet dat jullie niet gewoon elke twee jaar een nieuwe telefoon nemen bij je abbonement
kost meerquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:52 schreef Karzai het volgende:
Snap niet dat jullie niet gewoon elke twee jaar een nieuwe telefoon nemen bij je abbonement
Dat verandert toch niets aan dat het meer energie kost om een nieuwe te nemen dan om nog een jaartje door te gaan met de huidige?quote:
Uh, omdat het niet nodig is?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:52 schreef Karzai het volgende:
quote:
quote:
Dat is wel heul langquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, omdat het niet nodig is?
Ik doe gemiddeld 4-5 jaar met een telefoon.
Mooi draadje inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker maar ik maak een inschatting wat de overheid gaat doen.
Ze hadden al veel eerder in moeten grijpen.
[ twitter ]
Dit is een mooi draadje met cijfers en voorspellingen.
Ik ben zuinig op mijn spullen, mijn fiets heb ik ook nog vanaf groep 8quote:
M'n groep 8 fiets zou wel flink te klein voor me zijn nu.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zuinig op mijn spullen, mijn fiets heb ik ook nog vanaf groep 8Toen heb ik een spiksplinter nieuwe fiets gekregen, omdat ik toen 28 km per dag moest fietsen, omdat ik per se naar een school in verweggistan moest.
Dat is voor de hele energierekening. Die wordt gemiddeld 60 euro duurder, maar door verlaging van belastingen wordt het ongeveer 20 euro per maand netto meer.quote:
Whehe, ja, maar ik ben niet zo groot, dus hij past mij nog perfectquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n groep 8 fiets zou wel flink te klein voor me zijn nu.
scheelt dat 4ebe maar anderhalve meter hoog isquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n groep 8 fiets zou wel flink te klein voor me zijn nu.
ik ben ook wel redelijk zuinig maar na 3 jaar begint het toch kuren te vertonen, met name batterijproblemen en die kan je tegenwoordig niet meer zo snel vervangen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zuinig op mijn spullen, mijn fiets heb ik ook nog vanaf groep 8Toen heb ik een spiksplinter nieuwe fiets gekregen, omdat ik toen 28 km per dag moest fietsen, omdat ik per se naar een school in verweggistan moest.
Ik zou in iemands weekendtas passenquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
scheelt dat 4ebe maar anderhalve meter hoog is
Ja klopt, ik heb ook weleens een telefoon met een kapot scherm gehad en dan is het wel even overwegen of je een nieuwe koopt of het scherm laat repareren en tegen welke kostenquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben ook wel redelijk zuinig maar na 3 jaar begint het toch kuren te vertonen, met name batterijproblemen en die kan je tegenwoordig niet meer zo snel vervangen.
Oooohquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is voor de hele energierekening. Die wordt gemiddeld 60 euro duurder, maar door verlaging van belastingen wordt het ongeveer 20 euro per maand netto meer.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem je mij nu een slavendrijver ?
quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe, ja, maar ik ben niet zo groot, dus hij past mij nog perfect
Op zich is het dan juist makkelijker, ding gaat mee tot 'ie niet meer mee gaat.quote:
Mijn laatste IPhone viel dat reuze mee qua prijs en die kon toen weer een tijdje mee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben ook wel redelijk zuinig maar na 3 jaar begint het toch kuren te vertonen, met name batterijproblemen en die kan je tegenwoordig niet meer zo snel vervangen.
Ik op het moment ook geloof ik. Laatste keer in ieder geval verlengd zonder toestel enzulks.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een sim only abo, ben ik sowieso vrij in wat ik wil qua telefoon
En dan moet je een smak geld hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich is het dan juist makkelijker, ding gaat mee tot 'ie niet meer mee gaat.
Ik heb ook nog een vouwfiets, die moet ook eens nagekeken wordenquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De enige fietsen die ik heb mķeten vervangen, waren studentenstad/kroegfietsen. Maar dat waren/zijn altijd bouwmarktfietsen, dus qua kosten valt dat te overzien (ook als er eens wat aan gefixt moet).
Doet me er wel aan denken dat m'n kroegfiets niet in staat is tot fietsen op dit moment, moet sowieso een nieuw zadel en nieuwe banden op en de ketting zal ook wel D R O O G zijn.
Mwah, net wat je toesteleisen zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:09 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan moet je een smak geld hebben
Vind dat echt prima en volgens mij betaal ik maar 14 euro per maand of zoquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik op het moment ook geloof ik. Laatste keer in ieder geval verlengd zonder toestel enzulks.
Voor mij is alles boven de 50 een smakquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, net wat je toesteleisen zijn.
5 fietsen voor 2 hier.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een vouwfiets, die moet ook eens nagekeken worden![]()
Btw.. ik bedenk me dat we met z'n 2-en wel 4 fietsen hebbenook niet echt heel nodig, maar oke.
Mijn eis is; in geen 100 jaar dat ik 1500 euro voor een toestel betaalquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, net wat je toesteleisen zijn.
quote:
iPhonequote:Op dinsdag 9 november 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn laatste IPhone viel dat reuze mee qua prijs en die kon toen weer een tijdje mee.
Ja ok, maar dat zit 'm in jou.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mij is alles boven de 50 een smak
Beiden een goeie fiets en een kroegfiets en dan heeft kerel nog een soort tussenmodel wat niet perse de beste fiets ooit is, maar het is wel zonde om 'm op een station neer te zetten enzo.quote:
Ja, hier twee transportfietsen, mijn oude fiets en een vouwfietsquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beiden een goeie fiets en een kroegfiets en dan heeft kerel nog een soort tussenmodel wat niet perse de beste fiets ooit is, maar het is wel zonde om 'm op een station neer te zetten enzo.
Je verwarming is intelligent geworden! Straks gaat-ie de wereld overnemen!quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen even de achterdeur opengezet voor wat frisse lucht.
Verwarming slaat blijkbaar uit en ik zit hier kou te lijden.
Ik was de achterdeur vergeten en doe hem net dicht.
Verwarming slaat aan.
Het schiet me ook net weer te binnen waarom kerel er drie heeft, één was backup voor als de goede fiets onderhoud nodig heeft. Stamt nog uit de tijd dat 'ie geen rijbewijs had en 40km op een dag moest fietsen als woon-werk verkeer, dan is het wel lekker als je je noodzakelijke onderhoud kan uitstellen tot het weekend.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier twee transportfietsen, mijn oude fiets en een vouwfiets![]()
Eigenlijk 3,5 fiets..
quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het schiet me ook net weer te binnen waarom kerel er drie heeft, één was backup voor als de goede fiets onderhoud nodig heeft. Stamt nog uit de tijd dat 'ie geen rijbewijs had en 40km op een dag moest fietsen als woon-werk verkeer, dan is het wel lekker als je je noodzakelijke onderhoud kan uitstellen tot het weekend.
ik ben het hier zwaar mee oneensquote:
Niks mis mee, heb nu alleen Androidquote:
Toen 'ie daar niet meer gedetacheerd zat, ging 'ie toch maar z'n rijbewijs halen.quote:
Hier ook!quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh huh.. het is alweer bijna half 1
Dit. Al ben ik nu zo ingesteld op Android dat ik geen trek heb in iPhone, los van de naar mijn mening veel te dure telefoons.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks mis mee, heb nu alleen Android
Ook niets mis mee.
Hier ook!quote:
Ja, ik vind die prijs echt te belachelijkquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Al ben ik nu zo ingesteld op Android dat ik geen trek heb in iPhone, los van de naar mijn mening veel te dure telefoons.
Kan ik heel veel cavia's voor halenquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Wtf, ruim 1800 voor een telefoon? Dat kostte m'n laptop niet eens.
Heb je al bootje gevaren met animal crossing?quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe vaak moet je die vervangen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik heel veel cavia's voor halen
Samsung Galaxy S21 en die nieuwe Z fold die kosten dat ook zo ongeveerquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Daar kan ik minstens drie keer een laptop voor kopen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is weer die tijd van het jaar. Pepernoot in je band?quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:28 schreef Ama het volgende:
Fiets ik even naar de supermarkt, is mijn band leeg als ik weer weg fiets. RIP band.
Geen idee. Kijk morgen wel even, vanmiddag met de bus naar huis.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is weer die tijd van het jaar. Pepernoot in je band?
gewoon op werk plakkenquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee. Kijk morgen wel even, vanmiddag met de bus naar huis.
Ja.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je al bootje gevaren met animal crossing?
Oh, dit was niet eens specifiek een Applebash.quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S21 en die nieuwe Z fold die kosten dat ook zo ongeveerhad laatst een van die opvouwbare in mijn handen en zie me er nog niet zomaar naar overstappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |