Laatste x waren ze in Tilburgquote:Op maandag 15 november 2021 21:02 schreef alpeko het volgende:
Maar goed die twee brabo’s gaan vandaag of morgen nat. Tenzij ze de telefoon uit laten. En die twee die op kantoor langs gaan nemen een groot risico. Waar zijn die twee die in dat studentenhol in Breda zaten?
Ok RIP danquote:Op maandag 15 november 2021 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laatste x waren ze in Tilburg
In zo'n dorp valt het wel op als er ineens twee blonde dames met grote rugzakken rondlopen.quote:Op maandag 15 november 2021 20:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hoe weet de postbode sowieso wie er bij je in de achtertuin zit?
Het ontbrak alleen nog aan de: “En die man gaat vreemd”. Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen wat iemands motief is om vrijwillig de hunters te helpen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Zijn gisteren daar geweest". En bedankt buurman..
Beats me too. Zal wel een rotleven hebben ofzo. "Ik een rotleven, dan iedereen een rotleven"quote:Op maandag 15 november 2021 21:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het ontbrak alleen nog aan de: “En die man gaat vreemd”. Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen wat iemands motief is om vrijwillig de hunters te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |