SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O bahquote:Op maandag 8 november 2021 19:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Met jenever.
Dit: http://www.mijnverstand.b(...)d=4400&gm=1&si=47&u=
Neequote:Op maandag 8 november 2021 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
even dekens jatten bij @:Ama
super koud hier
Yoghurt? Kwark is hier plattekaas jaquote:Op maandag 8 november 2021 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vandaag skyr, keek ik op de verpakking en stond er
Ingrediënten (NL): Yoghurt
Ingrediënten (BE): Verse kaas
Rare jongens die Belgen
Ja ik dacht ook dat skyr meer een kwark variant was?quote:Op maandag 8 november 2021 19:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Yoghurt? Kwark is hier plattekaas ja
Dacht ik ook, moet het nog steeds eens proberen.quote:Op maandag 8 november 2021 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat skyr meer een kwark variant was?
Zit echt kraak noch smaak aanquote:Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Dacht ik ook, moet het nog steeds eens proberen.
Waar zit je?quote:Op maandag 8 november 2021 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
2e portie dim sum is blijkbaar erg moeilijk
Wel de volle variant proberen danquote:Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Dacht ik ook, moet het nog steeds eens proberen.
Nah als dessert is het vaak wel lekkerquote:Op maandag 8 november 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koffie moet vor mij gewoon koffie zijn. Alleen een drupje melk, verder niets
quote:Op maandag 8 november 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie moet vor mij gewoon koffie zijn
quote:
Owquote:Op maandag 8 november 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit echt kraak noch smaak aan
Liever een ijsjequote:Op maandag 8 november 2021 19:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Nah als dessert is het vaak wel lekker
Nee liever gewoon de volle milde kwark van de campinaquote:Op maandag 8 november 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit echt kraak noch smaak aan
Apartquote:Op maandag 8 november 2021 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders krijg ik last van mijn maag
Turkse joghurtquote:Op maandag 8 november 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee liever gewoon de volle milde kwark van de campina
Die vind ik wat te dun meestalquote:
Jij hebt nog nooit die milde kwark gehad zeker, die is bijna de dikte van roomijsquote:
M'n zus is dol op platte kaas. Als we in Frankrijk zijn dan vreet ze zich helemaal vol eraan, ook in eurodisney. Maar hier hebben we het niet blijkbaar.quote:Op maandag 8 november 2021 19:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Yoghurt? Kwark is hier plattekaas ja
Is kwark toch? Alleen in nl nooit zo lekker zachte smaak, hier vind ik het heerlijk.quote:Op maandag 8 november 2021 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus is dol op platte kaas. Als we in Frankrijk zijn dan vreet ze zich helemaal vol eraan, ook in eurodisney. Maar hier hebben we het niet blijkbaar.
Hier moet het allemaal magere kwark zijn. Daar blijft niet veel van over.quote:Op maandag 8 november 2021 19:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Is kwark toch? Alleen in nl nooit zo lekker zachte smaak, hier vind ik het heerlijk.
Ook dat ja, zelfs die met fruit smaakt waterigquote:Op maandag 8 november 2021 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier moet het allemaal magere kwark zijn. Daar blijft niet veel van over.
Blijkbaar toch een andere smaak. Ik weet het ook niet. Ik eet 's ochtends vaak Franse kwak maar dat zou dan toch weer net anders smaken.quote:Op maandag 8 november 2021 19:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Is kwark toch? Alleen in nl nooit zo lekker zachte smaak, hier vind ik het heerlijk.
Ja daarom blijf ik maar herhalen, die volle milde kwark van de campina nemenquote:Op maandag 8 november 2021 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door meisjes die zich compleet dik vreten aan chips, bereklauwen en kapsalon om vervolgens cola light te drinken en magere yoghurt slurpenquote:Op maandag 8 november 2021 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door meisjes die zich compleet dik vreten aan chips, bereklauwen en kapsalon om vervolgens cola light te drinken en magere yoghurt slurpen
quote:Op maandag 8 november 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar toch een andere smaak. Ik weet het ook niet. Ik eet 's ochtends vaak Franse kwak maar dat zou dan toch weer net anders smaken.
Gerrie sabbelt gewoon elke ochtend aan een verse baguettequote:
huehuehuequote:Op maandag 8 november 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie sabbelt gewoon elke ochtend aan een verse baguette
Lekker bewust bezig toch.quote:Op maandag 8 november 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door meisjes die zich compleet dik vreten aan chips, bereklauwen en kapsalon om vervolgens cola light te drinken en magere yoghurt slurpen
quote:
Lolquote:Op maandag 8 november 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie sabbelt gewoon elke ochtend aan een verse baguette
Och jee, de Professor vindt er weer wat vanquote:Op maandag 8 november 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker genietenquote:Op maandag 8 november 2021 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh dawazlekkah
Zo nog even een Glenmorangie Nectar d'Or denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |