Oh Feyenoord heeft terecht gewonnen hoor. Maar qua echt grote kansen viel dat reuze mee, AZ heeft zeker in de tweede helft wel grotere kansen laten liggen.quote:Op zondag 7 november 2021 19:43 schreef fetX het volgende: [..] Muah. Op basis van het spel en de kansen heeft Feyenoord vrij terecht gewonnen. Met rust had het al makkelijk 2/3-0 kunnen staan. Dat AZ een (blijkbaar) hogere xG krijgt op basis van 1 echt grote kans zegt mij dan niet zoveel. Feyenoord heeft er een stuk of 5/6 verspild vandaag (alweer).
Als hij dat leuk vindt wie ben jij dan om daarover te oordelen?quote:
Go Ahead is dan ook de beste ploeg uit de Eredivisie, vraag maar aan Schmidt.quote:
Als je veel speelt, kan er ook veel gebeuren'quote:Op zondag 7 november 2021 20:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Go Ahead is dan ook de beste ploeg uit de Eredivisie, vraag maar aan Schmidt.
Go Ahead > Dortmund.
Dat laatste ben ik het wel mee eens, maar Feyenoord had vooral een hoop gevaarlijke aanvallen waar uiteindelijk geen grote kans uitkwam. Als je naar xG kijkt (sowieso een waardeloze statistiek @generationalpha ) telt die enorme kans van Dessers niet mee omdat hij over de bal heen trapt.quote:Op zondag 7 november 2021 20:06 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oh Feyenoord heeft terecht gewonnen hoor. Maar qua echt grote kansen viel dat reuze mee, AZ heeft zeker in de tweede helft wel grotere kansen laten liggen.
quote:Op zondag 7 november 2021 20:04 schreef Zipportal het volgende: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
In dat geval schakel ik ook in bij de tweede helft.quote:Op zondag 7 november 2021 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is echt heel slecht (maar ik kijk niet hoor).
Je krijgt zelfs het idee dat Go Ahead tevreden is met een puntje.quote:Op zondag 7 november 2021 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu ook en heb het vermoeden dat GAE niet heel veel aandrang voelt de middenlijn te passeren.
#voetbalkenner
Zover durf ik nog niet te gaan na deze luttele minuten die ik heb gezien.quote:Op zondag 7 november 2021 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs het idee dat Go Ahead tevreden is met een puntje.
Nou, dan ga je echt een topavond tegemoet.quote:Op zondag 7 november 2021 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik dat Britt Dekker straks op tv is
Tijdens de eerste helft media inside al ingehaald dus de opties worden minder en minder.quote:Op zondag 7 november 2021 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dan ga je echt een topavond tegemoet.
Je hebt gelijkz een ware visionair ben je.quote:Op zondag 7 november 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanaf nu kijk ik mee!
@:littlerabbit , mijn conclusie tot dusver is echt dat Go Ahead Eagles blij is met een punt.
Snollebollekes zit ook in de jury!quote:Op zondag 7 november 2021 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dan ga je echt een topavond tegemoet.
Ik ben geschakeld naar Formule 1. Zo erg is het inmiddels.quote:Op zondag 7 november 2021 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snollebollekes zit ook in de jury!
Verkeerde topicquote:
Ajax op doelsaldo, feyenoord op verliespuntenquote:Op zondag 7 november 2021 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Psv gewoon eerste straks hahahah. En dat met een B team.
Ajax kan dat nietquote:Op zondag 7 november 2021 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk ook.
Dus nu zal Ajax wel scoren.
Kunnen inderdaad alleen 100% geven in Europa.quote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Ajax de Eredivisie niet serieus neemt.
Dortmund is anders ook overschat.quote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Kunnen inderdaad alleen 100% geven in Europa.
Het lijkt toch langzaam wel een structureel probleem te worden. Het is of een ruime overwinning, of ook meteen puntverlies.quote:
Kunnen jullie toch nog kampioen worden.quote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Kunnen inderdaad alleen 100% geven in Europa.
Toch wel bijzonder, PSV is zoveel zwakker dan Ajax in de gemiddelde wedstrijd, maar Ajax heeft blijkbaar 11 Gravenberchjes die zich niet kunnen opladen voor een potje tegen Kowet.quote:Op zondag 7 november 2021 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen jullie toch nog kampioen worden.
Gewoon niet effectief omgaan met de kansen.quote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder, PSV is zoveel zwakker dan Ajax in de gemiddelde wedstrijd, maar Ajax heeft blijkbaar 11 Gravenberchjes die zich niet kunnen opladen voor een potje tegen Kowet.
Alles of niets team. Tadic ook vaker slecht dan goed.quote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt toch langzaam wel een structureel probleem te worden. Het is of een ruime overwinning, of ook meteen puntverlies.
Ah maar Ajax was toch zo goed? Hoe kan dit??quote:Op zondag 7 november 2021 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Psv gewoon eerste straks hahahah. En dat met een B team.
quote:Op zondag 7 november 2021 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Ajacieden @:de_kraam en @:GGMM zijn weer weg.
quote:
020quote:Op zondag 7 november 2021 21:59 schreef hollandia02 het volgende:
Als ploegen zich tegen Feyenoord ingraven: Feyenoord te weinig kwaliteit om er doorheen te spelen
Als ploegen zich tegen 020 ingraven: het is lastig voetballen als ze de bus parkeren
Autootjes rijden kijker Zipportal zit er weer naast.quote:Op zondag 7 november 2021 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Ajacieden @:de_kraam en @:GGMM zijn weer weg.
010 isn't just a codequote:
Subersupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze club moet in de Super League!quote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Ajax de Eredivisie niet serieus neemt.
Je kunt beter zoals Cambuur spelen ja!quote:Op zondag 7 november 2021 22:02 schreef hollandia02 het volgende:
[ twitter ]
Dylan denkt dat Kowed vol voor de 3 punten ging
Mensen die Dylan heten zijn doorgaans kansloze tokkiesquote:Op zondag 7 november 2021 22:02 schreef hollandia02 het volgende:
[ twitter ]
Dylan denkt dat Kowed vol voor de 3 punten ging
Tegen VI kwam het er nog iets fijner uitquote:Op woensdag 10 november 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
De spelers hebben eindelijk tegen Buijs gezegd dat hij zijn bek moet houden. @:tagliano
Het was zondag een opvallend gezicht: FC Groningen worstelde tegen RKC, maar de normaliter verbaal zo aanwezige Buijs liet zich amper in zijn coachvak zien. De trainer gaf daar na afloop desgevraagd een opvallende reden voor. Enkele spelers hebben namelijk aangegeven dat ze fanatieke aansporing vanaf de zijkant niet op prijs stellen.
voetbalsupporters zijn de schuld van alles!!!!111122quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer 2 speelweken zonder publiekHad dan tenminste een deel van het publiek gedaan, dat kan toch makkelijk?
Dit is duidelijk gewoon een straf voor alle relschoppers.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
voetbalsupporters zijn de schuld van alles!!!!111122
19 dec toch?quote:
Moet nog maar zien dat het daarna ineens wel met publiek isquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
oh ok... gelukkig niet een van deze speelrondes zou zonde zijn.
We danken de Feyenoord Jongeren Kern voor hun inzet!quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is duidelijk gewoon een straf voor alle relschoppers.En daar wordt de 'normale' supporter dus ook gewoon voor gestraft.
Een beetje zoals dat er een kleine groep verantwoordelijk is voor een groot deel van de ziekenhuisopnames, maar iedereen weer wordt gestraft voor de laksigheid van die groep (de oudere ongevaccineerde)
Afhankelijk van hoe ze de maat nemen 2 of 3 speelrondes ja. En voor sommige clubs een Europese thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nuja, of dit door de relschoppers komt of altijd densupporters de dupe zijn is een andere discussie. Valt volgens mij in deze allemaal nog wel mee omdat er echt nog wel meer op de stapel ligt.
Kut is het wel. Ook bijster weinig ruimte om nog wat ye schuiven in de speelrondes of niet? Gaat gewoon om 3 speelrondes in die 3 weekjes, ondanks de interlandbreak. Redelijk kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
Mogen orgies nog wel? Ik vraag dit voor een vriend.Max kwartetjes maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik betwijfel zelfs of doorvoetballen zonder publiek wel (financieel) een optie is voor sommige clubs.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De lobby zal wel op niks uitdraaien vrees ik.
Benieuwd hoe ze het stilleggen van de competitie voor zich zien, waar de gaten in de kalender zit,n of ze gaan de winterstop opofferen.
De enige plek in Den Haag waar die mensen naartoe moeten is de PI Haaglanden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:14 schreef yats het volgende:
Kunnen die idioten die de laatste weken zich bij verschillende wedstrijden misdragen hebben niet even een bezoekje aan Den Haag gaan brengen om ze daar duidelijk te maken hoe debiel de regels zijn?
Ja lekker makkelijk om dit te doen als er geen publiek zitquote:
Leuk feitje, het is de zus van Willie. Nu ga jij natuurlijk zeggen 'wie' maar dat is het pingelaartje die altijd bij Heracles Heracles voetbalde.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk om dit te doen als er geen publiek zit
Die ken ik nog wel ja!!! Toen Heracles Herácles nog een leuk team had.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk feitje, het is de zus van Willie. Nu ga jij natuurlijk zeggen 'wie' maar dat is het pingelaartje die altijd bij Heracles Heracles voetbalde.
Met Everton.quote:Op woensdag 17 november 2021 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel ja!!! Toen Heracles Herácles nog een leuk team had.
Het is na 10 seconden al duidelijk waarom hij assistent was en geen hoofdtrainer. Ik voorspel dat dit een leuke rubriek gaat worden.quote:
Evertonquote:
Een nieuw weekend en dus een nieuwe @yats showquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:32 schreef yats het volgende:
Nijhuis als scheidsrechter en Blom als VAR, dat word dus zelfs bij een overduidelijke penalty geen penalty voor ons...
Maar ook niet voor psv.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:32 schreef yats het volgende:
Nijhuis als scheidsrechter en Blom als VAR, dat word dus zelfs bij een overduidelijke penalty geen penalty voor ons...
Kijk dit @Mexicanobakkerquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:32 schreef yats het volgende:
Sierd vind ik nog wel prima.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Sierd de Vos of Leo Driessen is kan het mij weinig schelen
Grueterquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sierd vind ik nog wel prima.
Frank Snoeks is pas echt een debiel.
Ik heb kennelijk al zolang geen Nederlands elftal gekeken dat ik het bestaan van Snoeks vergeten was...quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sierd vind ik nog wel prima.
Frank Snoeks is pas echt een debiel.
Als Blom de scheidsrechter was geweest wel. Nijhuis zal hem inderdaad niet snel geven.quote:
Ik wacht nog op PSVCL met zijn show...quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een nieuw weekend en dus een nieuwe @:yats show
Hij komt pas bij een optionele 1-0 langs.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wacht nog op PSVCL met zijn show...
Gelukkig schijnt hij geen eindtoernooien meer te doen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk al zolang geen Nederlands elftal gekeken dat ik het bestaan van Snoeks vergeten was...
Ja je hebt gelijk maar ik neem het je wel kwalijk.
Oh ja, ik vergeet steeds dat je hem alleen ziet als PSV wint/voor staat.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij komt pas bij een optionele 1-0 langs.
Bij de 0-1 gaan de poorten van het Feyenoord topic hol open.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eendracht maakt macht, samen pakken we ze wel aan!quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij de 0-1 gaan de poorten van het Feyenoord topic hol open.
Die zit toch tijdens wedstrijden van PSV op een of ander Ajax-forum?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax ShowtimeGenotquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die zit toch tijdens wedstrijden van PSV op een of ander Ajax-forum?
Na Baumgartl dan tochquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste centrale verdediger van Nederland
- PSVCL
Leuk rijmpjequote:Op zaterdag 20 november 2021 16:48 schreef yats het volgende:
Vitesse is weer eens Vitesse en is laks. Met wat meer erop klappen is dit PSV te pakken.
Ze moeten het gras opvreten en desnoods de modder.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:48 schreef yats het volgende:
Vitesse is weer eens Vitesse en is laks. Met wat meer erop klappen is dit PSV te pakken.
Scheld niet zo wil je.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:49 schreef yats het volgende:
Goh...je verwacht het niet. Stelletje %@$%@
Goh...je bewijst ons gelijk weer. Sneu...quote:
Ben jij het Donald Duck?quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:49 schreef yats het volgende:
Weggespeeld worden door PSV Bquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:49 schreef yats het volgende:
Eerste episode geef ik een 6.5/10quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie nu de rest van Wheel of Time kijken.
Niet slecht LRquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:34 schreef Coco het volgende:
De eerste bij PSV met een blessure?
Zeg het maar.
Terecht welquote:
Dan had je eerder andersom Ramalho ook geel moeten geven...Was exact dezelfde overtreding maar dan op Opendaquote:
Ik vind onze Duitser een stuk sympathiekerquote:
Dat magquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind onze Duitser een stuk sympathieker
Gelijkspelquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:46 schreef PicoMMP het volgende:
@:klaasweetalles wat is uw mening over deze wedstrijd?
Klopt, dat mag alleen als het wel buitenspel isquote:
Slappe zakken...allemaal. Hoe kun je nou zo zwak in een wedstrijd zitten?quote:
Geen normale, echte oven hebben is wel spijtigquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:04 schreef PicoMMP het volgende:
Vitesse is echt heel slecht.
Ik ga naar de oven kijken, mijn ronddraaiende lasagne is nog boeiender dan deze wedstrijd.
PSV wint thuis altijd van Vitesse. Behalve die 2-6 in 2013quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Slappe zakken...allemaal. Hoe kun je nou zo zwak in een wedstrijd zitten?
quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind onze Duitser een stuk sympathieker
Die jongen gaat iets te veel in zichzelf geloven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Vinicius zit nog niet op het niveau WK met Brazilië ben ik bang
Al dan niet met hulp van de arbitrage. Ik ben die blunders van de arbitrage vorig jaar nog niet vergeten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PSV wint thuis altijd van Vitesse. Behalve die 2-6 in 2013
Met een goede arbitrage zou Vitesse elke wedstrijd winnenquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef yats het volgende:
[..]
Al dan niet met hulp van de arbitrage. Ik ben die blunders van de arbitrage vorig jaar nog niet vergeten.
Dat past meer bij jullie Duitserquote:
hey klaas lang niet gesprokenquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Vitesse is een tering ploeg
die moet helemaal kapot gemaakt worden en degraderen
wat een verschrikktelijk matennaaiers waren ze in de wedstrijd tegen feyenoord
kapoet!quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
kapoet*quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax-uit hadden we ook dan verlorenquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met een goede arbitrage zou Vitesse elke wedstrijd winnen
Woestquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
MADquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
neequote:Op zaterdag 20 november 2021 17:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met een goede arbitrage zou Vitesse elke wedstrijd winnen
Aanvaardquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik meld mij af voor de tweede helft, excuus.
#KLAASISBACKquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:
jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
#KLAASISBACK
Alles goed op Harvard Klaas?
Waar was je al die tijd?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja
ik heb daar inmiddels 3 standbeelden
Op me eigen eiland met 3 blondjesquote:
Ik doel op de 2e helft. PSV doet werkelijk niets. Maar ja, wat wil je ook als Vitesse maar met 9 man speelt. Of doen Openda en Von Moos daadwerkelijk nog mee?quote:
Op Drommel na alleen maar buitenlanders.quote:
Vitesse mist gewoon scorend vermogen. De 2e helft liet PSV niets zien. Verspilde tijd dit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:23 schreef Coco het volgende:
Vitesse was echt slecht tegen een gemiddeld PSV B.
Vreselijk. En dat in 2021.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:24 schreef yats het volgende:
[..]
Op Drommel na alleen maar buitenlanders.
Mijn opmerking was vooral bedoeld voor PSVCL met zijn opmerkingen over de buitenlanders bij ons. Nu het bij PSV nog erger is hoor je hem niet.quote:
Jezus, hoe inconsequent wil je het hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:27 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn opmerking was vooral bedoeld voor PSVCL met zijn opmerkingen over de buitenlanders bij ons. Nu het bij PSV nog erger is hoor je hem niet.
Water is nat.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jezus, hoe inconsequent wil je het hebben.
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:30 schreef yats het volgende:
[..]
Water is nat.
PSVCL is inconsequent.
Wat is hier nieuw aan?
Dat lijkt me volkomen verdiend!quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja
ik heb daar inmiddels 3 standbeelden
En zelfs bij Drommel heb ik m'n twijfels of hij wel een Nederlander is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:24 schreef yats het volgende:
[..]
Op Drommel na alleen maar buitenlanders.
Hij praat als een Mocro jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En zelfs bij Drommel heb ik m'n twijfels of hij wel een Nederlander is.
Hij en Noah Lang maken er wel een sport van hun taal zo te vernaggelen ja.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij praat als een Mocro ja
Dikjequote:Op zaterdag 20 november 2021 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij en Noah Lang maken er wel een sport van hun taal zo te vernaggelen ja.
Jij komt uit twente toch?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij en Noah Lang maken er wel een sport van hun taal zo te vernaggelen ja.
Is een Limbo die Twente woontquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij komt uit twente toch?
Nee jij hebt recht van spreken.
Dit maakt het er niet beter opquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is een Limbo die Twente woont![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit maakt het er niet beter op
Gericht schieten door politie is gelukkig een Rotterdams fenomeenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit ook bij Feyenoord gaat gebeuren.
Kan ik je geen ongelijk over geven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gericht schieten door politie is gelukkig een Rotterdams fenomeen
Antoon ("Ton") de Kruyk (Utrecht, 27 november 1955) is een Nederlands voormalig profvoetballer en voormalig politieagent die tijdens zijn loopbaan uitkwam voor eredivisionist FC Utrecht.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gericht schieten door politie is gelukkig een Rotterdams fenomeen
Het gat blijft toch 3 punten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC zet AZ op 6 punten achterstand.
Ik hoop het, dat wordt genot.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat er morgen ook wat bij Feyenoord gaat gebeuren......
Onmeunig kut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |