SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O bahquote:Op maandag 8 november 2021 19:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Met jenever.
Dit: http://www.mijnverstand.b(...)d=4400&gm=1&si=47&u=
Neequote:Op maandag 8 november 2021 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
even dekens jatten bij @:Ama
super koud hier
Yoghurt? Kwark is hier plattekaas jaquote:Op maandag 8 november 2021 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vandaag skyr, keek ik op de verpakking en stond er
Ingrediënten (NL): Yoghurt
Ingrediënten (BE): Verse kaas
Rare jongens die Belgen
Ja ik dacht ook dat skyr meer een kwark variant was?quote:Op maandag 8 november 2021 19:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Yoghurt? Kwark is hier plattekaas ja
Dacht ik ook, moet het nog steeds eens proberen.quote:Op maandag 8 november 2021 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat skyr meer een kwark variant was?
Zit echt kraak noch smaak aanquote:Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Dacht ik ook, moet het nog steeds eens proberen.
Waar zit je?quote:Op maandag 8 november 2021 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
2e portie dim sum is blijkbaar erg moeilijk
Wel de volle variant proberen danquote:Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Dacht ik ook, moet het nog steeds eens proberen.
Nah als dessert is het vaak wel lekkerquote:Op maandag 8 november 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koffie moet vor mij gewoon koffie zijn. Alleen een drupje melk, verder niets
quote:Op maandag 8 november 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie moet vor mij gewoon koffie zijn
quote:
Owquote:Op maandag 8 november 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit echt kraak noch smaak aan
Liever een ijsjequote:Op maandag 8 november 2021 19:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Nah als dessert is het vaak wel lekker
Nee liever gewoon de volle milde kwark van de campinaquote:Op maandag 8 november 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit echt kraak noch smaak aan
Apartquote:Op maandag 8 november 2021 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders krijg ik last van mijn maag
Turkse joghurtquote:Op maandag 8 november 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee liever gewoon de volle milde kwark van de campina
Die vind ik wat te dun meestalquote:
Jij hebt nog nooit die milde kwark gehad zeker, die is bijna de dikte van roomijsquote:
M'n zus is dol op platte kaas. Als we in Frankrijk zijn dan vreet ze zich helemaal vol eraan, ook in eurodisney. Maar hier hebben we het niet blijkbaar.quote:Op maandag 8 november 2021 19:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Yoghurt? Kwark is hier plattekaas ja
Is kwark toch? Alleen in nl nooit zo lekker zachte smaak, hier vind ik het heerlijk.quote:Op maandag 8 november 2021 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus is dol op platte kaas. Als we in Frankrijk zijn dan vreet ze zich helemaal vol eraan, ook in eurodisney. Maar hier hebben we het niet blijkbaar.
Hier moet het allemaal magere kwark zijn. Daar blijft niet veel van over.quote:Op maandag 8 november 2021 19:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Is kwark toch? Alleen in nl nooit zo lekker zachte smaak, hier vind ik het heerlijk.
Ook dat ja, zelfs die met fruit smaakt waterigquote:Op maandag 8 november 2021 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier moet het allemaal magere kwark zijn. Daar blijft niet veel van over.
Blijkbaar toch een andere smaak. Ik weet het ook niet. Ik eet 's ochtends vaak Franse kwak maar dat zou dan toch weer net anders smaken.quote:Op maandag 8 november 2021 19:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Is kwark toch? Alleen in nl nooit zo lekker zachte smaak, hier vind ik het heerlijk.
Ja daarom blijf ik maar herhalen, die volle milde kwark van de campina nemenquote:Op maandag 8 november 2021 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door meisjes die zich compleet dik vreten aan chips, bereklauwen en kapsalon om vervolgens cola light te drinken en magere yoghurt slurpenquote:Op maandag 8 november 2021 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door meisjes die zich compleet dik vreten aan chips, bereklauwen en kapsalon om vervolgens cola light te drinken en magere yoghurt slurpen
quote:Op maandag 8 november 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar toch een andere smaak. Ik weet het ook niet. Ik eet 's ochtends vaak Franse kwak maar dat zou dan toch weer net anders smaken.
Gerrie sabbelt gewoon elke ochtend aan een verse baguettequote:
huehuehuequote:Op maandag 8 november 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie sabbelt gewoon elke ochtend aan een verse baguette
Lekker bewust bezig toch.quote:Op maandag 8 november 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door meisjes die zich compleet dik vreten aan chips, bereklauwen en kapsalon om vervolgens cola light te drinken en magere yoghurt slurpen
quote:
Lolquote:Op maandag 8 november 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie sabbelt gewoon elke ochtend aan een verse baguette
Och jee, de Professor vindt er weer wat vanquote:Op maandag 8 november 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker genietenquote:Op maandag 8 november 2021 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh dawazlekkah
Zo nog even een Glenmorangie Nectar d'Or denk ik
Wou je nou zeggen dat jij meer verstand van meisjes heb dan ikquote:Op maandag 8 november 2021 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, de Professor vindt er weer wat van
Huehue!quote:Op maandag 8 november 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar toch een andere smaak. Ik weet het ook niet. Ik eet 's ochtends vaak Franse kwak maar dat zou dan toch weer net anders smaken.
En lobbigquote:Op maandag 8 november 2021 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allebei wordt het op een gegeven moment zuur.
Mijn favoriete rubriekquote:Op maandag 8 november 2021 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, de Professor vindt er weer wat van
k rook vandaag de popcorn geur buitenquote:Op maandag 8 november 2021 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn slaapkamer ruikt naar andijvie
quote:Op maandag 8 november 2021 20:17 schreef bitterbal het volgende:
i
[..]
k rook vandaag de popcorn geur buiten![]()
en misschien moet je je bed verschonen?
Eau des Endives.quote:Op maandag 8 november 2021 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
geloof dat het werktquote:Op maandag 8 november 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ziet er heel erg raar uit in mijn hoofd.
Dat niet, maar je doet nou alsof je er wat vanaf weetquote:Op maandag 8 november 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wou je nou zeggen dat jij meer verstand van meisjes heb dan ik
Yoghurtoloogquote:Op maandag 8 november 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet, maar je doet nou alsof je er wat vanaf weet
Kijk ik ben bewust onbekwaam
Je moet ook niet in je slaapkamer kokenquote:Op maandag 8 november 2021 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Zalm en garnalen.quote:Op maandag 8 november 2021 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er vandaag allemaal ingegaan?
Dat heb ik ook maar wel zonder verwarming. Heb ej slimme meter ook? Die app corrigeert soms nog een paar dagen er naquote:Op maandag 8 november 2021 20:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb de laatste twee dagen maar 1m3 gas gebruikt per dag. Lijkt me raar?
Ja ik verwacht ook dat het nog aangepast gaat worden want lijkt me beetje weinig. Ik zit meer rond de 3 per dag.quote:Op maandag 8 november 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar wel zonder verwarming. Heb ej slimme meter ook? Die app corrigeert soms nog een paar dagen er na
da's niet echt live hequote:Op maandag 8 november 2021 21:22 schreef Recce het volgende:
Mooie livebeelden van het ruimtestation en Endeavour op NASA TV nu:
niet over praten, accepterenquote:Op maandag 8 november 2021 20:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb de laatste twee dagen maar 1m3 gas gebruikt per dag. Lijkt me raar?
Nee joh, doe even normaalquote:
Ja geldt ook voor jou jongedamequote:
ja dat zouden we niet meer doen toch?quote:Op maandag 8 november 2021 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar de Endeavour was toch een Space Shuttle
Ja, maar ook een Crew Dragon:quote:Op maandag 8 november 2021 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar de Endeavour was toch een Space Shuttle
Bomderop.quote:Op maandag 8 november 2021 21:43 schreef Koen66 het volgende:
gezellig daar bij de grens tussen Polen en Belarus. Wat een kansloze lutser is die Luka toch
ahhhhh nu snappikkutquote:Op maandag 8 november 2021 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar ook een Crew Dragon:
https://en.wikipedia.org/wiki/Crew_Dragon_Endeavour
4,5 uur geslapen vannachtquote:
Zullen wij anders gewoon samen gaan tukkenquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 21:46 schreef dud0r het volgende:
Zullen wij anders gewoon samen gaan tukken
Wat is erquote:
Ik zet al zoveel stappen op een dagquote:
wat voor toetje heb je koen?quote:Op maandag 8 november 2021 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toetjes heb ik wel hier, sushi niet
Goedgevuldquote:
bros toetjes zag ik nog, en wat standaard vla en bolletjesvlaquote:
Ja ik ben nooit zo handig in zulk soort dingenquote:Op maandag 8 november 2021 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aparte manier om een date te regelen
ik lust dat bros toetje welquote:Op maandag 8 november 2021 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bros toetjes zag ik nog, en wat standaard vla en bolletjesvla
Keer neuken in 2045 en trouwen in 2081, Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd.quote:Op maandag 8 november 2021 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben nooit zo handig in zulk soort dingen
Gevuld met etenquote:
@LTVDK is ff niet alertquote:Op maandag 8 november 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
![]()
wordt een vroeg kattenplaatje hoor jongens
Neequote:Op maandag 8 november 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
![]()
wordt een vroeg kattenplaatje hoor jongens
quote:
Turqoisequote:Op maandag 8 november 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dit groen, blauw of turquoise?
[ afbeelding ]
Oke oke. Ik kom er aanquote:
Turquoise.quote:Op maandag 8 november 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus neger, het is nog met geen alcohol, seks of drugs maar jij hebt verslavingsgenen.quote:Op maandag 8 november 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
dit is niet voor mijquote:Op maandag 8 november 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus neger, het is nog met geen alcohol, seks of drugs maar jij hebt verslavingsgenen.
Voor mijquote:
maar welke kleur?quote:Op maandag 8 november 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard, ik lees mensen als helder water.
quote:
Nee zo werkt dat nietquote:Op maandag 8 november 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan dat plaatje met je ruilen voor een kattenplaatje?
Jezus negerquote:Op maandag 8 november 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus neger, het is nog met geen alcohol, seks of drugs maar jij hebt verslavingsgenen.
Ik heb geen pyjama.quote:Op maandag 8 november 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
uhm wat voor pyjama heb je aan?
Beter dan 160+quote:Op maandag 8 november 2021 22:13 schreef Ama het volgende:
Ik zie ook al een eindafrekening voor Eneco staan. 14 eurovoor mijn doen wel een paar dure dagen maar alsnog goed nieuws.
ik heb longsleeeve aan, broek en leg dan nog smurftrui op de dekenquote:Op maandag 8 november 2021 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen pyjama.dat is toch veel te warm
[..]
Beter dan 160+
Ik heb een deken liggen en dan heb ik het nog warmquote:Op maandag 8 november 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb longsleeeve aan, broek en leg dan nog smurftrui op de deken
en dan ligt die echte smurf er nog naastquote:Op maandag 8 november 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb longsleeeve aan, broek en leg dan nog smurftrui op de deken
jij bent echt raarquote:Op maandag 8 november 2021 22:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een deken liggen en dan heb ik het nog warm
nietquote:Op maandag 8 november 2021 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dan ligt die echte smurf er nog naast
Nee ik ben gewoon heel heetquote:
Moet er eentje wat zeggenquote:
Yes haha. 😆quote:Op maandag 8 november 2021 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen pyjama.dat is toch veel te warm
[..]
Beter dan 160+
Mehquote:Op maandag 8 november 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele bak diep gefrituurde uienringen op
quote:Op maandag 8 november 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele bak diep gefrituurde uienringen op
mooi dus je gaat mijn dure bibliotheek niet in de hens zettenquote:
Ze gaat er plakjes kaas in verstoppenquote:Op maandag 8 november 2021 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi dus je gaat mijn dure bibliotheek niet in de hens zetten
Alsnog zuinig doen hoor want weet niet wat de prijzen in de januari zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi dus je gaat mijn dure bibliotheek niet in de hens zetten
WAT...quote:Op maandag 8 november 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze gaat er plakjes kaas in verstoppen
Doe normaal kaas moet je eten.quote:Op maandag 8 november 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze gaat er plakjes kaas in verstoppen
Echt he, al die rare uitspraken hier altijd in dit topicquote:
En botenquote:Op maandag 8 november 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerken verbieden zet meer zoden aan de dijk, is beter voor vrouwen en kinderen ook.
iedereen gewoon het verplicht eten elke dagquote:Op maandag 8 november 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze doen maar, zolang ik een gasmasker erbij krijg
braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakquote:Op maandag 8 november 2021 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen gewoon het verplicht eten elke dag![]()
Of een vlammenwerperquote:Op maandag 8 november 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze doen maar, zolang ik een gasmasker erbij krijg
Ze is wel lekker net als een stuk kaasquote:
Goede vraag. Tijd om nog eens om te draaienquote:
Sterkte daarmee, ik ga ook zo, nog even douchen, brood smeren en een slok koffie. Na het journaal van half zeven ga ik de deur uitquote:
Nee. Wel ingecheckt alquote:Op dinsdag 9 november 2021 06:03 schreef Karzai het volgende:
moin, zo maar weer werken
Zit @:Dr_Flash al in het vliegtuig ?
wil niet echt lukken, best wel klaarwakkerquote:Op dinsdag 9 november 2021 06:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goede vraag. Tijd om nog eens om te draaien
Oh ja? Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 9 november 2021 06:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaatwassers in Zwitserland hebben een extra stand voor raclette en kaasfondue
Er gaan ook bussen die bijna niks kosten als ik me niet vergis. En lopen weet ik niet of zo handig is, want je hebt hier op de wegen tussen steden/dorpen meestal geen stoep ofzo. Dan loop je met je bagage langs de weg door het dorre gras te zeulen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 06:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik pak maar gewoon een taxi denk ikwas van plan om te gaan lopen maar met jas en lange spijkerbroek en bagage in die hitte? Dat doen we maar niet.
Broodje, koffie en een flesje water: ¤19,10
Echt Schiphol
quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:09 schreef kwiwi het volgende:
Hopelijk nog 1 dagje duiken en dan het certificaat in de pocket. Ben er nu wel klaar mee na 4 dagen
Verschrikkelijk al die skills die je moet leren. Hij begon de dag gisteren met "Sorry but I have to torture you guys a bit today, not because I'm a mean person but because it's part of the training". Nou, het was ook inderdaad geen pretjequote:Op dinsdag 9 november 2021 07:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwiwi heeft een nieuwe passie ontdekt.
Maar wil je dan met je dwiploma op zak wel gaan duiken op andere plekken?quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verschrikkelijk al die skills die je moet leren. Hij begon de dag gisteren met "Sorry but I have to torture you guys a bit today, not because I'm a mean person but because it's part of the training". Nou, het was ook inderdaad geen pretje
Meh.. alleen met warm weer en als het water heel kalm is. En niet te diep. Dan kan ik me nog voorstellen dat het wel leuk is. Maar je leert nu ook allerlei skills voor als er iets fout gaat, wat er op neer komt dat je steeds super zout water in je ogen, mond en neus hebtquote:Op dinsdag 9 november 2021 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wil je dan met je dwiploma op zak wel gaan duiken op andere plekken?
Je doet dit voor je lol neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:09 schreef kwiwi het volgende:
Hopelijk nog 1 dagje duiken en dan het certificaat in de pocket. Ben er nu wel klaar mee na 4 dagen
Gergi wil heel graag kunnen duiken op vakantie, dus ik doe vooral mee zodat we dat samen kunnen doen op vakantie. Mijn suggestie was leren golfenquote:Op dinsdag 9 november 2021 07:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je doet dit voor je lol neem ik aan?
Golfen lijkt me ook wel leuk.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi wil heel graag kunnen duiken op vakantie, dus ik doe vooral mee zodat we dat samen kunnen doen op vakantie. Mijn suggestie was leren golfen
Gisteren hebben we tegelijk ademen via 1 cilinder (met 2 regulators) gedaan, en dan naar de oppervlakte. Maar je moet dus ook een keer steeds om en om via 1 regulator doen? Pff.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:41 schreef Karzai het volgende:
Vandaag moet je waarschijnlijk samen met een cilinder om en om ademen en naar de oppervlakte komen.
Ik heb ook open water gedaan in de vinkeveense plassen
Ja we vroegen gisteren aan de instructor, hij zijn voor een beetje fatsoenlijke gear ben je zomaar 3000 euro kwijtquote:Op dinsdag 9 november 2021 07:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt ook heel veel gear bij kijken, duiken. Dure hobby.
Ik ben inmiddels Op gestoomd tot de gate, waar over een schamele 3 kwartier het boarden begint
ach, voor een leuk setje golfclubs toch ookquote:Op dinsdag 9 november 2021 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja we vroegen gisteren aan de instructor, hij zijn voor een beetje fatsoenlijke gear ben je zomaar 3000 euro kwijt
Misschien is snorkelen eigenlijk meer iets voor je?quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. alleen met warm weer en als het water heel kalm is. En niet te diep. Dan kan ik me nog voorstellen dat het wel leuk is. Maar je leert nu ook allerlei skills voor als er iets fout gaat, wat er op neer komt dat je steeds super zout water in je ogen, mond en neus hebtEn gisteren draaide die onder water de cilinder met zuurstof dicht, zodat je weet hoe het voelt als je niet meer kunt ademen. Geen idee wat me vandaag weer te wachten staat
Snap dat het nodig is, maar leuk is het nou niet.
Nee dat is vandaag.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:45 schreef Karzai het volgende:
En je cilinders af doen en weer aan onder water, heb je dat al gehad?
O dat lijkt mij dus enorm claustrofobisch.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maat van mij doet veel aan grotduiken in Frankrijk. Die heeft een busje gekocht waar ze net met 4 man en alle gear in passenGrijs kenteken alles.
Nooit van m'n leven.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maat van mij doet veel aan grotduiken in Frankrijk. Die heeft een busje gekocht waar ze net met 4 man en alle gear in passenGrijs kenteken alles.
quote:
Nutty putty cave?quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:56 schreef CherryLips het volgende:
Hoe heet die grotduiker in de VS ook alweer die is overleden en die ze maar hebben laten hangen?
Uhuh, is gewoon zo'n sadist die er van geniet waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 november 2021 07:21 schreef kwiwi het volgende:
I'm a mean person but because it's part of the training
Ik vind normale grotten al zo claustrofobisch, laat staan dat je dan ook nog onder water bentquote:Op dinsdag 9 november 2021 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O dat lijkt mij dus enorm claustrofobisch.
Moeten we eigenlijk niet pikken dat iemand van onze fruitschaal wordt gepestquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uhuh, is gewoon zo'n sadist die er van geniet waarschijnlijk
quote:
Dat heb ik helemaal nietquote:Op maandag 8 november 2021 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
als je nou aan huisarts vraagt misschien heeft hij wat voor je chronische vermoeidheid
vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 9 november 2021 06:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wel ingecheckt al
3:26 minder daglicht. Op Cyprus maar 1:45 minder trouwens
Vaatwassers in Zwitserland hebben een extra stand voor raclette en kaasfondue
quote:Op dinsdag 9 november 2021 06:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja? Weer wat geleerd![]()
Goede reis vandaag! Het wordt 29 graden begreep ik van de buren bij het ontbijt.
ik las gisteren dat het dus een betaalde baan is om die golf balletjes op te duiken in de meertjes op de die golfbanen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi wil heel graag kunnen duiken op vakantie, dus ik doe vooral mee zodat we dat samen kunnen doen op vakantie. Mijn suggestie was leren golfen
Die ga je nu zeker elke keer gebruiken als ik ietwat vervelend benquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ga je nu zeker elke keer gebruiken als ik ietwat vervelend ben
Volop zonquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:16 schreef bitterbal het volgende:
In de westelijke helft van het land overheerst vaak bewolking, terwijl in het zuidoosten de zon volop schijnt. Het blijft vrijwel overal droog. De zuid- tot zuidwestenwind is zwak tot matig van kracht en het wordt een graad of 11. Komende nacht kan het in het zuidoosten een graadje vriezen, in het noordwesten blijft het zacht. Morgen trekken de meeste wolken over het noorden, met daar lokaal wat regen, later op de dag. Verder is het droog, en in het zuiden schijnt ook de zon. Het wordt opnieuw 11 graden
Prima herfstdagje dus.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:16 schreef bitterbal het volgende:
In de westelijke helft van het land overheerst vaak bewolking, terwijl in het zuidoosten de zon volop schijnt. Het blijft vrijwel overal droog. De zuid- tot zuidwestenwind is zwak tot matig van kracht en het wordt een graad of 11. Komende nacht kan het in het zuidoosten een graadje vriezen, in het noordwesten blijft het zacht. Morgen trekken de meeste wolken over het noorden, met daar lokaal wat regen, later op de dag. Verder is het droog, en in het zuiden schijnt ook de zon. Het wordt opnieuw 11 graden
lekker weertjequote:Op dinsdag 9 november 2021 08:16 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
er is er ook 1 voor wattenschijfje
[ afbeelding ]
@Floryquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie maakt die emoticons eigenlijk ?
Onze ereburger @Floryquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@Floryquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die site is net een snoepwinkelquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We hebben helemaal geen snoepwinkel in Foquevillequote:
Misschien maar goed ook.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen snoepwinkel in Foqueville
Ik ook. Etterbeesten.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had vannacht bezoek van een irritante mug.. ik dacht dat ze allemaal winterslaap hielden op dit moment
Ja, bizar he..quote:
Het is nog geen winterquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had vannacht bezoek van een irritante mug.. ik dacht dat ze allemaal winterslaap hielden op dit moment
Ik sloeg er ook eentje dood vanochtendquote:
True, maar het is 2-3 graden in de nachtquote:
Moordenaarquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik sloeg er ook eentje dood vanochtend
Kantoor vandaag vriendje?quote:
Veel kwlezierquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik zit in Le Aeroplane. Op naar de @:kwiwi
quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Vliegsequote:Op dinsdag 9 november 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Die bij mij ging continu ķp m'n hoofd zitten, dan vraag je erom om platgeslagen te worden hoor.quote:
Jij mag dat ,Dud0r nietquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die bij mij ging continu ķp m'n hoofd zitten, dan vraag je erom om platgeslagen te worden hoor.
jammerquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen snoepwinkel in Foqueville
Zou ook wel wat vreemd zijn als dud0r continu bij IJs op d'r hoofd ging zittenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind normale grotten al zo claustrofobisch, laat staan dat je dan ook nog onder water bent
<insert foute grap>quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ook wel wat vreemd zijn als dud0r continu bij IJs op d'r hoofd ging zitten
Genoeg verhalen te lezen waar ik niet blij van word.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat was geen grotduiker, maar misschien bedoelde ik toch die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |