Misschien maar gewoon zonder een plan of idee weer een zak geld beloven. Dat werkt steeds zo lekker.quote:Op maandag 8 november 2021 15:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp zijn we ook nog eens niet braaf genoeg geweest!
Ik ben bang dat als ze nu alles weer gaan schrappen dat een aantal festivals en concerten gewoon permanent gaan opdoeken, want die hebben al 2 jaar op rij enorme risico's moeten nemen en daarop in moeten teren.quote:Op maandag 8 november 2021 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder hoop ik nog op het festivalseizoen 2022 maar dat is op deze manier nog niet direct een gegeven.
Echt totaal geen zin in alsnog. Ik wil ook gewoon een beetje vrijheid voelen.quote:Op maandag 8 november 2021 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Met dat we nog steeds groei zien en het twee weken duurt voor die cijfers eventueel gaan dalen moeten er deze week bijna wel strenge maatregelen komen. Walgelijk.
Nee alleen een kriebelhoest en proef soms bloed na het hoestenquote:Op maandag 8 november 2021 15:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Euw.... dat is raar.
Ik zou inderdaad dan op morgen rekenen als ik jou was. Kan het alleen maar meevallen.![]()
Niet te vervelende klachten hoop ik?
Mijn zoon is al anderhalf jaar bezig met rijlessen omdat alles steeds dicht is gegooid. Eind december zou hij eindelijk mogen. Ik voorzie dat het afgeblazen wordt en straks alles verlopen is. Zijn theorie, zijn medische keuring. Honderden euro's door de plee en nog steeds geen stuurpapiertjequote:Op maandag 8 november 2021 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb eind november mijn rij-examen. Zolang autootje rijden met iemand ernaast dus maar niet voor die tijd er af gegooid wordt ben ik tevreden.
Verder hoop ik nog op het festivalseizoen 2022 maar dat is op deze manier nog niet direct een gegeven.
Lekker, die onderzoeken die open deuren intrappen. Volgende water is nat.quote:Op maandag 8 november 2021 15:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp zijn we ook nog eens niet braaf genoeg geweest!
Zonder vaccin was het al einde verhaal dus ja vaccineren werkt, niet 100% maar toch.quote:Op maandag 8 november 2021 15:39 schreef Maver24 het volgende:
Vaccineren heeft echt geholpen. Mooie lage cijfers. Weinig in het ziekenhuis. Laat me niet lachen. We zijn in het ootje genomen. Hoogste maandag ooit. Dik in de groei, afvlakking ver weg. This is very very bad.
Broek omlaag en de klappen van Hugo en Ferd in ontvangst nemen.quote:Op maandag 8 november 2021 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Met dat we nog steeds groei zien en het twee weken duurt voor die cijfers eventueel gaan dalen moeten er deze week bijna wel strenge maatregelen komen. Walgelijk.
Je kunt hem - kijkend naar het verleden - zo doortrekken. Begin december zitten we tegen en waarschijnlijk boven de 300quote:Op maandag 8 november 2021 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij kunnen dan wel klaar zijn met Corona, Corona is dat duidelijk niet met ons.quote:Op maandag 8 november 2021 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt totaal geen zin in alsnog. Ik wil ook gewoon een beetje vrijheid voelen.
Sorry, maar hier ga ik niet aan mee doen.. komop zegquote:
Ik ben zelf ook anderhalf jaar geleden begonnen, dus als het nu niet mag of ik het niet haal heb ik daarmee wel een klein probleemquote:Op maandag 8 november 2021 15:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mijn zoon is al anderhalf jaar bezig met rijlessen omdat alles steeds dicht is gegooid. Eind december zou hij eindelijk mogen. Ik voorzie dat het afgeblazen wordt en straks alles verlopen is. Zijn theorie, zijn medische keuring. Honderden euro's door de plee en nog steeds geen stuurpapiertje
Verplicht iedereen laten afrijden in een landaulette, examinator achterin.quote:Op maandag 8 november 2021 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb eind november mijn rij-examen. Zolang autootje rijden met iemand ernaast dus maar niet voor die tijd er af gegooid wordt ben ik tevreden.
Niemand.quote:Op maandag 8 november 2021 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wie van jullie is er voorstander van strenge maatregelen?
Hmm... beterschap.quote:Op maandag 8 november 2021 15:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee alleen een kriebelhoest en proef soms bloed na het hoesten
En moe.
We gaan het zien
Verhouding besmettingen en ziekenhuis is volgens mij niet veel anders dan vorig jaarquote:Op maandag 8 november 2021 15:44 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Zonder vaccin was het al einde verhaal dus ja vaccineren werkt, niet 100% maar toch.
Als ze effectief zijn en een duurzame oplossing bieden.quote:Op maandag 8 november 2021 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gooien er een polletje tegenaan...quote:Op maandag 8 november 2021 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou geen andere oplossing weten op de korte termijn.quote:Op maandag 8 november 2021 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja het huidige pakket maatregelen moet nog effect gaan hebben, dus dat zal iets schelen. Maar echt positief is het allemaal wederom niet (of eigenlijk wel) .quote:Op maandag 8 november 2021 15:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Je kunt hem - kijkend naar het verleden - zo doortrekken. Begin december zitten we tegen en waarschijnlijk boven de 300
Wat vind jij streng?quote:Op maandag 8 november 2021 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alfa vs Delta .quote:Op maandag 8 november 2021 15:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Verhouding besmettingen en ziekenhuis is volgens mij niet veel anders dan vorig jaar
Kijkend naar de eerste cijfers (mobiliteitscijfers bv.) gaan we gewoon geen of nauwelijks verschil merkenquote:Op maandag 8 november 2021 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja het huidige pakket maatregelen moet nog effect gaan hebben, dus dat zal iets schelen. Maar echt positief is het allemaal wederom niet (of eigenlijk wel) .
Des te harder zullen ze vrijdag ingrijpen denk ik.. dan krijg je ineens weer paniekvoetbal.quote:Op maandag 8 november 2021 15:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Kijkend naar de eerste cijfers (mobiliteitscijfers bv.) gaan we gewoon geen of nauwelijks verschil merken
Nou, dan help ik je natuurlijk hopen dat het a) doorgaat en b) je het haalt!quote:Op maandag 8 november 2021 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook anderhalf jaar geleden begonnen, dus als het nu niet mag of ik het niet haal heb ik daarmee wel een klein probleem
Delta zorgt toch niet voor meer ziekenhuisopnames? Het is besmettelijker, maar als ik het goed herinner word je er niet zieker van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |