Dat klopt. Een hoop pizza's met lekker veel opties erop!quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:20 schreef Marsenal het volgende:
Is toch handig met online pizza's kopen.
https://www.forbes.com/si(...)lion-richer-in-2020/quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:48 schreef Derrazi het volgende:
Beurzen ook weer op recordniveau. Dat terwijl de inflatie stijgt richting hyperinflatie. De coronamaatregelen is niet het enige waar de Westerse wereld voor moet vrezen aangezien centrale blanken blijven doorprinten alsof het sociopaten zijn en de rijken rijker worden.
Voorlopig worden ook de rijken flink rijker door Bitcoin. Continue van die enorme pump en dumps.quote:Op dinsdag 9 november 2021 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://www.forbes.com/si(...)lion-richer-in-2020/
En de rijken worden ook niet zo'n klein beetje rijker ook! Wat ook stijgt is dakloosheid, aantal mensen dat afhankelijk is van de voedselbank en de aantallen working poor.
Het financiële stelsel is volledig ingesteld om het vergroten van ongelijkheid. Bitcoin lost dit op
Iedereen kan profiteren van Bitcoin inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2021 02:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Voorlopig worden ook de rijken flink rijker door Bitcoin. Continue van die enorme pump en dumps.
Maar vooral de rijken. Geweldige uitvinding voor ze.quote:Op dinsdag 9 november 2021 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedereen kan profiteren van Bitcoin inderdaad.
De echte rijken van de wereld komen nu pas kijken bij bitcoin en aankomende de jaren. Diegenen die afgelopen circa 10 jaar in bitcoin blijvend hebben geïnvesteerd zijn niet de rijken der aarde geweest maar gaan wel in allerlei lijstjes terecht komen van vermogende mensen aankomende 5/10 jaar. Flink veel nieuw geld (nieuw vermogende mensen) zit eraan te komen van mensen die nooit tot de rijken in hun land behoorden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 04:11 schreef TheJanitor het volgende:
Maar vooral de rijken. Geweldige uitvinding voor ze.
Yeah, gratis geld voor iedereenquote:Op dinsdag 9 november 2021 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weer een believerquote:Op dinsdag 9 november 2021 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://www.forbes.com/si(...)lion-richer-in-2020/
En de rijken worden ook niet zo'n klein beetje rijker ook! Wat ook stijgt is dakloosheid, aantal mensen dat afhankelijk is van de voedselbank en de aantallen working poor.
Het financiële stelsel is volledig ingesteld om het vergroten van ongelijkheid. Bitcoin lost dit op
De tulpenvergelijking makenquote:Op dinsdag 9 november 2021 07:58 schreef SuperNeger het volgende:
TulpenmaniaZit geen toekomst in dit en is allemaal hype.
Dotcom bubble bedoel ikquote:
Sarcastisch neem ik aan? Dmv een "gewone" job is nog nooit iemand rijk geworden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:15 schreef SuperNeger het volgende:
Er is maar één manier om aan geld te komen. Dat is gewoon lang doorstuderen en hard werken de rest van je leven. Doorleren en doorontwikkelen op je maandag tot vrijdag baan. Met een beetje geluk ben je straks op je 60ste financieel onafhankelijk en dan heb je je pensioen verdient ook. Eerlijk en hard werk loont het beste.
Internet geld is niet echt. De bubble gaat barsten. Het is allemaal een ponzi scheme.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:18 schreef boskameel het volgende:
[..]
Sarcastisch neem ik aan? Dmv een "gewone" job is nog nooit iemand rijk geworden.
Fiat geld bubble bedoel je toch?quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Internet geld is niet echt. De bubble gaat barsten. Het is allemaal een ponzi scheme.
Als je echt geld wilt verdienen kan je beter gaan investeren of een eigen bedrijf starten. Ik zelf zit mogelijkheden te onderzoeken naar een touw-, krukjes- en plafondventilator business. Verwacht over een aantal jaren goed zaken te doen met iedereen die geld over heeft door zijn geld niet in bitcoin te steken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Fiat geld bubble bedoel je toch?
Kijk deze man![]()
@:Atypisch @:wereldgozer @:onlogisch
quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als je echt geld wilt verdienen kan je beter gaan investeren of een eigen bedrijf starten. Ik zelf zit mogelijkheden te onderzoeken naar een touw-, krukjes- en plafondventilator business. Verwacht over een aantal jaren goed zaken te doen met iedereen die geld over heeft door zijn geld niet in bitcoin te steken.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als je echt geld wilt verdienen kan je beter gaan investeren of een eigen bedrijf starten. Ik zelf zit mogelijkheden te onderzoeken naar een touw-, krukjes- en plafondventilator business. Verwacht over een aantal jaren goed zaken te doen met iedereen die geld over heeft door zijn geld niet in bitcoin te steken.
Rijken hebben meer investeringsruimte, dus die kunnen meer profiteren.quote:Op dinsdag 9 november 2021 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er moet wel geprint worden gezien de wereldwijde schuld onthoudtbaar is. Ik verwacht nog wel een aantal flinke rondes de komende jaren. En waarschijnlijk gaan we richting "helicopter" geld. Waarbij iedereen maandelijks een paar k krijgt op zijn central bankiers app, alles om de economie te "redden".quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:48 schreef Derrazi het volgende:
Beurzen ook weer op recordniveau. Dat terwijl de inflatie stijgt richting hyperinflatie. De coronamaatregelen is niet het enige waar de Westerse wereld voor moet vrezen aangezien centrale blanken blijven doorprinten alsof het sociopaten zijn en de rijken rijker worden.
HFSP lolquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:15 schreef SuperNeger het volgende:
Er is maar één manier om aan geld te komen. Dat is gewoon lang doorstuderen en hard werken de rest van je leven. Doorleren en doorontwikkelen op je maandag tot vrijdag baan. Met een beetje geluk ben je straks op je 60ste financieel onafhankelijk en dan heb je je pensioen verdient ook. Eerlijk en hard werk loont het beste.
Ik denk niet dat ie ooit een boek gelezen heeft over bitcoin of de tulpen mania lol.quote:
Klopt, maar dat betekend nog niet dat de rijken ook echt geinvesteerd hebben en er vroeg bij waren. De rijken zijn zich nu (de afgelopen twee jaar), pas aan het orrienteren op bitcoin. De grote golf van groot geld gaat nu komen in de komende 5 jaar.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rijken hebben meer investeringsruimte, dus die kunnen meer profiteren.
Wel interessant wat er bij de eerstvolgende crash gaat gebeuren - die kan niet meer heel lang duren. Gaat een bitcoin dan mee, of blijft die redelijk hoog hangen? Ik kan me niet voorstellen dat die onafhankelijk is van de totale markt.
Boekenquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:01 schreef Piva het volgende:
[..]
HFSP lol
[..]
Ik denk niet dat ie ooit een boek gelezen heeft over bitcoin of de tulpen mania lol.
Oké vind mij 1 tulpengrafiek waarbij de bubbel 4x opnieuw is opgeblazen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
BoekenLekker 2 dagen door papier bladeren terwijl je het ook in 2min op youtube kan opzoeken.
Lekker efficiënt met tijd omgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |