Eerder de hoop dan verwachting.quote:Op zondag 7 november 2021 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat verwacht men hier dan? Dat Perez Lewis er even oplegt?
Dan snap je er maar weinig van hoor.
Van pittende auto's ja. Op eigen kracht is hij nog geen enkele auto voorbijquote:
Ingehaald door Ricciardo zelfs.quote:Op zondag 7 november 2021 20:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Van pittende auto's ja. Op eigen kracht is hij nog geen enkele auto voorbij
Hoe dan? Door langer door te rijden?quote:Op zondag 7 november 2021 20:23 schreef byah het volgende:
Perez gaat straks Lewis ophouden, denken ze
Misschien gaat hij voor een eenstopper en de boys voor een tweestopperquote:Op zondag 7 november 2021 20:20 schreef Ferdii het volgende:
Hoe dan dat perez gewoon niet bij Hamilton kan blijven![]()
Max en Lewis melden problemen met bandenquote:
Perez doet gewoon wat deze auto kan. En dat is dik 3de worden. Prima prestatie dus.quote:Op zondag 7 november 2021 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerder de hoop dan verwachting.
Dat mag je verwachten ja met een veel snellere Red Bull.quote:Op zondag 7 november 2021 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat verwacht men hier dan? Dat Perez Lewis er even oplegt?
Dan snap je er maar weinig van hoor.
En die van Perez worden beterquote:Op zondag 7 november 2021 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max en Lewis melden problemen met banden
met 1 en 3 en Bottas buiten de top 6 doen ze ook nog prima zaken voor de constructeurs titel stealquote:Op zondag 7 november 2021 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Perez doet gewoon wat deze auto kan. En dat is dik 3de worden. Prima prestatie dus.
Jup gat 3 sec op 15 rondes is niet super veel hoor.quote:Op zondag 7 november 2021 20:25 schreef Monolith het volgende:
Lijkt er wel op dat Max wegloopt en checo wat dichterbij komt.
Och de tering. Laat maar.quote:Op zondag 7 november 2021 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat mag je verwachten ja met een veel snellere Red Bull.
Maar de RB is duidelijk niet de snelste auto.quote:Op zondag 7 november 2021 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat mag je verwachten ja met een veel snellere Red Bull.
Blue flags roepen als ie wat dichter op Hamilton zit.quote:
Wel jammer dat ze niet met elkaar kunnen pratenquote:Op zondag 7 november 2021 20:27 schreef Gremen het volgende:
Wat is de F1 toch eigenlijk een kinderachtig kleuter spel met al die radio's
Scheelt ook dat ie nu op de zaterdag wat meer voorin zit.quote:Op zondag 7 november 2021 20:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup gat 3 sec op 15 rondes is niet super veel hoor.
Zie veel geklaag over Perez maar hij kan m nog redelijk bij benen..
Hij groeit in de auto,
Beter dan begin dit jaar.
Net als in Austin idd.quote:Op zondag 7 november 2021 20:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Mercedes op hard kan nog wel een dingetje zijn.
Dat inderdaad Perez gaf ook aan dat de red bull auto best lastig is..quote:Op zondag 7 november 2021 20:28 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Scheelt ook dat ie nu op de zaterdag wat meer voorin zit.
Eerst zien...quote:Op zondag 7 november 2021 20:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Perez gaat Hamilton pakken
Hamilton wordt helemaal gesloopt
Mercedes heeft dus de snellere auto, maar Lewis loopt nu al meer dan 6 seconden achter omdat het zo'n matige coureur is?quote:Op zondag 7 november 2021 20:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maar de RB is duidelijk niet de snelste auto.
Dat klagen van Lewis is elk weekend hetzelfdequote:Op zondag 7 november 2021 20:29 schreef _UserName_ het volgende:
Lewis dacht natuurlijk dat hij Bottas wel voorbij zou gaan maar hij is Bottas kwijt en Max ging er voorbij. Hij is het slachtoffer dus ik vind dat we respect moeten hebben voor wat we klagen noemen.
Dat vat het aardig samen ja.quote:Op zondag 7 november 2021 20:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mercedes heeft dus de snellere auto, maar Lewis loopt nu al meer dan 6 seconden achter omdat het zo'n matige coureur is?
Perez heeft veel te veel praatjes voor iemand die zo'n slecht seizoen rijdt in een top auto.quote:Op zondag 7 november 2021 20:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat inderdaad Perez gaf ook aan dat de red bull auto best lastig is..
En hij steeds meer bekender raakt met de auto.
En dat merk je ook met de laatste races.
Correctquote:Op zondag 7 november 2021 20:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mercedes heeft dus de snellere auto, maar Lewis loopt nu al meer dan 6 seconden achter omdat het zo'n matige coureur is?
Denk dat het meer te maken heeft met strategie.quote:Op zondag 7 november 2021 20:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Sowieso een 2 stopper dus?quote:Op zondag 7 november 2021 20:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
38 ronden hoorde ik Olav eerder zeggen
quote:Op zondag 7 november 2021 20:30 schreef Cuendillar het volgende:
Max gaat banden sparen. 6 sec, prima.
Yep; het heeft geen zin om veel verder uit te lopen....met een beetje pech is er straks een SC en dan ben je de voorsprong kwijt.quote:Op zondag 7 november 2021 20:30 schreef Cuendillar het volgende:
Max gaat banden sparen. 6 sec, prima.
Oef nah zoveel races .. kan je er nog steeds maar janken om Perez..quote:Op zondag 7 november 2021 20:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Perez heeft veel te veel praatjes voor iemand die zo'n slecht seizoen rijdt in een top auto.
Tijd voor een undercutquote:
Nog steeds achter Riccardo.quote:Op zondag 7 november 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
Bottas toch al naar de 12e plek geklommen(omdat er 6 voor hem naar de pit zijn gegaan
)
Bottas kan geweldig hard rijden in de kwalificatie, maar zodra die moet racen met auto's voor zich lukt het niet meerquote:
Dat de RBR sneller is hebben we gisteren al gezien.quote:Op zondag 7 november 2021 20:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ric heeft ook de Mercedes motor. Toch vervelend voor bottasquote:Op zondag 7 november 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bottas kan geweldig hard rijden in de kwalificatie, maar zodra die moet racen met auto's voor zich lukt het niet meer
Dit is een exclusief college F1 voor de heer Sybrand Buma.quote:Op zondag 7 november 2021 20:33 schreef Underdoggy het volgende:
Ik ben Olav meer en meer zat - elke race weer uitleggen dat de blauwe vlag niet geldt in normale situaties….
Misschien gaat Ocon weer gek doen.quote:Op zondag 7 november 2021 20:32 schreef Zorro het volgende:
Max moest zojuist Nikita en Nicola voorbij. Nu weer ruimte
Vooraan het veld is Mercedes idd de snelste. Maar zodra er iemand voor rijdt, is de hele aerodynamica verstoord en wordt het ineens een stuk moeilijker. Die wagen is gebouwd voor de koppositiequote:Op zondag 7 november 2021 20:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, zo zou maar kunnenquote:Op zondag 7 november 2021 20:34 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Is jouw usericon een Eric Clapton strat?
Deze keer krijgt hij dan wel echt tikken van Max.quote:
Daarvoor moet je bij Rinus zijnquote:
Ik kijk sinds 1994 dus ik zal deze uitleg inmiddels zo’n 500 keer hebben gehoord.quote:Op zondag 7 november 2021 20:33 schreef Underdoggy het volgende:
Ik ben Olav meer en meer zat - elke race weer uitleggen dat de blauwe vlag niet geldt in normale situaties….
Vertelquote:Op zondag 7 november 2021 20:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo Brundle zet Crofty even op z'n plek.
Volgend jaar gewoon maar Rick hopelijkquote:Op zondag 7 november 2021 20:33 schreef Underdoggy het volgende:
Hij heeft zelf nog niemand ingehaaldquote:Op zondag 7 november 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
Bottas toch al naar de 12e plek geklommen(omdat er 6 voor hem naar de pit zijn gegaan
)
Dat ze te snel zijnquote:
Ik ookquote:Op zondag 7 november 2021 20:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, zo zou maar kunnenzou hem wel graag willen nebben
These guys are obviously too fast for usquote:
Kiegoquote:Op zondag 7 november 2021 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hugh spreek je niet uit als huge, Jack..
quote:Op zondag 7 november 2021 20:39 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Red bull is te snel
quote:
Thanks!quote:Op zondag 7 november 2021 20:39 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
These guys are obviously too gast for us
Jup Perez blijft er behoorlijk dicht op.quote:Op zondag 7 november 2021 20:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ze duidelijk te snel zijn, Perez en Verstappen dus
Thanks!quote:Op zondag 7 november 2021 20:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ze duidelijk te snel zijn, Perez en Verstappen dus
Ja.quote:Op zondag 7 november 2021 20:38 schreef Gezicht het volgende:
Hoe liggen de pace-verhoudingen op de hards straks?
These guys are too fast for usquote:
Jack = Perezquote:Op zondag 7 november 2021 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hugh spreek je niet uit als huge, Jack..
quote:
Dank!quote:Op zondag 7 november 2021 20:38 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
"They are obviously too fast for us"
niet veel actie iddquote:
Mercedes welquote:Op zondag 7 november 2021 20:40 schreef Zorro het volgende:
Ik word ook moe van die "hybride systemen" van Olav.
Er bestaan geen hybride systemen. De mix van brandstof en electrisch is samen hybride. Dus hij laadt ook zijn brandstof op?
Het zou ook wel heel vreemd zijn wanneer Olav ineens geen onzin meer uitkraamtquote:Op zondag 7 november 2021 20:40 schreef Zorro het volgende:
Er bestaan geen hybride systemen. De mix van brandsstof en electrisch is samen hybride. Dus hij laadt ook zijn brandstof op?
Ik weet dat het het grapje van Perez isquote:
Prima zoquote:
Ja, daarom tanken ze niet meer bij tijdens de stops.quote:Op zondag 7 november 2021 20:40 schreef Zorro het volgende:
Er bestaan geen hybride systemen. De mix van brandstof en electrisch is samen hybride. Dus hij laadt ook zijn brandstof op?
Valt mee dat ik nog geen zakdoekjes voorbij heb zien komenquote:
Verdorie, dat is het!quote:Op zondag 7 november 2021 20:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, daarom tanken ze niet meer bij tijdens de stops.
Als ie maar tegen Lewis aanpusht danquote:Op zondag 7 november 2021 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
Zo maakt Checo nog een fout door dat gepush
1,7quote:Op zondag 7 november 2021 20:42 schreef SiGNe het volgende:
Perez al vanaf het begin van de race op 2-2,5 sec van Hamilton, komt niet dichterbij.
Op zich beter dan dat die tot nu toe heeft gedaanquote:Op zondag 7 november 2021 20:42 schreef SiGNe het volgende:
Perez al vanaf het begin van de race op 2-2,5 sec van Hamilton, komt niet dichterbij.
Nu welquote:Op zondag 7 november 2021 20:42 schreef SiGNe het volgende:
SCquote:Op zondag 7 november 2021 20:43 schreef wdn het volgende:
Maar zijn banden waren toch slecht?
Hoezo dan +6
Ik denk dat dit bewust is, RB weet dat Lewis die druk voelt. Plus rekening houden met de banden, ze proberen Lewis te dwingen om te stoppen zodat Perez nog even door kan en op 2 terug kan komen, mits ze in dat window zitten.quote:Op zondag 7 november 2021 20:42 schreef SiGNe het volgende:
Ja RB wil Lewis dwingen voor Checo naar binnen te gaanquote:Op zondag 7 november 2021 20:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dit bewust is, RB weet dat Lewis die druk voelt. Plus rekening houden met de banden, ze proberen Lewis te dwingen om te stoppen zodat Perez nog even door kan en op 2 terug kan komen, mits ze in dat window zitten.
Eerst even de bandjes van Lewis laten oproken en nog 5-6 ronden door gaan.quote:Op zondag 7 november 2021 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Perez een undercutje proberen te plegen.
Met ruim 8s achterstandquote:
echt hequote:
Die vergooit z’n eigen race zo, verliest veel te veel tijd door te verdedigen. Bottas laten gaan kost minder tijd en posities ws.quote:Op zondag 7 november 2021 20:44 schreef Zorro het volgende:
Bottas die Ricciardo niet voorbij komt. Dezelfde Ricciardo die een volle seconde langzamer rijdt dan Norris voor hem
Wat doet Perez nu dan?quote:Op zondag 7 november 2021 20:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja RB wil Lewis dwingen voor Checo naar binnen te gaan
en dan Perez 1,2 rondjes rammen
?quote:
We hebben Gasly nogquote:
Perez had zelfs eerder moeten gaan.quote:Op zondag 7 november 2021 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
Ze hadden Perez gewoon Lewis moeten laten volgen.
Dit is toch redelijk normaal voor hem? Hij schijnt de hele tijd door dit te doen.quote:Op zondag 7 november 2021 20:47 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen die zich met de strategie bemoeit
Nope want die gaat naar binnenquote:Op zondag 7 november 2021 20:48 schreef Zorro het volgende:
Pierre nu voor Hamilmans, dat die maar eens zijn taak uitvoert en goed in de weg gaat zitten.
Gasly pitquote:Op zondag 7 november 2021 20:48 schreef Zorro het volgende:
Pierre nu voor Hamilmans, dat die maar eens zijn taak uitvoert en goed in de weg gaat zitten.
Ik denk dat je gelijk gaat krijgenquote:Op zondag 7 november 2021 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
Ze hadden Perez gewoon Lewis moeten laten volgen.
Jawel. Vind het mooi. Geeft aan dat hij nog meer focus over heeft.quote:Op zondag 7 november 2021 20:48 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dit is toch redelijk normaal voor hem? Hij schijnt de hele tijd door dit te doen.
Wat een schande.quote:Op zondag 7 november 2021 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gasly ook voor de deur van Hamilton naar binnen.
Om voor Leclerc te blijven.quote:
Volgens mij is dat al een tijdje zoquote:Op zondag 7 november 2021 20:49 schreef _UserName_ het volgende:
Wist je trouwens dat als je in de top 10 eindigt én de snelste raceronde hebt, je er dan een punt extra bij krijgt?
Meds van Perez waren beter dan die van Lewis, meds zijn sneller dus RB gaat proberen om Perez door te laten rijden zodat hij na een pit voor Lewis komt.quote:Op zondag 7 november 2021 20:49 schreef TAV74 het volgende:
Waarom Perez niet direct mee laten pitten?
Ik was sarcastisch naar een opmerking van Olav.quote:
quote:
quote:Op zondag 7 november 2021 20:51 schreef Johannes788 het volgende:
Waarom gaat Perez niet naar binnen? Zo dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |