SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
In de kroeg, met een halve liter en een bak nootjes:quote:Op maandag 8 november 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of hij verteld dat alleen zijn vrienden :p
HET IS OVERquote:Op maandag 8 november 2021 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hebben we onze verliefde jongedame weer
ik wachtte netjes een minuut of iemand anders hem paktequote:
hoe maakt u het?quote:
Ik zou willen zeggen: doe het niet, er is zo veel moois om voor te levenquote:
het leven is een leugenquote:Op maandag 8 november 2021 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen: doe het niet, er is zo veel moois om voor te leven
maar we weten allemaal dat dat een leugen is.
Tegen je baas zeggen dat ie er eentje moet regelenquote:Op maandag 8 november 2021 15:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een laptop mogelijk maar zo cheap mogelijk want is eigenlijk alleen voor werk. Tips?
Best aardig, maar ik heb nog wel een paar verbeterpuntjes.quote:
hoeveel?quote:
aan mijn aanwezigheid hier in Almere.quote:
Almere is toch ook een depressie op zich?quote:Op maandag 8 november 2021 15:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan mijn aanwezigheid hier in Almere.
Dat op zich is al deprimerend genoeg
Ja dan zegt mijn baas oke veel plezier hequote:Op maandag 8 november 2021 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen je baas zeggen dat ie er eentje moet regelen
quote:Op maandag 8 november 2021 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Best aardig, maar ik heb nog wel een paar verbeterpuntjes.
[..]
hoeveel?
Wat een kutbaas.quote:Op maandag 8 november 2021 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dan zegt mijn baas oke veel plezier he
Ik moet zeggen dat ik sinds corona over geld weinig meer te klagen hebquote:Op maandag 8 november 2021 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat verbeterpuntjes
Hoeveel heb je?
Nee hoor, krijg gewoon vergoeding maar moet het zelf regelen verder. Dus vandaar tips?quote:
Dusquote:Op maandag 8 november 2021 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik sinds corona over geld weinig meer te klagen heb
Nee, ik wil eigenlijk niks meer met computers te maken hebben. Maar succes ermeequote:Op maandag 8 november 2021 15:43 schreef Crack_ het volgende:
Nee hoor, krijg gewoon vergoeding maar moet het zelf regelen verder. Dus vandaar tips?
ik heb geen tips, ik wil ook een nieuwe, maar er is zo veel keuze dat ik het ook niet meer weet.quote:Op maandag 8 november 2021 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, krijg gewoon vergoeding maar moet het zelf regelen verder. Dus vandaar tips?
[..]
Dus
quote:Op maandag 8 november 2021 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik wil eigenlijk niks meer met computers te maken hebben. Maar succes ermee
quote:Op maandag 8 november 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen tips, ik wil ook een nieuwe, maar er is zo veel keuze dat ik het ook niet meer weet.
Ahquote:Op maandag 8 november 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je volgens mij niks op installeren.
jaquote:Op maandag 8 november 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie weleens een labello opgemaakt?
Hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 8 november 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde er net eentje opendraaien, maar op de een of andere manier zat hij aan de binnenkant van de dop geplakt (hoe dan) dus trok ik hem er helemaal uit toen ik de dop eraf haalde. Dus die lag op de grond.quote:
jaquote:Op maandag 8 november 2021 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde er net eentje opendraaien, maar op de een of andere manier zat hij aan de binnenkant van de dop geplakt (hoe dan) dus trok ik hem er helemaal uit toen ik de dop eraf haalde. Dus die lag op de grond.
Gelukkig heb ik er nog 10, maar het leek me prettig om er ook eens eentje helemaal op te maken.
Houdt ie dan ineens op op plastic ofzo?
Ja maar dat kan gewoon, voor je werk. Browser staat erop. Inloggen op thuiswerkomgeving, alles draait in Citrix of whatever.quote:Op maandag 8 november 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel mensen gebruiken programma's om in te werken.
quote:Op maandag 8 november 2021 15:57 schreef Flory het volgende:
Hoeraatjes voor @:bitterbal![]()
Blij en opgelucht
Je kan er windows op zettenquote:Op maandag 8 november 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via de browserquote:Op maandag 8 november 2021 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat kan gewoon, voor je werk. Browser staat erop. Inloggen op thuiswerkomgeving, alles draait in Citrix of whatever.
wat nemen je collega's?quote:Op maandag 8 november 2021 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja twijfel of dat dan weer voldoende is
Vergoeding staat niet gelijk aan 100% hequote:Op maandag 8 november 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij betaalt toch? Wat boeit het dan?
ja WATvooreentjedannnnnquote:Op maandag 8 november 2021 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die hebben thuis gewoon al een laptop van henzelf
Gewoon je werk op aanpassen.quote:Op maandag 8 november 2021 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja twijfel of dat dan weer voldoende is
Werkt top, dat openklappen.quote:
quote:Op maandag 8 november 2021 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkt top, dat openklappen.
Verder koopt de baas gewoon m'n werklaptop, dus "dat ding wat ik gekregen heb". Lenovo Thinkpad nogwat.
mooi kleurtjequote:Op maandag 8 november 2021 16:07 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een Acer doet het al vijf goed
https://www.bcc.nl/comput(...)sf114-33-c1eb/297526
is die alleen voor thuis?quote:Op maandag 8 november 2021 16:08 schreef Flory het volgende:
Ik heb net deze gekocht https://www.coolblue.nl/p(...)ion-15-eg0900nd.html
quote:Op maandag 8 november 2021 16:07 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]Die heb ik ook van de baas gekregen
Komt wel erg dichtbij zo
Oh ja je hoeft ej niet te verantwoorden tochquote:Op maandag 8 november 2021 16:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Mja is beetje hobby hé, kan verder vaak niet zo heel veel doen en altijd thuis.
Alleen buitenquote:Op maandag 8 november 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja je hoeft ej niet te verantwoorden toch![]()
Speel je ook spelletjes?
ook met ledkleurtjesquote:Op maandag 8 november 2021 16:12 schreef Emmerdeur het volgende:
Heb deze
https://www.coolblue.nl/e(...)0-ph317-54-746b.html
Nodig ivm opleidingen destijds
ken ik niet. Niet van de sims ofzo?quote:Op maandag 8 november 2021 16:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Alleen buiten![]()
Ingress nog af en toe.
quote:Op maandag 8 november 2021 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze heb ik thuis dus.
https://www.acer.com/ac/nl/NL/content/model/NH.Q8JEH.001
is het al zover?quote:Op maandag 8 november 2021 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kippetjes en ander geil volk, ik ga eens afronden hier![]()
![]()
quote:Echt Schiphol
Attracties die je niet wilt missen
Avondrondvaart van een uur door de grachten
Avondrondvaart van een uur door de grachten
¤ 18,05 ¤ 19
Vaar door de grachten van Amsterdam en kom meer te weten over de stad
Koop je tickets →
Neuj, kan me slecht concentreren dus al die dingen lukt me niet.quote:Op maandag 8 november 2021 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken ik niet. Niet van de sims ofzo?
Ruud de Wild is niet zo'n heel erg aardige leuke man.quote:Op maandag 8 november 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
kijk die docu van ruud de wild.
Vind hem en olcay een bijzondere match
oh waarom niet? Vind Olcay wel echt een leuke vrouwquote:Op maandag 8 november 2021 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruud de Wild is niet zo'n heel erg aardige leuke man.
Kwam hem vroeger wel eens tegen bij de Pilsvogel, keer gezien dat hij buiten zwervers voor de gek stond te houden door kleingeld op de grond te gooien en dan hardop lachend te roepen "ha kijk er is hier een Pool zijn contactlenzen kwijt"quote:Op maandag 8 november 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh waarom niet? Vind Olcay wel echt een leuke vrouw
quote:Op maandag 8 november 2021 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam hem vroeger wel eens tegen bij de Pilsvogel, keer gezien dat hij buiten zwervers voor de gek stond te houden door kleingeld op de grond te gooien en dan hardop lachend te roepen "ha kijk er is hier een Pool zijn contactlenzen kwijt"
Stuk stront.
Das niet tof neequote:Op maandag 8 november 2021 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam hem vroeger wel eens tegen bij de Pilsvogel, keer gezien dat hij buiten zwervers voor de gek stond te houden door kleingeld op de grond te gooien en dan hardop lachend te roepen "ha kijk er is hier een Pool zijn contactlenzen kwijt"
Stuk stront.
Yep. Wel een flinke klap gehad rondom dood van Fortuyn.quote:Op maandag 8 november 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bad vibes, ook tegenover vrouwen.
Die hebben gehoord dat er in Den Haag nog een huisje leeg staat.quote:Op maandag 8 november 2021 16:34 schreef bitterbal het volgende:
Er schijnen veel migranten de grens van polen te wllen bestormen
https://nos.nl/artikel/24(...)es-voor-confrontatie
*gaat het dichttimmeren*quote:Op maandag 8 november 2021 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben gehoord dat er in Den Haag nog een huisje leeg staat.
Wtf! Avontuurlijk afwassen met Budaquote:Op maandag 8 november 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het afwassen ooit in een gebroken glas gegrepen. Kan ik ook niemand aanraden. Duimpees door. Had bijna permanent zo [ afbeelding ] rondgelopen
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant wel fijn dat er niet direct iets verontrustends te zien is.quote:Op maandag 8 november 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niks te zien. Ze kan niet zeggen wat de pijn veroorzaakt
Hmmm, gaan ze daar dan nog verder onderzoek naar doen?quote:Op maandag 8 november 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee ben blij hoorquote:Op maandag 8 november 2021 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant wel fijn dat er niet direct iets verontrustends te zien is.
nee. misschien als ik daar opnieuw voor naar de huisarts zou gaanquote:Op maandag 8 november 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm, gaan ze daar dan nog verder onderzoek naar doen?
quote:Op maandag 8 november 2021 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf! Avontuurlijk afwassen met Buda
Ga je dat doen?quote:Op maandag 8 november 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. misschien als ik daar opnieuw voor naar de huisarts zou gaan
Op Tinder zetten "do not touch left boobel"quote:Op maandag 8 november 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk ik nu niet. schijnt trouwens ook veel voortekomen
Hmm, okéquote:Op maandag 8 november 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk ik nu niet. schijnt trouwens ook veel voortekomen
quote:Op maandag 8 november 2021 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan hem er altijd nog van af halen :p
kijk al vervangingquote:Op maandag 8 november 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
https://www.bol.com/be/nl/p/stressbal-borst/9200000019483589/
Elke nacht knabbelt zo'n palingbeest er stiekem even aan omnomnom.quote:Op maandag 8 november 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2021 17:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Elke nacht knabbelt zo'n palingbeest er stiekem even aan omnomnom.
ai. Das wel strengquote:Op maandag 8 november 2021 17:11 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash @:Liesje1979 je moet die flightpass nu ook in elke winkel laten zien, zelfs supermarkt. Je kan hier dus niet eens meer in je eerste levensbehoeften voorzien als je niet ingeent bent en je niet elke paar dagen laat testen met negatief resultaat
Oh, wauwquote:Op maandag 8 november 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
dit deden ze dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 november 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
dit deden ze dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HMMMquote:
quote:
quote:Op maandag 8 november 2021 17:11 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash @:Liesje1979 je moet die flightpass nu ook in elke winkel laten zien, zelfs supermarkt. Je kan hier dus niet eens meer in je eerste levensbehoeften voorzien als je niet ingeent bent en je niet elke paar dagen laat testen met negatief resultaat
Straks gaan we nog een stap verder en moeten we overal voor testen.quote:Op maandag 8 november 2021 17:11 schreef kwiwi het volgende:
Leuk werkwoordquote:Op maandag 8 november 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
GrapjeZe trekken ze naar voren en leggen ze dan op een tafel en dan komt er van boven een glazen plat en die pannekoekt het
Mehquote:Op maandag 8 november 2021 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks gaan we nog een stap verder en moeten we overal voor testen.
Wat, ook nog testen?quote:Op maandag 8 november 2021 17:11 schreef kwiwi het volgende:
Nee wij niet, we hebben die flight pass. Maar mensen die niet ingeent zijn moeten dus elke paar dagen testen om opnieuw een geldige pas te kunnen krijgen.quote:Op maandag 8 november 2021 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat, ook nog testen?Moet je dan ergens heen of kun je op iedere straathoek?
Ik heb ooit zo'n ding gekregen van collega's, liep daar constant mee rondquote:Op maandag 8 november 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
dit deden ze dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja beter, ik moest net buiten blijven staan want ik had m'n telefoon niet bij mequote:Op maandag 8 november 2021 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed dat ik die flight pass dubbel uitgeprint heb dus. Faking autist die ik ben
Oh okee, naja primaquote:Op maandag 8 november 2021 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee wij niet, we hebben die flight pass. Maar mensen die niet ingeent zijn moeten dus elke paar dagen testen om opnieuw een geldige pas te kunnen krijgen.
Speciale dierenparken voor ongevaccineerden.quote:Op maandag 8 november 2021 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks gaan we nog een stap verder en moeten we overal voor testen.
voor een gewone supermarkt?quote:Op maandag 8 november 2021 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja beter, ik moest net buiten blijven staan want ik had m'n telefoon niet bij meGergi naar binnen gestuurd.
Opstaanquote:
Nog even en ze worden verzameld en in een kamp gezet.quote:Op maandag 8 november 2021 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciale dierenparken voor ongevaccineerden.
Dat heet de biblebelt.quote:Op maandag 8 november 2021 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciale dierenparken voor ongevaccineerden.
Ik sta altijd te wijzen naar zwartekousen. 'Kiek ma, daar heb je er weer eentje! Zie haar scharrelen in het wild!'quote:
Ik ga naar de hel, want ik moest hierom lachenquote:Op maandag 8 november 2021 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog even en ze worden verzameld en in een kamp gezet.
Dan meeten we daar gezelligquote:Op maandag 8 november 2021 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga naar de hel, want ik moest hierom lachen
quote:Op maandag 8 november 2021 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta altijd te wijzen naar zwartekousen. 'Kiek ma, daar heb je er weer eentje! Zie haar scharrelen in het wild!'
Krijgen ze zelf toch nog gelijk.quote:Op maandag 8 november 2021 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog even en ze worden verzameld en in een kamp gezet.
Religies zijn per definitie vrij onverdraagzaam naar elkaar "onze verzonnen oude man op een wolk is veel beter"quote:Op maandag 8 november 2021 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me zit bij een of andere religieuze gemeenschap, ik vind het allemaal maar raar, maar dan komt ze hier en is ze van 'kijk, typische zwartekousen met dat haar en die kleren! Ik snap dat niet!'dat zijn wel MIJN zwartekousen, voor mij zijn al die rare religies hetzelfde.
wat dacht je van een fantengod met slurf en allemaal armenquote:Op maandag 8 november 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Religies zijn per definitie vrij onverdraagzaam naar elkaar "onze verzonnen oude man op een wolk is veel beter"
Grrr nu heb ik zin in ramenquote:Op maandag 8 november 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
Maar het vliegend spaghetti monster is de enige echte ramen
Ja ik vond het bizar dat ze zo haar ogen uitkeek terwijl zij in mijn ogen bij een bijna-sekte zit.quote:Op maandag 8 november 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Religies zijn per definitie vrij onverdraagzaam naar elkaar "onze verzonnen oude man op een wolk is veel beter"
De Ganeshfantquote:Op maandag 8 november 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat dacht je van een fantengod met slurf en allemaal armen
Dat koolhydraatenmonsterquote:Op maandag 8 november 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
Maar het vliegend spaghetti monster is de enige echte ramen
Dat sowiesoquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*rent met brandend hooivork naar je toe*
Dat doe ik toch ook gewoonquote:
Heb je hem bij Schmetterling en Schnauzer gekocht?quote:Op maandag 8 november 2021 17:40 schreef Flory het volgende:
Jeuj onze veeltegrotepastnietindekamerbank is weg![]()
Nu maar hopen dat de nieuwe er snel is
quote:Op maandag 8 november 2021 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je hem bij Schmetterling en Schnauzer gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 8 november 2021 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]O ja, dat was het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Nee gelukkig nietquote:Op maandag 8 november 2021 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je hem bij Schmetterling en Schnauzer gekocht?
quote:Op maandag 8 november 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"anders verkoop je toch gewoon al je schoenen"
Maar even voorzichtig doen dan!quote:ENSCHEDE - De Spoedeisende Hulp (SEH) in het ziekenhuis MST in Enschede is vol. Mogelijk moeten vanavond patiënten op de gang liggen.
Vakantietijd?quote:Op maandag 8 november 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een kwartiertje naar Schiphol. Maar eens zien of er een lekkere schnitzel op het menu staat. Hekwelzinan
quote:Op maandag 8 november 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles komt helemaal naar Cyprus om mij te meeten
Ik nu ook.quote:Op maandag 8 november 2021 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een kwartiertje naar Schiphol. Maar eens zien of er een lekkere schnitzel op het menu staat. Hekwelzinan
En dan ben ik hier normaal van het onpraktischequote:Op maandag 8 november 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gezellig welquote:Op maandag 8 november 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook!quote:
Op 3 na verste plek waar ik ooit geweest ben. En by far de verste plek waar ik ooit een fokker heb gemeetquote:Op maandag 8 november 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zullen we wat aan dat record gaan doen?quote:Op maandag 8 november 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op 3 na verste plek waar ik ooit geweest ben. En by far de verste plek waar ik ooit een fokker heb gemeet
Das wel eng hoor, FOK!kers in een vreemd buitenland ontmoetenquote:Op maandag 8 november 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op 3 na verste plek waar ik ooit geweest ben. En by far de verste plek waar ik ooit een fokker heb gemeet
quote:Op maandag 8 november 2021 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ook jij bent hier welkom
Nee die is de SC van unieke lichaamsverhoudingenquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ook jij bent hier welkom
Verwenkoffie, of gewone koffie?quote:Op maandag 8 november 2021 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo naar de appie en dan aan de koffie
Waaromquote:Op maandag 8 november 2021 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als er een lockdown komt ga ik viesmad worden
Kun je daarna weer een schone mat wordenquote:Op maandag 8 november 2021 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als er een lockdown komt ga ik viesmad worden
quote:Op maandag 8 november 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je daarna weer een schone mat worden
quote:Op maandag 8 november 2021 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
een lockdown met een mondkapje
Moest vandaag wel weer even wennen in de supermarkt.quote:Op maandag 8 november 2021 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
een lockdown met een mondkapje
wat heb je allemaal aan chocola gekochtquote:Op maandag 8 november 2021 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest vandaag wel weer even wennen in de supermarkt.
Schap is nu leeg in de supermarkt.quote:Op maandag 8 november 2021 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat heb je allemaal aan chocola gekocht
ik had vandaag in de kamer waar die arts die echo deed een medewerkster zonder kapjequote:Op maandag 8 november 2021 18:51 schreef -Shii- het volgende:
Ik denk dat de mensen niet meer braaf in een lockdown gaan. Gisteren in de winkel liep bijna de helft zonder mondmasker. Winkeliers willen ook niet meer controleren bij de deur, omdat ze de grote monden van de klanten beu zijn. En ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar man3 wat een aso's lopen er toch rond zeg. Het is toch een kleine moeite om je aan de regels te houden en een kapje voor te doen in de winkel.
Dat is ook raar.quote:Op maandag 8 november 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vandaag in de kamer waar die arts die echo deed een medewerkster zonder kapje
ja vond ik ook eigenlijk. En de de dame achter de balie had ook geen op.quote:
Wat stel je voor dan?quote:Op maandag 8 november 2021 18:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zullen we wat aan dat record gaan doen?
was het een balieserpent?quote:Op maandag 8 november 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond ik ook eigenlijk. En de de dame achter de balie had ook geen op.
maar voor de rest vrijwel iedereen
zal vast smakenquote:Op maandag 8 november 2021 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Geland in het hotel trouwens. Nu eerst een pint. Dan chicken dim sum En Yucatan style chicken. Schnitzel is niet hip genoeg
8.55quote:Op maandag 8 november 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal vast smaken
hoe laat is de vlucht?
Kan vanaf 5.55 inchecken en ik heb priority boarding dus wordt een kort nachtjequote:Op maandag 8 november 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pff das vroeg ja
Handig dat hotel
Sukkeltje ben je af en toe ookquote:Op maandag 8 november 2021 17:34 schreef Haags het volgende:
@:dud0r
Timer doet het niet van de feestlampies buiten
Of de stekker zat gewoon niet in het stopcontact. Whehe
Met alleen handbagage loop je dus om 7:55 op je gemak door de security.quote:Op maandag 8 november 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan vanaf 5.55 inchecken en ik heb priority boarding dus wordt een kort nachtje
Ook dat nog!quote:Het is nog maar zéér de vraag of Sinterklaas aanstaande zaterdag in Nederland aankomt. Een klunzige piet heeft het stuurwiel van de stoomboot afgebroken.
Eh, nee. Welkom in mijn hoofd. 6.30 uiterlijk.quote:Op maandag 8 november 2021 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met alleen handbagage loop je dus om 7:55 op je gemak door de security.
Oh shit dat wordt weer spannend dit jaar dan. Lijkt wel alsof er elk jaar wat is, wat een pech heeft die Sinterklaasquote:
Denk dat Fles een strak schema heeft.quote:Op maandag 8 november 2021 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met alleen handbagage loop je dus om 7:55 op je gemak door de security.
Gewoon een jaar echt overslaan en overal teleurgestelde kinderen. Weten die ook hoe volwassenen zich voelen.quote:Op maandag 8 november 2021 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit dat wordt weer spannend dit jaar dan. Lijkt wel alsof er elk jaar wat is, wat een pech heeft die Sinterklaas
Hij moet zich eens afvragen of hij vijanden heeft gemaakt!quote:Op maandag 8 november 2021 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit dat wordt weer spannend dit jaar dan. Lijkt wel alsof er elk jaar wat is, wat een pech heeft die Sinterklaas
Goedmakertje dit jaar. Zwarte pieten maar wel met mondkapjes.quote:Op maandag 8 november 2021 19:13 schreef bitterbal het volgende:
als die maar zonder zijn zwarte pieten komt
sylvanaserpentquote:Op maandag 8 november 2021 19:13 schreef bitterbal het volgende:
als die maar zonder zijn zwarte pieten komt
quote:Op maandag 8 november 2021 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een jaar echt overslaan en overal teleurgestelde kinderen. Weten die ook hoe volwassenen zich voelen.
quote:Op maandag 8 november 2021 19:14 schreef Recce het volgende:
Endeavour gaat zo vier astronauten van het ruimtestation terugbrengen naar de aarde.
[ afbeelding ]
Zie je de Sint al aankomen op dat schip met z'n pieten, iedereen eerst z'n QR-code laten spannen op de kade, is er eentje zonder code, die mag niet mee.quote:Op maandag 8 november 2021 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een jaar echt overslaan en overal teleurgestelde kinderen. Weten die ook hoe volwassenen zich voelen.
Ik zag er ook 1 van Home Alone, wel met Kevin en die 2 boevenquote:Op maandag 8 november 2021 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Er is een Lego-set van de Titanic, maar er zitten geen poppetjes bij van Jack en Rose dus nu hoef ik hem niet.
Zul je zien dat die ene die niet mee mag net een zwarte piet is en dat dan als excuus gaan gebruiken dat er geen zwarte pieten meer zijnquote:Op maandag 8 november 2021 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie je de Sint al aankomen op dat schip met z'n pieten, iedereen eerst z'n QR-code laten spannen op de kade, is er eentje zonder code, die mag niet mee.
Die valt hier morgen op de deurmatquote:Op maandag 8 november 2021 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Er is een Lego-set van de Titanic, maar er zitten geen poppetjes bij van Jack en Rose dus nu hoef ik hem niet.
Die heeft Frentik allang besteldquote:Op maandag 8 november 2021 19:24 schreef CherryLips het volgende:
ja die is alleen leuk vanwege details aan de binnenkant. vind het huis verder vrij saai.quote:Op maandag 8 november 2021 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag er ook 1 van Home Alone, wel met Kevin en die 2 boeven
Ja ik ken dat toch helemaal niet betalen johquote:
ik kan hem niet kwijtquote:Op maandag 8 november 2021 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken dat toch helemaal niet betalen joh
Flinke brievenbus dan.quote:Op maandag 8 november 2021 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die valt hier morgen op de deurmat
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Hoe zou de Sint een mondkapjes dragen met al dat haar?quote:Op maandag 8 november 2021 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat die ene die niet mee mag net een zwarte piet is en dat dan als excuus gaan gebruiken dat er geen zwarte pieten meer zijn
Rekt het niet dan scheurt het wel?quote:Op maandag 8 november 2021 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met een beetje proppen past alles
onder de elf is voor papa zelfquote:Op maandag 8 november 2021 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel?
Gewoon een hazmat pakkie aanquote:Op maandag 8 november 2021 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zou de Sint een mondkapjes dragen met al dat haar?
quote:
Vlaamse koffiequote:Op maandag 8 november 2021 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewone koffie. Ik moet aan de kwilootjes denken
Die is viesquote:Op maandag 8 november 2021 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onder de vier scheurt het tot hier (wijst naar kin)
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik had vandaag skyr, keek ik op de verpakking en stond erquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |