abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2021 @ 10:27:20 #91
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_202083382
Het laatste seizoen dat elk balletje goed viel werd Feyenoord kampioen. En toen Twente kampioen werd viel ook elk balletje goed.
  maandag 8 november 2021 @ 10:27:58 #92
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_202083387
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 10:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het laatste seizoen dat elk balletje goed viel werd Feyenoord kampioen. En toen Twente kampioen werd viel ook elk balletje goed.
Ja leuk, maar kampioen worden we echt niet hoor.
  maandag 8 november 2021 @ 10:28:06 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202083389
quote:
Viel elk balletje maar goed, dan had het gisteren bij rust 4-0 gestaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202083393
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ga me pas echt zorgen maken als je wedstrijden wint met matig spel en opportuun voetbal, zoals onder Dick bijvoorbeeld.
Tegen Sparta was niet 80 minuten matig en opportuun?

Mis wel die gekke passingcombinaties en nieuwe concepten voor dode spelmomenten van het begin van het seizoen. Toen leek het ineens of we aardig konden voetballen.
blablablabla
  maandag 8 november 2021 @ 10:28:26 #95
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_202083397
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Gelijkspel was gisteren op zich ook wel op z'n plek geweest gisteren toch? AZ was een periode heel sterk, bal nog op de paal en Bijlow die paar keer sterk op trad. Het is niet bepaald dat we onze tegenstanders overklassen, zelfs bij Cambuur stonden we in de slotfase met de rug tegen de muur.
Nee, echt totaal niet. Ik vond Feyenoord 70 minuten lang duidelijk beter, alleen drukten we het overwicht niet uit in goals. Het was ook geen schijnoverwicht, het was alleen jammer dat Feyenoord effectief was bij de verkeerde kansen.
Makkelijk eerste
  maandag 8 november 2021 @ 10:29:33 #96
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_202083409
19 december, Ajax thuis, netten in de Kuip.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 8 november 2021 @ 10:30:08 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202083424
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Tegen Sparta was niet 80 minuten matig en opportuun?

Mis wel die gekke passingcombinaties en nieuwe concepten voor dode spelmomenten van het begin van het seizoen. Toen leek het ineens of we aardig konden voetballen.
Neuh, Feyenoord heeft wat moeite met een team dat op stroperig kunstgras een muurtje optrekt en de lange bal speelt op een mokersnelle negerspits. Maar er zit wel veel meer een idee achter dan onder Dick.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 8 november 2021 @ 10:30:48 #98
474254 GurneyIsBestOke
pi_202083430
quote:
Das grappig want tegen RKC, Cambuur, Sparta èn AZ was het probleem een beetje dat het balletje maar niet goed viel waardoor het toch een spannende wedstrijd werd. Dat Feyenoord die wedstrijden wint is dan ook een tikkeltje MENTALITEIT en WILSKRACHT.

Maar ik ga pas vertrouwen krijgen dat er een kampioenschap in zit als Feyenoord haar wedstrijden wat eenvoudiger gaat winnen.
Makkelijk eerste
  maandag 8 november 2021 @ 10:32:25 #99
474254 GurneyIsBestOke
pi_202083457
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:26 schreef fetX het volgende:

[..]
We kennen Feyenoord, dus die gaan het wel weer op de laatste wedstrijd aan laten komen in de ECL.

Maar thuis tegen Haifa moet je altijd winnen. Dat is echt niveau Heracles.
Volgens mij heb je dit seizoen al een stuk of 5 keer 'Feyenoord kennende' gepost en ze bewijzen dit seizoen wel vaak het tegendeel :P

Onder Slot is alles anders.
Makkelijk eerste
pi_202083479
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef fetX het volgende:

[..]
Op basis van die ene kans van AZ? Nee, Feyenoord was gisteren echt overduidelijk de betere in de eerste helft. Tweede helft was van Feyenoordkant minder en daardoor wat meer gelijkwaardig, maar AZ kreeg de eerste echte kans pas rond de 70e minuut (correct me if I'm wrong). Dat het met rust niet 2/3-0 stond was tamelijk frustrerend.
De Wit stond een op een met Bijlow in de vijftiende minuut. Zeg niet ook dat AZ de bovenliggende partij was, maar ze hebben op zich echt wel een paar hele aardige mogelijkheden gehad hoor _O-
blablablabla
  maandag 8 november 2021 @ 10:34:30 #101
268491 fetX
pi_202083493
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Volgens mij heb je dit seizoen al een stuk of 5 keer 'Feyenoord kennende' gepost en ze bewijzen dit seizoen wel vaak het tegendeel :P

Onder Slot is alles anders.
Precies. Dus dat recept hou ik lekker vol als je het niet erg vindt.
pi_202083505
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:29 schreef satecl het volgende:
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 8 november 2021 @ 10:36:04 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202083526
Nou, dan ga ik wel weer lekker op Z staan (en daar met volle blikken gooien).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202083533
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nee, echt totaal niet. Ik vond Feyenoord 70 minuten lang duidelijk beter, alleen drukten we het overwicht niet uit in goals. Het was ook geen schijnoverwicht, het was alleen jammer dat Feyenoord effectief was bij de verkeerde kansen.
Dat afjagen zoals in het eerste kwartier is wel echt goud om te zien. Al kost het wel belachelijk veel kracht. De Toorn stond een paar keer behoorlijk naar lucht te happen.
blablablabla
  maandag 8 november 2021 @ 10:36:49 #105
268491 fetX
pi_202083543
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:33 schreef Elan het volgende:

[..]
De Wit stond een op een met Bijlow in de vijftiende minuut. Zeg niet ook dat AZ de bovenliggende partij was, maar ze hebben op zich echt wel een paar hele aardige mogelijkheden gehad hoor _O-
Dat was een schot rand strafschopgebied met Pedersen (geloof ik) op 10cm, totaal geen 1op1. Goed schot van De Wit overigens hoor, maar een echt grote kans viel ook wel mee. Nee, ik vond de overwinning wel echt ontzettend verdiend.
pi_202083559
quote:
15s.gif Op zondag 7 november 2021 22:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Het echte probleem bij Feyenoord zit 'm niet in die blikjesgooier, maar aan het schrijnende gebrek aan zelfcorrigerend vermogen.

Op die vakken rondom de goal, X/Z/W/S en daar omheen zit zoveel volk wat 'het grappig vindt' wanneer zoiets gebeurt. Zelf zal 99% het niet in z'n kop halen zoiets te doen. Maar als het dan toch gebeurt, dan wordt het weggelachen of bevestigend met 'haha kickuh toch' onthaald.
Wel eens, zie je eigenlijk in het hele voetbal wel terug. Iedereen accepteert gedrag wat in je in het 'normale' leven toch zou verwerpen. Bijzonder fenomeen wel, ik denk dat ik zelf ook wel geneigd bent bepaalt gedrag makkelijk weg te lachen in een stadion.
#12 is not for sale!
  maandag 8 november 2021 @ 10:44:39 #107
474254 GurneyIsBestOke
pi_202083651
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat afjagen zoals in het eerste kwartier is wel echt goud om te zien. Al kost het wel belachelijk veel kracht. De Toorn stond een paar keer behoorlijk naar lucht te happen.
Ik weet nog toen we tegen ManCity speelden dat we toen helemaal weggespeeld werden omdat ze op echt geweldige wijze druk zetten op onze spelers. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt, andere (top)teams kwamen vaak met een afwachtende instelling naar de Kuip en dan krijg je ineens een team die je zo onder druk zet dat je gewoon niks kan aan de bal. Het is echt leuk dat Feyenoord haar eigen versie speelt van dit voetbal, het is voor veel ploegen gewoon ontzettend lastig te bespelen.
Makkelijk eerste
  maandag 8 november 2021 @ 10:47:21 #108
268491 fetX
pi_202083689
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik weet nog toen we tegen ManCity speelden dat we toen helemaal weggespeeld werden omdat ze op echt geweldige wijze druk zetten op onze spelers. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt, andere (top)teams kwamen vaak met een afwachtende instelling naar de Kuip en dan krijg je ineens een team die je zo onder druk zet dat je gewoon niks kan aan de bal. Het is echt leuk dat Feyenoord haar eigen versie speelt van dit voetbal, het is voor veel ploegen gewoon ontzettend lastig te bespelen.
Je ziet ook dat onze tegenstanders daardoor echt veel fouten maken aan de bal waar vrijwel altijd wel 1x per wedstrijd een (grote) kans uit komt. Ik hoop echt dat we de komende jaren zo blijven spelen ook als Slot vertrekt. Dat ze dan niet met betonvoetbal Henk aan komen zetten of zo.
pi_202083691
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:36 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat was een schot rand strafschopgebied met Pedersen (geloof ik) op 10cm, totaal geen 1op1. Goed schot van De Wit overigens hoor, maar een echt grote kans viel ook wel mee. Nee, ik vond de overwinning wel echt ontzettend verdiend.
Nouja klassiek 1op1 misschien niet maar hij stond redelijk vrij daar en het was toch een aardige kans. Prima redding ook ofc.
Tweede helft echt wel hele grote kansen gezien voor AZ waar je gewoon gruwelijk goed weg komt. Toen vond ik ons ook matig zeker na die wissels, Ali als opvolger van Berghuis gaat hem ook niet worden.
blablablabla
  maandag 8 november 2021 @ 10:50:21 #110
268491 fetX
pi_202083722
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Nouja klassiek 1op1 misschien niet maar hij stond redelijk vrij daar en het was toch een aardige kans. Prima redding ook ofc.
Tweede helft echt wel hele grote kansen gezien voor AZ waar je gewoon gruwelijk goed weg komt. Toen vond ik ons ook matig zeker na die wissels, Ali als opvolger van Berghuis gaat hem ook niet worden.
AZ heeft ook echt wel grote kansen gehad hoor. Met name die ene kans in de tweede helft wat er eigenlijk 3 op rij waren. Punt is dat we het toen allang beslist moesten hebben. Daarom komen we nog ‘goed weg’ door in de laatste minuut te scoren. Had alleen niet meer nodig hoeven zijn. En dat is nu al de tweede keer op rij en tegen RKC & NEC maak je het jezelf ook alleen maar moeilijk door kansen te blijven missen. Tegen Vitesse zelfde verhaal al was dat wel minder.
pi_202083742
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja alleen levert dat afjagen bij ons nog niet zoveel op in doelpunten en houden we het vaak maar maximaal een half uur vol. Tegen Slavia creëerde dat een wedstrijd met twee gezichten doordat ze helemaal gesloopt waren na 45 minuten. Het ziet er op zich leuk uit maar je moet dan wel je rendement er vrij snel uithalen anders kan het tegen je werken als die kool niet valt.
blablablabla
  maandag 8 november 2021 @ 10:53:40 #112
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202083757
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja alleen levert dat afjagen bij ons nog niet zoveel op in doelpunten en houden we het vaak maar maximaal een half uur vol. Tegen Slavia creëerde dat een wedstrijd met twee gezichten doordat ze helemaal gesloopt waren na 45 minuten. Het ziet er op zich leuk uit maar je moet dan wel je rendement er vrij snel uithalen anders kan het tegen je werken als die kool niet valt.
Aan het begin van het seizoen leverde dat zeker wel een hoop doelpunten op. En het levert nog steeds grote kansen op, maar ze gaan er nu iets minder vaak in
pi_202083812
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:50 schreef fetX het volgende:

[..]
AZ heeft ook echt wel grote kansen gehad hoor. Met name die ene kans in de tweede helft wat er eigenlijk 3 op rij waren. Punt is dat we het toen allang beslist moesten hebben. Daarom komen we nog ‘goed weg’ door in de laatste minuut te scoren. Had alleen niet meer nodig hoeven zijn. En dat is nu al de tweede keer op rij en tegen RKC & NEC maak je het jezelf ook alleen maar moeilijk door kansen te blijven missen. Tegen Vitesse zelfde verhaal al was dat wel minder.
Ja en die bal op de paal met name, tering wat kwamen we daar goed weg _O-
Het is met name dat het moeilijk gaat inderdaad. Die punten zijn verder meer dan welkom en op basis van inzet ook zeker verdiend. Je kan ook zeggen dat Feyenoord weinig geluk had na die twee kapitale blunders van Clasie en dat schot op de paal. Over twee weken maar ff met 3 -0 winnen, gewoon voor de gemoedsrust.
blablablabla
pi_202083908
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Aan het begin van het seizoen leverde dat zeker wel een hoop doelpunten op. En het levert nog steeds grote kansen op, maar ze gaan er nu iets minder vaak in
Aan het begin van het seizoen was het positiespel en de passing veel gevarieerder. Nu is het eigenlijk altijd Linssen die door iemand probeert heen te rennen en Sinisterra die gaat eigenlijk altijd maar naar binnen voor het schot. Ook qua dode spel momenten zag je interessante op de training ingestudeerde dingen gebeuren, nu zien we dat soort zaken toch beduidend minder.

Dat het totaalplaatje er beter uit ziet dan onder Dick, ja goh.
blablablabla
  maandag 8 november 2021 @ 11:05:05 #115
474254 GurneyIsBestOke
pi_202083936
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:47 schreef fetX het volgende:

[..]
Je ziet ook dat onze tegenstanders daardoor echt veel fouten maken aan de bal waar vrijwel altijd wel 1x per wedstrijd een (grote) kans uit komt. Ik hoop echt dat we de komende jaren zo blijven spelen ook als Slot vertrekt. Dat ze dan niet met betonvoetbal Henk aan komen zetten of zo.
Ja precies. Beste moment daarvan vond ik wel dat Linssen op het juiste moment druk zet op Jensen waardoor de bal vervolgens bij Til komt die druk zet op de verdediging.

Ook zo'n goal als tegen Union, ja daar zit een hoop mazzel bij maar op zo'n baggerveld moet je juist druk zetten op de keeper want zo'n glijpartij valt een keer te verwachten. De kansen die komen volgen natuurlijk wel uit fouten van de tegenstanders maar dat dwing je zelf af, in tegenstelling tot bij Advocaat waar de verdediging van de tegenstanders hier altijd mee weg mee zouden komen.
Makkelijk eerste
  maandag 8 november 2021 @ 11:07:18 #116
474254 GurneyIsBestOke
pi_202083982
En ik bedoel, de enige Feyenoorder die ik ooit echt druk heb zien zetten op een keeper van de tegenstander was Immers en dat ging nooit veel verder dan een nutteloze karatetrap.

Linssen doet dat zoveel beter (en slimmer). Iedereen die de vergelijking maakt tussen die twee spelers snapt er helemaal niks van.
Makkelijk eerste
pi_202083994
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:29 schreef satecl het volgende:
Verstandig lijkt me.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_202084218
Heeft iemand hier kennis over het afgeketse Feyenoord City project en wat de gevolgen daar van zijn, bij Studio Voetbal hadden ze het daar gisteten erover het scenario dat ze daar gaven was iets waar ik niet vrolijk van werd maar ik kan dat maar moeiljk geloven
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 11:39:54 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202084381
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:24 schreef Cupfighter het volgende:
Heeft iemand hier kennis over het afgeketse Feyenoord City project en wat de gevolgen daar van zijn, bij Studio Voetbal hadden ze het daar gisteten erover het scenario dat ze daar gaven was iets waar ik niet vrolijk van werd maar ik kan dat maar moeiljk geloven
@klaasweetalles
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202084392
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:24 schreef Cupfighter het volgende:
Daar staat een stukje over op de site van Rijnmond :

https://www.rijnmond.nl/n(...)e-van-Feyenoord-City

[ Bericht 8% gewijzigd door WethouderHekking op 08-11-2021 11:47:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')