SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Rollen die bruine bolletjes vrouwengenot niet van zo'n harde cracker af?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn crackers met hagelslag [ afbeelding ]
ja het ligt ook overalquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rollen die bruine bolletjes vrouwengenot niet van zo'n harde cracker af?
quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die hagelslag op de grond;
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon boter er op doen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rollen die bruine bolletjes vrouwengenot niet van zo'n harde cracker af?
Eeuhm.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boter is gewoon snotterige kaas.
Alleen in tegenstelling tot kaas wel lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boter is gewoon snotterige kaas.
bidons vol water hierquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hele tassen koffie naar binnen gieten
voor iemand die LuiTenant Van De Kaas is heb je wel veel kaashaatquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen in tegenstelling tot kaas wel lekker
Daor hedde gij toch zeker wel een boelboel kuukskes bij?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Mooie enthousiaste ontvangst na net uit de file te komen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAGSSSSSS KWAAAAAAAAAAAAAAARTIEEEEEEEEEEERTJE![]()
![]()
Nie moag nie mehrquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daor hedde gij toch zeker wel een boelboel kuukskes bij?
Filerijdersquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooie enthousiaste ontvangst na net uit de file te komen.
geen last van gehad vandaag. beetje binnen door naar locatie in de buurt en kon gewoon door rijdenquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooie enthousiaste ontvangst na net uit de file te komen.
Soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen last van gehad vandaag. beetje binnen door naar locatie in de buurt en kon gewoon door rijden
Ik vind koekjes ook een van de minste dingen die je in je mond kunt stoppen, net als vlaai en melkachtige sterke drank.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nie moag nie mehr
Voorheen was ik sowieso toch al niet van de kuukskes
Ik begin elke dag met een bak plattekaasquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor iemand die LuiTenant Van De Kaas is heb je wel veel kaashaat
Vind jij Baileys niet lekker?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind koekjes ook een van de minste dingen die je in je mond kunt stoppen, net als vlaai en melkachtige sterke drank.
Verkrachting van whiskyquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind jij Baileys niet lekker?
gekke belgquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begin elke dag met een bak plattekaas
En soms moet je door de regen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen
Ik vind dat wel lekker hoorquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkrachting van whisky![]()
Mondgevoel is ook dat van sputum
Alles wat nu valt, kan zo meteen niet meer vallen.quote:
Boerenkoolfeestquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
4 graden. Volgende week nachtvorst.
Dan kom ik echt mijn bed niet meer uit.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Moest vanmorgen al krabben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor iemand die LuiTenant Van De Kaas is heb je wel veel kaashaat
quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Dit is correct en tevens juistquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek bij nachtvorst een nachtworst om je aan te warmen.
Het klinkt allemaal een beetje agrarisch.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na brocolli-gehakt vraag je je dat nog af?
Alsof je nooit een boerinneke tegengekomen bent tijdens je kruistochten.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal een beetje agrarisch.
Even het hooi induiken jatogniettanquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof je nooit een boerinneke tegengekomen bent tijdens je kruistochten.
US helemaal leeggemolken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even het hooi induiken jatogniettan
Eentje uit Keldonk, die had blauwpaarse ogen en een heleboel verschillende kleuren in haar haren, knap agrarisch wicht maar ik verstond haar amper, iets met een M.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof je nooit een boerinneke tegengekomen bent tijdens je kruistochten.
Negen keer gelezen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
krijg nu trek in stamppot met zon kuiltje voor de jus en een lekkere sappige worst
Zijn hooivork in de baal vrottenquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even het hooi induiken jatogniettan
Ik moet nog steeds kiezenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Mooi dat salaris er is, kan ik winterjas kopen ipv 15 lagen aan om naar buiten te gaan
had ik al een foto gevraagd?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat ons even meehelpen.
Ik ga de mijne vanmiddag ophalen
Nog steeds diezelfde twee?quote:
Ja de rest heb ik al teruggestuurdquote:
Neen, maar boerenkool is toch het lekkerste als er nachtvorst overheen is geweest oid?quote:
quote:
Dan schijnt het wel lekkerder te zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, maar boerenkool is toch het lekkerste als er nachtvorst overheen is geweest oid?
Volgens mij heeft het te maken met de suikers in de boerenkool, maar ik ben geen scheikundige en ik proef dat verschil toch nietquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan schijnt het wel lekkerder te zijn.
Ja, dat doet wat met suikers geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, maar boerenkool is toch het lekkerste als er nachtvorst overheen is geweest oid?
ik ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het te maken met de suikers in de boerenkool, maar ik ben geen scheikundige en ik proef dat verschil toch niet
quote:
beetje azijn erbijquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Boerenkoolstamppot met spekjes en worst
In huize 4E doen we dat niet.quote:
Vroeger toen ik de kroegen nooit uit te slaan was noemden ze mij ook wel de Nachtvorstquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In huize 4E doen we dat niet.
Toen de kratten bier nog van hout waren?quote:
quote:
Gewoon jusquote:
GEOTE NAAS!!!quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Geote naas heeft geroepen dat iedereen die kritiek heeft of negatief is maar moet gaan uitkijken naar ander werk![]()
Als die overbetaalde hansworst nou zelf eens fatsoenlijk zou managen, hoeven mensen ook niet zo negatief te zijn.![]()
Ja, maar zolang het maar niet 40+ graden wordtquote:
Ik de andijviestamp, die vind ik op zich prima te doenquote:Op dinsdag 9 november 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister zo'n magnetronmaaltijd van hutspot op van de AH en ik ging zowat over m'n nek. Waarom trap ik er elke keer weer in.
Beetje deepthroaten met de sappige worst?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister zo'n magnetronmaaltijd van hutspot op van de AH en ik ging zowat over m'n nek. Waarom trap ik er elke keer weer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje deepthroaten met de sappige worst?Die geven wel hetzelfde mondgevoel en smaken hetzelfde, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boven de 30 vind ik al te.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar zolang het maar niet 40+ graden wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |