Een project van 4 maanden mondkapjes?quote:Op maandag 8 november 2021 19:48 schreef chratnox het volgende:
Nu ben ik echt niet vies van een beetje ophef, maar dit is toch niet raar? Bij een restaurant/cafe moet je bijvoorbeeld toegangscontrole doen. Bij een winkel handhaving op de mondkapjes.
Ik durf te wedden dat die QR code in detailhandel er gewoon aan komt, maar dit is daar naar mijn mening geen indicatie van.
Zou wel heel erg dom zijn om nu weer zo'n maatregel onnodig in te zetten.quote:Op maandag 8 november 2021 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gidsland Denemarken valt ook door de mand.
Waarschijnlijk zit zo'n bedrijf al in de dienstverlening van dergelijke controle services voor bedrijven die dat niet willen of kunnen uitbesteden aan hun reguliere personeel maar wel aan de actuele wetgeving of adviezen willen voldoen. De inhoud van de vacature zal mee bewegen met de omstandigheden, maar deze vacature tekst schetst wel aardig de aard van de te verwachten werkzaamheden.quote:Op maandag 8 november 2021 20:22 schreef Za het volgende:
[..]
Een project van 4 maanden mondkapjes?
Er worden specifiek winkels en kantoren genoemd. Ik denk dat het een indicatie is van een wederom zinloze maatregel cq uitbreiding QR code.
Dat ontbreekt er nog maar aan. Maar goed, als zij denken dat dit vruchtbare grond is voor hun inzichten, is de kans natuurlijk levensgroot.quote:Op maandag 8 november 2021 20:25 schreef D_A het volgende:
Heeft 't red team al een reünie aangekondigd?
geen goed idee, als je niet naar buiten mag worden ze alleen maar dikker, dus over die stormbaan jagen!quote:Op maandag 8 november 2021 19:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik denk dat het een goed idee is om iedere vetklep op dieet te sturen. Iedere maand een weegmoment en voldoe je niet aan de eisen? Dan mag je de deur niet meer uit.
Wat vinden jullie van dit idee?
Daar hebben ze geen bevoegdheid voor.quote:Op maandag 8 november 2021 20:31 schreef Benny het volgende:
Wat ik niet begrijp... Waarom geen Europese maatregelen?
Ik heb voor zo'n soort bedrag ook een maand in de Algarve gezeten. Zwembad erbij, you name itquote:Op maandag 8 november 2021 20:08 schreef capricia het volgende:
[..]
1400 euro voor een maand, en dan met een bevriend stel die ook een kind hebben. Dus 700 per gezin. Dat is gewoon lachen man.
Lekker zoomen met de klas vanaf je balkon.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 8 november 2021 20:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb voor zo'n soort bedrag ook een maand in de Algarve gezeten. Zwembad erbij, you name itPrima te doen. Als je toch thuiswerkt maakt het ook niet uit waar je huis staat
Omdat elk land dan denkt, nu zitten we met Nederland opgescheept.quote:Op maandag 8 november 2021 20:31 schreef Benny het volgende:
Wat ik niet begrijp... Waarom geen Europese maatregelen?
In Australië noemen ze ze Covid Marshall's.quote:Op maandag 8 november 2021 20:27 schreef GemMagic het volgende:
Waarschijnlijk zit zo'n bedrijf al in de dienstverlening van dergelijke controle services voor bedrijven die dat niet willen of kunnen uitbesteden aan hun reguliere personeel maar wel aan de actuele wetgeving of adviezen willen voldoen. De inhoud van de vacature zal mee bewegen met de omstandigheden, maar deze vacature tekst schetst wel aardig de aard van de te verwachten werkzaamheden.
Beter zetten ze zo'n huurling bij ons voor de deur, want een collega zou ik vierkant in het gezicht uitlachen als die een QR zou vragen.
Dat staat er niet en kan ook niet. Mensen moeten ook eten.quote:Op maandag 8 november 2021 19:27 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Leuke vacatures. Genoeg werk!
Gelijk heb je!quote:Op maandag 8 november 2021 20:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit dus.
En thuiswerken kunnen we daar ook.
Zeker te veel flessen wijn gehad.quote:Op maandag 8 november 2021 18:34 schreef Za het volgende:
Hebben jullie dit pareltje nog meegekregen?
Ab Osterhaus: "Ongevaccineerden zijn de stofzuigers; ze slurpen het virus op van besmette mensen die weliswaar gevaccineerd zijn, maar niet ziek. En zo houden we het virus gaande.”
https://www.telegraaf.nl/(...)-lockdown-verstandig
Bezorgbundel betaalde ik 96 euro voor een jaar voor. Wat is het nu dan?quote:Op maandag 8 november 2021 20:38 schreef Molo het volgende:
Zijn de bezorgbundels van de AH nou zoveel duurder geworden? Kan me dat niet herinneren dat het zo duur was anderhalf jaar geleden 🤨
De pasta die we altijd hebben is niet te koop in de winkels hier in de omgeving en de bestelservice heeft het wel, vandaar![]()
En je hebt een mooie pool van mensen om uit te vissen als het werk naar de toekomst toe nóg zwartere randjes krijgt. Zoals het faciliteren van actief aangezet vervoer van ongevaccineerden uit hun huizen naar quarantaine zones. Voor hun eigen bestwil, uiteraard.quote:Op maandag 8 november 2021 20:38 schreef Za het volgende:
[..]
In Australië noemen ze ze Covid Marshall's.
https://www.covid-19.sa.gov.au/business-and-events/covid-marshals
Misschien hebben wij die ook nodig, het werk van een covid maarschalk is zoveel breder dan die van een boa.
¤120,- maar ik dacht echt dat heel veel en veel minder wasquote:Op maandag 8 november 2021 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Bezorgbundel betaalde ik 96 euro voor een jaar voor. Wat is het nu dan?
Hugo 'managed' het nog steeds als een acute pandemie.quote:
quote:Op maandag 8 november 2021 20:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeker te veel flessen wijn gehad.
Lul.
Wouw. Dat vind ik nogal een prijsstijging.quote:Op maandag 8 november 2021 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
¤120,- maar ik dacht echt dat heel veel en veel minder was
Zal wel verkeerd onthouden hebben. Al is het ook flink duurder dan wat jij aangaf
zaterdag en zondag hoeft niet voor winkels en restaurants?quote:Op maandag 8 november 2021 19:39 schreef Za het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat er per direct gezocht wordt naar beveiligers om QR code controle bij winkels en kantoren te handhaven.
Job is voor 4 maanden:
Je zult vast van maandag t/m vrijdag ingepland worden bij 1 van onze opdrachtgevers binnen Den Haag, dit is meestal een object. Hierbij kan je denken aan winkels, kantoren of restaurants. Je werkzaamheden bestaan uit gasten/klanten vriendelijk verwelkomen, toegangscontrole uitvoeren, letten op de handhaving van de corona maatregelen, denk aan mondkapjes etc.
Duur van het project is 4 maanden en zal mogelijk nog verlengd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |