Maar dat je nog steeds met dit centrum speelt als AZ zijnde is wel veelzeggend.quote:Op zondag 7 november 2021 22:02 schreef JaapKroket het volgende:
[..]
Geen boadu koopmeiners stengs dat zie je wel ja
Met die onderbuik reacties heb ik ook niets. Maar het blijft mij toch verbazen dat er nog altijd gasten zijn die met teringzooi blijven gooien. Met een beetje pech verlies je vandaag twee punten omdat die bal van Dessers niet opstuit door een fucking aansteker…quote:Op zondag 7 november 2021 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker eens met je laatste alinea hoor. Zo'n vent die nu een blikje gooit wat mij betreft gewoon in de rust nog het stadion uitgooien. Maar je ziet alweer overal mensen roepen "allemaal tokkies! Punten aftrekken! Zonder publiek spelen". Dat vind ik toch vooral een reactie vanuit de onderbuik. Als het nou een blikjesregen vanuit het complete vak zou zijn zou zelfs ik niet tegen puntenaftrek zijn, maar nu...
Het echte probleem bij Feyenoord zit 'm niet in die blikjesgooier, maar aan het schrijnende gebrek aan zelfcorrigerend vermogen.quote:Op zondag 7 november 2021 22:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met die onderbuik reacties heb ik ook niets. Maar het blijft mij toch verbazen dat er nog altijd gasten zijn die met teringzooi blijven gooien. Met een beetje pech verlies je vandaag twee punten omdat die bal van Dessers niet opstuit door een fucking aansteker…
Arno is een teringdebiel, maar dat is toch geen nieuws? Feyenoord heeft er in zijn hele bestaan nog nooit zo slecht voor gestaan als nu.quote:Op maandag 8 november 2021 06:01 schreef Max23 het volgende:
We staan financieel schaakmat dus, aldus Arno gisteravond
Het is echt jammer, in de jaren 80 was het een zooitje, toen hebben alle clubs zo een beetje besloten om supporters als beesten te behandelen, dus zo een beetje alle stadions waren omgebouwd naar kooien (letterlijk), en overal van die fijnmazige netten waardoor het zicht behoorlijk slechter word, als je niet uitkijkt gaan we daar straks weer naar toe, er moet gewoon een zero tolerance beleid gevoerd worden, net zoals wanneer je het veld betreed, gewoon levenslang stadion verbod.quote:Op zondag 7 november 2021 22:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met die onderbuik reacties heb ik ook niets. Maar het blijft mij toch verbazen dat er nog altijd gasten zijn die met teringzooi blijven gooien. Met een beetje pech verlies je vandaag twee punten omdat die bal van Dessers niet opstuit door een fucking aansteker…
@GGMM en ik staan hier volledig achterquote:Op maandag 8 november 2021 07:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is echt jammer, in de jaren 80 was het een zooitje, toen hebben alle clubs zo een beetje besloten om supporters als beesten te behandelen, dus zo een beetje alle stadions waren omgebouwd naar kooien (letterlijk), en overal van die fijnmazige netten waardoor het zicht behoorlijk slechter word, als je niet uitkijkt gaan we daar straks weer naar toe, er moet gewoon een zero tolerance beleid gevoerd worden, net zoals wanneer je het veld betreed, gewoon levenslang stadion verbod.
De jaren 80/90 vergelijken met nu is ook wel een klein beetje overdreven.quote:Op maandag 8 november 2021 07:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is echt jammer, in de jaren 80 was het een zooitje, toen hebben alle clubs zo een beetje besloten om supporters als beesten te behandelen, dus zo een beetje alle stadions waren omgebouwd naar kooien (letterlijk), en overal van die fijnmazige netten waardoor het zicht behoorlijk slechter word, als je niet uitkijkt gaan we daar straks weer naar toe, er moet gewoon een zero tolerance beleid gevoerd worden, net zoals wanneer je het veld betreed, gewoon levenslang stadion verbod.
Nou, ik kan nog wel een paar periodes opnoemen hoor. Oh wacht, ik reageer op @Pistoleroquote:Op maandag 8 november 2021 07:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Arno is een teringdebiel, maar dat is toch geen nieuws? Feyenoord heeft er in zijn hele bestaan nog nooit zo slecht voor gestaan als nu.
Hoe de fuck is het mogelijk dat zo veel mensen nog steeds de ernst van de situatie niet inzien.quote:Op maandag 8 november 2021 08:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De jaren 80/90 vergelijken met nu is ook wel een klein beetje overdreven.
[..]
Nou, ik kan nog wel een paar periodes opnoemen hoor. Oh wacht, ik reageer op @:pistolero
De ernst van de situatie niet inzien != het is niet de vraag of maar wanneer we failliet gaan!1!1quote:Op maandag 8 november 2021 08:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe de fuck is het mogelijk dat zo veel mensen nog steeds de ernst van de situatie niet inzien.
Die 'Ach, het komt wel goed' gedachte houdt een keer op heh.
Neerwaartse spiraal dusquote:Op maandag 8 november 2021 09:28 schreef hhh38 het volgende:
Arno is een dramaqueen. Maar voorlopig zullen de meeste transferinkomsten in ieder geval niet geherinvesteerd kunnen worden. Dat is wel jammer.
quote:Op maandag 8 november 2021 07:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Arno is een teringdebiel, maar dat is toch geen nieuws? Feyenoord heeft er in zijn hele bestaan nog nooit zo slecht voor gestaan als nu.
Goldman Sachs Arena, what's in a namequote:Op maandag 8 november 2021 09:23 schreef fathank het volgende:
gelukkig is De Kuip voorlopig gered
Verder geen nagel om aan je reet te krabben maar dat boeit verder niet.
Gelukkig lag de focus al op de jeugd en scouting. Gaat dus nog meer druk op komen te staan de komende jaren. Als we meer Trauners, Sinisterra's, Pedersens en Aursnesjes binnen kunnen halen is dat wel lekker natuurlijk. Volgens mij hebben die samen nog geen 5 miljoen gekost, al kan dat niet goed blijven gaan uiteraard.quote:Op maandag 8 november 2021 09:28 schreef hhh38 het volgende:
Arno is een dramaqueen. Maar voorlopig zullen de meeste transferinkomsten in ieder geval niet geherinvesteerd kunnen worden. Dat is wel jammer.
Precies. Je ziet aan AZ ook dat ze het vertrek van 4 sterkhouders in 1 zomer niet op kunnen vangen met wat koopjes en eigen jeugd. Maar het is wel een geruststellende gedachte dat het gat in begrotingen zo groot is dat we altijd om plek 3 zullen spelen, zelfs met financiële beperkingenquote:Op maandag 8 november 2021 09:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig lag de focus al op de jeugd en scouting. Gaat dus nog meer druk op komen te staan de komende jaren. Als we meer Trauners, Sinisterra's, Pedersens en Aursnesjes binnen kunnen halen is dat wel lekker natuurlijk. Volgens mij hebben die samen nog geen 5 miljoen gekost, al kan dat niet goed blijven gaan uiteraard.
Daar maak ik me ook niet zo’n zorgen om. De rest is gewoon te zwak. Zorgen dat je altijd derde wordt de komende jaren en misschien met een uitschieter naar boven en misschien een keer vierde.quote:Op maandag 8 november 2021 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies. Je ziet aan AZ ook dat ze het vertrek van 4 sterkhouders in 1 zomer niet op kunnen vangen met wat koopjes en eigen jeugd. Maar het is wel een geruststellende gedachte dat het gat in begrotingen zo groot is dat we altijd om plek 3 zullen spelen, zelfs met financiële beperkingen
Jaren 80 heb ik niet meegemaakt wel bizarre dingen over gelezen.Wat ik niet zo goed snap is dat het in de jaren 90 en begin 2000 vele male erger was met spullen op het veld gooien en supportersgeweld, en er toen geen haan naar kraaide.quote:Op maandag 8 november 2021 07:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
In de jaren 90 was er veel frustratie vooral bij de fanatieke aanhang, zo werd er streng gefouilleerd, netten, etc. Kortom munten en aanstekers bleven over, volgens mij was er zelfs periode dat die niet mee mochten het stadion in. Overigens in de jaren 80 was Hooliganisme ook deels maatschappelijk protest, dit is er wel mooi boekje over: https://www.trotsvanhetnoorden.nl/boeken.php?id=21&sid=41quote:Op maandag 8 november 2021 10:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaren 80 heb ik niet meegemaakt wel bizarre dingen over gelezen.Wat ik niet zo goed snap is dat het in de jaren 90 en begin 2000 vele male erger was met spullen op het veld gooien en supportersgeweld, en er toen geen haan naar kraaide.
Zeker bij Europese wedstrijden was het vrij standaard dat een tegenstander die een corner ging nemen van alles naar zijn kop kreeg van munten tot aanstekers tot telefoons..
Je gaat door in europa met nog een aantal wedstrijden te spelen en bent vrijwel elke wedstrijd de bovenliggende partij. Dat moest vast ontzettend weinig vertrouwen geven inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2021 10:09 schreef Elan het volgende:
Overigens walgelijk die euforie weer overal. Nu valt het balletje steeds goed maar hoewel het spel best prima is en we virtueel eerste staan geeft het beeld van de afgelopen weken toch weinig vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |