Dat gebeurde vorig jaar ook, maar dan vanuit huis via de webcam, wat uiteindelijk ook op tv te zien was (en op de vele tv's die in het café waren neergezet).quote:Op maandag 22 november 2021 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan gaat het tenminste weer over muziek i.p.v. over tante Greet in haar speciaal aangeschafte glitter outfit met kek hoedje die pontificaal in de camera een playback act meent te moeten doen tijdens, pak 'm beet, Roxanne van The Police...
Dan eigenlijk dezequote:Op maandag 22 november 2021 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan gaat het tenminste weer over muziek i.p.v. over tante Greet in haar speciaal aangeschafte glitter outfit met kek hoedje die pontificaal in de camera een playback act meent te moeten doen tijdens, pak 'm beet, Roxanne van The Police...
quote:ONDERZOEK: ULTIEM DOORSNEELIED IS VAN THE POLICE
Wil je niet doorsnee zijn? Luister dan niet naar Every Breath You Take. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat deze klassieker van The Police de ultieme muzikale allemansvriend is;
I know, maar ik hoop inmiddels op de webcam moeheid bij tante Greet en aanverwanten én de opgedane ervaring bij de redactie van de TV stream na de online verbindingen vorig jaar…quote:Op maandag 22 november 2021 16:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat gebeurde vorig jaar ook, maar dan vanuit huis via de webcam, wat uiteindelijk ook op tv te zien was (en op de vele tv's die in het café waren neergezet).
Daar is een vrij makkelijke oplossing voor natuurlijk...quote:Op maandag 22 november 2021 16:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat gebeurde vorig jaar ook, maar dan vanuit huis via de webcam, wat uiteindelijk ook op tv te zien was (en op de vele tv's die in het café waren neergezet).
Ik heb geen idee wie deze mensen zijn of wat dat gepushte liedje is.quote:Op maandag 22 november 2021 17:25 schreef Tussle266 het volgende:
[ twitter ]
Dj Ratz, nooit te beroerd om de concurrerende lijst een handje te helpen
Stefan lijkt me Stasse, Ratz is de SnobStefan, Leon is Leon de Graaf, liedje stond in ‘99 en ‘01 in de lijst, twitteraar die het pusht is gewoon iemand met een Twitter accountquote:Op maandag 22 november 2021 19:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie deze mensen zijn of wat dat gepushte liedje is.
Ah oké, dat maakt het al weer wat duidelijker.quote:Op maandag 22 november 2021 19:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stefan lijkt me Stasse, Ratz is de SnobStefan, Leon is Leon de Graaf, liedje stond in ‘99 en ‘01 in de lijst, twitteraar die het pusht is gewoon iemand met een Twitter account
Dat was vorig jaar ook, en zo slecht is dat hele Rollercoaster ook weer niet, zoveel beter is de Bohemian Rhapsody óók weer niet. Ja iets meer status, leuk.quote:Op maandag 22 november 2021 18:46 schreef TLC het volgende:
Dat Rollercoaster nu ook al op 1 staat bij de Evergreen lijst doet me het ergste vrezen voor deze Top2000.
Maar goed, vorig jaar sloot ik de Top2000 ook af bij nummer 2
Onbekend nummer van een niet echt bekende artiest die niet in het nieuws is geweest. Stond vorig jaar niet op de keuzelijst. Laatste keer gedraaid door Radio 2 in 2013. Niet eens 50K plays op Spotify.quote:Op maandag 22 november 2021 19:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stefan lijkt me Stasse, Ratz is de SnobStefan, Leon is Leon de Graaf, liedje stond in ‘99 en ‘01 in de lijst, twitteraar die het pusht is gewoon iemand met een Twitter account
Dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:32 schreef Cassa95 het volgende:
Q
Danny: 2 (vorig jaar 4)
Freddie: 1 (1)
Evergreen
Danny: 1 (1)
Freddie: 12 (10)
Veronica de nieuwe Stenderslijst
Danny: 2 (29)
Freddie: 4 (1)
Danny zakt nergens en Freddie stijgt nergens
Ja, de kans dat the Miners of Muzo in de lijst komen omdat Leon Lemmen bij Met het op tafel zat is net zo groot, ongeveerquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:27 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Onbekend nummer van een niet echt bekende artiest die niet in het nieuws is geweest. Stond vorig jaar niet op de keuzelijst. Laatste keer gedraaid door Radio 2 in 2013. Niet eens 50K plays op Spotify.
Kans van slagen: 0.0000
Nee hoor. Ik heb er weer zin in dit jaar. En tante Greet ook.quote:Op maandag 22 november 2021 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, maar ik hoop inmiddels op de webcam moeheid bij tante Greet en aanverwanten én de opgedane ervaring bij de redactie van de TV stream na de online verbindingen vorig jaar…
Toevallig heeft dhr. Vera nu ook zijn eigen programma op Veronica. Dat hij nu ook daar is gestegen verbaast me dus weinig.quote:
Ik snap bij God niet wat er zo bijzonder is aan Rollercoasterquote:Op dinsdag 23 november 2021 09:32 schreef Cassa95 het volgende:
Q
Danny: 2 (vorig jaar 4)
Freddie: 1 (1)
Evergreen
Danny: 1 (1)
Freddie: 12 (10)
Veronica de nieuwe Stenderslijst
Danny: 2 (29)
Freddie: 4 (1)
Danny zakt nergens en Freddie stijgt nergens
Maar…maar… Iron Maiden man danquote:Op maandag 22 november 2021 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij hoort er gewoon bij, je mist hem tochquote:Op dinsdag 23 november 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is toch de Bohemian Rhapsody van dat café?
Ik had ze toch liever achter een desk met picto's zien staan.quote:
Het gaat om grote bakken geld die nodig zijn, maar als je een beetje geeft, dan is dat ook oké.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:26 schreef MielMonteur het volgende:
Ik heb al de hele week Artiesten voor Azië in mijn kop en nu wil ik het ook in mijn stemlijst gaan gooien ook
Een oceaan van verdriet, vraagt om meer dan een lied.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het gaat om grote bakken geld die nodig zijn, maar als je een beetje geeft, dan is dat ook oké.
Natuurlijk niet, een nummer dat in 2005 en in de evergreen al moeite heeft met scoren. Ik zou dan ook liever eerst Buddy Holly of Paul Anka zien.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:29 schreef Olga het volgende:
Zal dit het jaar worden dat Runaway van Del Shannon weer in de lijst komt? Ik gok van niet
Ook goed hoor. Toch blijf ik er op stemmenquote:Op woensdag 24 november 2021 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, een nummer dat in 2005 en in de evergreen al moeite heeft met scoren. Ik zou dan ook liever eerst Buddy Holly of Paul Anka zien.
Heb je hier ook relevante argumenten voor deze mening? Ik heb de kwis nog niet gekeken. Squid game afkijken was belangrijker (lol)quote:Op woensdag 24 november 2021 23:02 schreef Tussle266 het volgende:
Man man man, dat gaat allemaal wat worden hoor, die Top 2000.
Ik sla de quiz altijd over. Untold en A Gogo vind ik wel leuk, maar al die gezellige BN'ers hoeven voor mij niet zo. Ik zat bovendien ook vast in een Timbaland-trip die iets langer duurde dan de bedoeling was.quote:Op woensdag 24 november 2021 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je hier ook relevante argumenten voor deze mening? Ik heb de kwis nog niet gekeken. Squid game afkijken was belangrijker (lol)
Het is weer het enige wat we hebben in de lockdown.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik sla de quiz altijd over. Untold en A Gogo vind ik wel leuk, maar al die gezellige BN'ers hoeven voor mij niet zo. Ik zat bovendien ook vast in een Timbaland-trip die iets langer duurde dan de bedoeling was.
Maar na zo'n hypedag als gisteren geloof ik wel echt dat het wat gaat worden. Dat is ook het enige argument, de hype is real.
Er werden hier gisteren artiesten uit Azië beloofd. Als het Thaise artiesten zijn mogen ze die van mij als alternatief voor dat café bieden. Dan kan het nog best een aardige week worden.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is weer het enige wat we hebben in de lockdown.
Zekers!quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:09 schreef alopio het volgende:
Iedereen al met z’n lijstje bezig trouwens? Heb zelf nog geen idee behalve een aantal die ik er steevast elk jaar opzet. Maar wil ook altijd wel wat wisselen.
Ik hoop op een rentree van Sukiyaki, maar ik vrees ervoorquote:Op donderdag 25 november 2021 08:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er werden hier gisteren artiesten uit Azië beloofd. Als het Thaise artiesten zijn mogen ze die van mij als alternatief voor dat café bieden. Dan kan het nog best een aardige week worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn longlist, moeten er nog 15 af. Waarbij alles tot aan Buffalo Springfield een zekerheidje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn reserves, die geef ik heel weinig kans. Maar had ze wel even genoteerd voor de zekerheid.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De kans is redelijk aanwezig dat BTS dit jaar de lijst gaat halen, ze hebben immers een nummer gemaakt met Coldplay dit jaar, en je weet hoe dat gaat met recente Coldplayplaten en de Top 2000.quote:Op donderdag 25 november 2021 08:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er werden hier gisteren artiesten uit Azië beloofd. Als het Thaise artiesten zijn mogen ze die van mij als alternatief voor dat café bieden. Dan kan het nog best een aardige week worden.
Dynamite komt ook op de keuzelijst, dus reken maar op +2. Bovendien wordt het daardoor ook wel heel lastig om de BTS-jeugd te negeren, de enige stemactie waarvan ik NPO2 de afgelopen 2 jaren verdacht deze eruit te filteren. Dus een voor normale stervelingen onbekend plaatje als derde erbij zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De kans is redelijk aanwezig dat BTS dit jaar de lijst gaat halen, ze hebben immers een nummer gemaakt met Coldplay dit jaar, en je weet hoe dat gaat met recente Coldplayplaten en de Top 2000.
Ik stem wel op een aziaat!quote:Op donderdag 25 november 2021 11:01 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dynamite komt ook op de keuzelijst, dus reken maar op +2. Bovendien wordt het daardoor ook wel heel lastig om de BTS-jeugd te negeren, de enige stemactie waarvan ik NPO2 de afgelopen 2 jaren verdacht deze eruit te filteren. Dus een voor normale stervelingen onbekend plaatje als derde erbij zou ook nog kunnen.
Maar dat zijn allemaal wel heel andere artiesten uit Azië dan waar mijn fantasie mee aan de haal ging.
James?quote:Op donderdag 25 november 2021 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stem wel op een aziaat!
Ryuichiquote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn longlist, moeten er nog 15 af. Waarbij alles tot aan Buffalo Springfield een zekerheidje isWild PlacesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn reserves, die geef ik heel weinig kans. Maar had ze wel even genoteerd voor de zekerheid.![]()
Wij gaan ernog wel een paar dubbelen, denk ik zo
321quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:43 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd hoeveel heerlijke nummers er weer uit gaan en welke meuk er voor terugkomt.
4'33quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:43 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd hoeveel heerlijke nummers er weer uit gaan en welke meuk er voor terugkomt.
Zal wel "gewoon" zoomen worden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:42 schreef TLC het volgende:
Dat gaat krap worden of er publiek mag komen in t Top2000 cafe
Ben je alle zoom uren doorgekomen? Zo ja, dan weten we welke verslaving je hebt..quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:17 schreef asco het volgende:
[..]
Zal wel "gewoon" zoomen worden.
Ik heb vorig jaar alle zoomuren gedownload. Door het hele jaar heb ik zo nu en dan tijdens een dronken thuismoment wel eens een random uurtje opgezet. Dat was altijd wel euh....apart.
Monday, Monday - The Mamas And The Papas denk ik aan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:15 schreef peaceman het volgende:
Gaan jullie nog nummers proberen te redden?
Nooit afgezet, maar ook nooit nuchter gedaan.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben je alle zoom uren doorgekomen? Zo ja, dan weten we welke verslaving je hebt..
De nieuwe nummers kan je wel een beetje voorspellen al, maar dat is elk jaar zo en er vallen ook altijd weer “hype” nummers uit elk jaar (gelukkig)quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:43 schreef peaceman het volgende:
Oee ja das een goede. Welke positie stond deze afgelopen editiequote:Op vrijdag 26 november 2021 20:23 schreef asco het volgende:
[..]
Monday, Monday - The Mamas And The Papas denk ik aan.
Het is je moeder niet.quote:
673quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Oee ja das een goede. Welke positie stond deze afgelopen editie
Zie mijn lijsten voor tips.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:15 schreef peaceman het volgende:
Gaan jullie nog nummers proberen te redden?
Duidelijk, die komt op m’n “red de plaat” lijst.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:26 schreef asco het volgende:
[..]
673
824
927
857
910
728
830
628
803
727
680
937
838
1226
1291
1038
1404
1563
1669
1820
1765
1895
310 ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:43 schreef peaceman het volgende:
Weet iemand zo waar Me and Bobby McGee staat?
'You Ain’t Seen Nothing Yet' neem ik mee.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:48 schreef Fred_B het volgende:
1999 Intro/Sweet Jane
1993 Wallstreet Shuffle
1974 Dancin’ Fool
1942 On The Border
1941 Georgia On My Mind
1932 You Ain’t Seen Nothing Yet
1919 Hijo De La Luna
1914 I’ll Find My Way Home
1903 Girl You’ll Be A Woman Soon
Wat oudgedienden bij de onderste 100, die ik zelf zou missen, en waarvan de notering in gevaar is.
Oh gelukkig erg hoog. Geweldig nummer!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2021 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn longlist, moeten er nog 15 af. Waarbij alles tot aan Buffalo Springfield een zekerheidje isIk refereer hier nog een keer naar: Het zijn ook, op een paar persoonlijke klassiekers na, artiesten met maar 1 of soms 2 noteringen in de lijst. Dit staat allemaal tussen plaats 1600 en 2000, wat mij betreft de posities met uitvalkans. Dit jaar denk ik dat vooral plaats 1910-1990 een groot probleem hebben, omdat de gemiddelde luisteraar deze niet even heeft genoteerd 'voor het lijstje van vorig jaar' omdat ze een liedje wat ze tof vonden al zo vroeg hoorden. (Want deze zaten DIEP IN DE NACHT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn reserves, die geef ik heel weinig kans. Maar had ze wel even genoteerd voor de zekerheid.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Blind Melon is ook een actietje voor gaande, dus dat zal wel loslopen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga dit jaar weer voor Blind Melon, en voor Duncan Browne. Doe allen gezellig mee.
Wallstreet shuffle had ik al en I'll find my way home hoort er ook zeker in.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:48 schreef Fred_B het volgende:
1999 Intro/Sweet Jane
1993 Wallstreet Shuffle
1974 Dancin’ Fool
1942 On The Border
1941 Georgia On My Mind
1919 Hijo De La Luna
Wat oudgedienden bij de onderste 100, die ik zelf zou missen, en waarvan de notering in gevaar is.
Tim Hardin staat in mijn lijstjequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:30 schreef peaceman het volgende:
Tim Hardin, Roxy music, crowded house, inxs o.a. moeten wel gered worden eigenlijk.
Ik ga zelf op Sweet Jane, Georgia on my mind en wallstreet shuffle stemmenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:48 schreef Fred_B het volgende:
1999 Intro/Sweet Jane
1993 Wallstreet Shuffle
1974 Dancin’ Fool
1942 On The Border
1941 Georgia On My Mind
1919 Hijo De La Luna
Oeh daar ga ik ook proberen aan te denkenquote:Op vrijdag 26 november 2021 23:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Atmosphere van Joy Division is ook absoluut het redden waard! Vorig jaar op 1997..
Over vijf uur alquote:Op zaterdag 27 november 2021 00:37 schreef asco het volgende:
[..]
Shit ja. Ff stoppen met drinken. Hoe laat gaat het los morgen?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:14 schreef Tussle266 het volgende:
Hele slechte platen stemmen vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |