Dat is toch al een tijdje niet meer uit het zicht. Ik moest zaterdag zelf voetballen bij een keurige club waar op dat moment ook een potje in de hoofdklasse bezig was inclusief twee bussen van de bezoekende club. Na afloop gewoon de kantine ramvol inclusief muziek. Geen gedoe met QR of wat dan ook.quote:Op maandag 8 november 2021 19:20 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu natuurlijk al, maar dan uit het zicht. Het is nog niet sociaal acceptabel om er openlijk voor uit te komen. Dus stiekem rekken we de grenzen ietsje op voor ons zelf of gelden de regels eventjes niet op een verjaardag. Vooral als ze straks weer beginnen met fantasie-regels als een bezoekerslimiet achter de voordeur.
Waar wil zo iemand op elke slak zout leggen?quote:Op maandag 8 november 2021 19:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Misschien kan het BOA-korps eens uitrukken naar de Efteling, de regels gelden daar ook...
Nou ja, je kunt het vaker krijgen.quote:Op maandag 8 november 2021 19:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf wel een keer minder ja.
Omdat je met zn allen regels afspreekt, dan moet je die ook handhaven. Het kan niet zo zijn dat een klein vegetarisch tentje in utrecht door een man of 20 aan politie gesloten wordt terwijl een miljoenenbedrijf zijn goddelijke gang kan gaan.quote:Op maandag 8 november 2021 19:26 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Waar wil zo iemand op elke slak zout leggen?
Of om met KAAG te spreken "Wie zijn die mensen?"
https://www.rtlnieuws.nl/(...)emonstratie-den-haagquote:Volgens de politie werken de balaclava's ook als bescherming tegen het coronavirus. "Hoewel deze balaclava’s niet zo goed beschermen als een mondkapje, zijn ze wel sneller op te doen (je trekt 'm zo omhoog). Dat is handig als een agent zich plotseling bevindt in een groep mensen die dicht op elkaar staan (zeker als aannemelijk is dat de groep niet gevaccineerd is)."
Goed idee, maar kan ook volledig losstaan van de carona wat mij betreft.quote:Op maandag 8 november 2021 19:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik denk dat het een goed idee is om iedere vetklep op dieet te sturen. Iedere maand een weegmoment en voldoe je niet aan de eisen? Dan mag je de deur niet meer uit.
Wat vinden jullie van dit idee?
'Met zijn allen afspreken' zou niet mijn woordkeuze zijn, maar verder ben ik het wel met je eens dat ook in de Efteling gehandhaafd zou moeten worden.quote:Op maandag 8 november 2021 19:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat je met zn allen regels afspreekt, dan moet je die ook handhaven. Het kan niet zo zijn dat een klein vegetarisch tentje in utrecht door een man of 20 aan politie gesloten wordt terwijl een miljoenenbedrijf zijn goddelijke gang kan gaan.
Dan is het Philips Stadion over 2 weken 20% gevuld.quote:Op maandag 8 november 2021 19:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik denk dat het een goed idee is om iedere vetklep op dieet te sturen. Iedere maand een weegmoment en voldoe je niet aan de eisen? Dan mag je de deur niet meer uit.
Wat vinden jullie van dit idee?
Allemaal voor de Bhne waar de Keizer zonder kleren wordt aanbeden om zijn perfect gekozen ensemble.quote:Op maandag 8 november 2021 19:18 schreef Caland het volgende:
Overigens was ik afgelopen woensdag t/m vrijdag in gidsland Duitsland (Berlijn) waar men zich zo lekker strikt aan de regels hield.
Van de pakweg 10 kroegen die ik heb bezocht werd er in precies n om een QR-code gevraagd.
Van de 3 restaurants ook in precies n om de QR-code, en dat was nog een McDonalds aan de snelweg ook.
Duitslandgoden.
Ja, het is niet met n klap dat het gebeurt, sommige plekken gaan nu al niet meer mee, andere plekken zijn nog voorzichtig. Uiteindelijk houdt de deug-drang wel eens op.. ik weet niet of het goed of slecht is.quote:Op maandag 8 november 2021 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch al een tijdje niet meer uit het zicht. Ik moest zaterdag zelf voetballen bij een keurige club waar op dat moment ook een potje in de hoofdklasse bezig was inclusief twee bussen van de bezoekende club. Na afloop gewoon de kantine ramvol inclusief muziek. Geen gedoe met QR of wat dan ook.
Ze beschermen nog minder dan een mondkapje. Nou dan wil ik niet weten wat het beschermingsniveau is van een balaclava tegen corona.quote:Op maandag 8 november 2021 19:28 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)emonstratie-den-haag
Announce balaclava toegestaan in de supermarkt en het ov!
Maar als je dat over laat aan het publieke vizier, komen juist weer de meest prominente bedrijven in beeld, terwijl kleine vega tentjes (op die ene na) die gn grote bek opzetten, er wel makkelijk mee weg komen.quote:Op maandag 8 november 2021 19:27 schreef trein2000 het volgende:
Omdat je met zn allen regels afspreekt, dan moet je die ook handhaven. Het kan niet zo zijn dat een klein vegetarisch tentje in utrecht door een man of 20 aan politie gesloten wordt terwijl een miljoenenbedrijf zijn goddelijke gang kan gaan.
Komt goed uit, iedereen heeft 's winters toch al een sjaal om. Zou een beetje suf zijn als de politie het wel mag en een gewone sterveling zijn sjaal niet als bandana voor zijn snufferd mag dragen.quote:Op maandag 8 november 2021 19:28 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen is het beschermingsniveau zo goed dat je hem niet voor een ander draagt, maar voor jezelf. Dan ben je beschermd tegen een hele horde schuimbekkende ongevaccineerden. Weet niet of ze hiermee op virusverspreiding doelen trouwens.quote:Op maandag 8 november 2021 19:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze beschermen nog minder dan een mondkapje. Nou dan wil ik niet weten wat het beschermingsniveau is van een balaclava tegen corona.
Vertel dat maar niet maar tegen een ondernemer die met de zijnen een leven(swerk) in rook ziet opgaan.quote:Op maandag 8 november 2021 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een onderneming bouw je weer op. Je belangrijkste jeugdjaren krijg je nooit meer terug.
Politie met bivakmutsen. Ik weet niet hoor, maar dat zijn toch wel heel erg Russische praktijken.quote:Op maandag 8 november 2021 19:28 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat er per direct gezocht wordt naar beveiligers om QR code controle bij winkels en kantoren te handhaven.quote:Op maandag 8 november 2021 19:27 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Leuke vacatures. Genoeg werk!
Waar zeg ik dat ondernemers niet geraakt worden en net zo goed veel kunnen verliezen?quote:Op maandag 8 november 2021 19:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vertel dat maar niet maar tegen een ondernemer die met de zijnen een leven(swerk) in rook ziet opgaan.
Een onderneming is vaak wat meer dan een manier om je leven mee op te vullen, het is een manier om je leven vorm te geven; net als dat kinderen in de basis meekrijgen om dat te kunnen gaan doen.
Het is ook niet van of dit of dat. Het is pure willekeur dat men mensen dwingt tot een bepaalde levenskeuze omdat de Olifant in (& door) de Kamer niet wordt benoemd: grenzen stellen.
Niet om als doel grenzen te stellen maar puur keuzes maken zodat een afweging niet bij het optreden daarvan wordt overgelaten de willekeur van het moment.
Je zegt dat je een onderming wel weer kunt opbouwen en dat de jeugd dat niet zou kunnen.quote:Op maandag 8 november 2021 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ondernemers niet geraakt worden en net zo goed veel kunnen verliezen?
Voor 2 seconden dacht ik dat hier baklava stondquote:Op maandag 8 november 2021 19:28 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Lekker met een verse baklava in de treinquote:Op maandag 8 november 2021 19:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor 2 seconden dacht ik dat hier baklava stond
Nu ben ik echt niet vies van een beetje ophef, maar dit is toch niet raar? Bij een restaurant/cafe moet je bijvoorbeeld toegangscontrole doen. Bij een winkel handhaving op de mondkapjes.quote:Op maandag 8 november 2021 19:39 schreef Za het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat er per direct gezocht wordt naar beveiligers om QR code controle bij winkels en kantoren te handhaven.
Job is voor 4 maanden:
Je zult vast van maandag t/m vrijdag ingepland worden bij 1 van onze opdrachtgevers binnen Den Haag, dit is meestal een object. Hierbij kan je denken aan winkels, kantoren of restaurants. Je werkzaamheden bestaan uit gasten/klanten vriendelijk verwelkomen, toegangscontrole uitvoeren, letten op de handhaving van de corona maatregelen, denk aan mondkapjes etc.
Duur van het project is 4 maanden en zal mogelijk nog verlengd worden.
Heb jij wel ‘s een baklava als masker gedragen?quote:Op maandag 8 november 2021 19:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor 2 seconden dacht ik dat hier baklava stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |