153 ziekenhuisopnamesquote:Op maandag 8 november 2021 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
UITSTEKENDE CIJFERS
kroegen open
En dit dan?quote:Op maandag 8 november 2021 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik zou zeggen alles onder 10k is goed. Tussen 10k en 11k is meh
Kiezen ze zelf voorquote:Op maandag 8 november 2021 15:17 schreef aartstyle het volgende:
Tot zover de zorg........
Die kunnen met kerst weer aan de bak.
Groundhog Day.quote:Op maandag 8 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
11.804 positieve testen
153 ziekenhuisopnames
35 IC-opnames
22 overlijdens
Ik denk dat je daar woensdag meer over kunt zeggen. Maandag is altijd een beetje raar qua cijfers.quote:Op maandag 8 november 2021 15:17 schreef Stoney3K het volgende:
# positief stabiliseert, percentage positief is omlaag aan het gaan... zitten we langzaam op de piek?
Ik vind het heel vermakelijk dat die dagelijks gemelde cijfers nog tot zoveel consternatie leidenquote:
Vraag me af of reli's zich wel laten testen op zondag.quote:Op maandag 8 november 2021 15:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar woensdag meer over kunt zeggen. Maandag is altijd een beetje raar qua cijfers.
Bible belt.quote:Op maandag 8 november 2021 15:19 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Wat is die streep midden door het land ?
You only live twice, Mr. Alpeko.quote:Op maandag 8 november 2021 15:19 schreef alpeko het volgende:
Altena gitzwart... daar nog naar 007 gekeken in de bios paar weken terug. Dat ik nog leef.
Ja 2G vind ik nog het dichtst in de buurt komen van BNW van wat je hier noemt. Na de zomer maatregelen was gewoon realistisch wel, al had ik het minder erg verwacht qua besmettingen dan dat het nu lijkt.quote:Op maandag 8 november 2021 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toentertijd zagen veel mensen dat hier niet aankomen hoor, dat was BNW. Roepen dat we ook na de zomer van 2021 nog maatregelen zouden hebben? BNW. 2G ergens binnen Europa? Was BNW. Om maar wat voorbeelden te noemen.
Ook daarom. Maar ook omdat veel testlocaties op zondag kortere openingstijden hebben. In mijn (biblebelt) gemeente is de teststraat op zondag tot 11 uur open. Laat dat nu net de tijd zijn dat de kerk vol aan het oreren isquote:Op maandag 8 november 2021 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag me af of reli's zich wel laten testen op zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |