SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
In de kroeg, met een halve liter en een bak nootjes:quote:Op maandag 8 november 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of hij verteld dat alleen zijn vrienden :p
HET IS OVERquote:Op maandag 8 november 2021 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hebben we onze verliefde jongedame weer
ik wachtte netjes een minuut of iemand anders hem paktequote:
hoe maakt u het?quote:
Ik zou willen zeggen: doe het niet, er is zo veel moois om voor te levenquote:
het leven is een leugenquote:Op maandag 8 november 2021 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen: doe het niet, er is zo veel moois om voor te leven
maar we weten allemaal dat dat een leugen is.
Tegen je baas zeggen dat ie er eentje moet regelenquote:Op maandag 8 november 2021 15:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een laptop mogelijk maar zo cheap mogelijk want is eigenlijk alleen voor werk. Tips?
Best aardig, maar ik heb nog wel een paar verbeterpuntjes.quote:
hoeveel?quote:
aan mijn aanwezigheid hier in Almere.quote:
Almere is toch ook een depressie op zich?quote:Op maandag 8 november 2021 15:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan mijn aanwezigheid hier in Almere.
Dat op zich is al deprimerend genoeg
Ja dan zegt mijn baas oke veel plezier hequote:Op maandag 8 november 2021 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen je baas zeggen dat ie er eentje moet regelen
quote:Op maandag 8 november 2021 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Best aardig, maar ik heb nog wel een paar verbeterpuntjes.
[..]
hoeveel?
Wat een kutbaas.quote:Op maandag 8 november 2021 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dan zegt mijn baas oke veel plezier he
Ik moet zeggen dat ik sinds corona over geld weinig meer te klagen hebquote:Op maandag 8 november 2021 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat verbeterpuntjes
Hoeveel heb je?
Nee hoor, krijg gewoon vergoeding maar moet het zelf regelen verder. Dus vandaar tips?quote:
Dusquote:Op maandag 8 november 2021 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik sinds corona over geld weinig meer te klagen heb
Nee, ik wil eigenlijk niks meer met computers te maken hebben. Maar succes ermeequote:Op maandag 8 november 2021 15:43 schreef Crack_ het volgende:
Nee hoor, krijg gewoon vergoeding maar moet het zelf regelen verder. Dus vandaar tips?
ik heb geen tips, ik wil ook een nieuwe, maar er is zo veel keuze dat ik het ook niet meer weet.quote:Op maandag 8 november 2021 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, krijg gewoon vergoeding maar moet het zelf regelen verder. Dus vandaar tips?
[..]
Dus
quote:Op maandag 8 november 2021 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik wil eigenlijk niks meer met computers te maken hebben. Maar succes ermee
quote:Op maandag 8 november 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen tips, ik wil ook een nieuwe, maar er is zo veel keuze dat ik het ook niet meer weet.
Ahquote:Op maandag 8 november 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je volgens mij niks op installeren.
jaquote:Op maandag 8 november 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie weleens een labello opgemaakt?
Hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 8 november 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde er net eentje opendraaien, maar op de een of andere manier zat hij aan de binnenkant van de dop geplakt (hoe dan) dus trok ik hem er helemaal uit toen ik de dop eraf haalde. Dus die lag op de grond.quote:
jaquote:Op maandag 8 november 2021 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde er net eentje opendraaien, maar op de een of andere manier zat hij aan de binnenkant van de dop geplakt (hoe dan) dus trok ik hem er helemaal uit toen ik de dop eraf haalde. Dus die lag op de grond.
Gelukkig heb ik er nog 10, maar het leek me prettig om er ook eens eentje helemaal op te maken.
Houdt ie dan ineens op op plastic ofzo?
Ja maar dat kan gewoon, voor je werk. Browser staat erop. Inloggen op thuiswerkomgeving, alles draait in Citrix of whatever.quote:Op maandag 8 november 2021 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel mensen gebruiken programma's om in te werken.
quote:Op maandag 8 november 2021 15:57 schreef Flory het volgende:
Hoeraatjes voor @:bitterbal![]()
Blij en opgelucht
Je kan er windows op zettenquote:Op maandag 8 november 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |