abonnement Unibet Coolblue
pi_202071682
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2021 16:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En wat heb je zoal gedaan om die overtuiging te verifiëren? Op basis van de Milankovitch-parameters (je weet wel, die van de netto instraling) zou je juist een lichte afkoeling verwachten.

[ afbeelding ]

Hier zie je dat door de toename in CO2 de stralingsforcering (dus instraling - uitstraling) veroorzaakt door CO2 van 1 W/m2 naar meer dan 2 W/m2 gegaan is. Als je kijkt naar de toename in totale stralingsforcering van 1.5 (jaren '80) en 3.0 (nu) is CO2 dus verantwoordelijk voor het grootste deel.

We jagen er nu 35 miljard (!) vaten olie per jaar doorheen. Dat is koolstof die er tientallen tot honderden miljoenen jaren over had gedaan om op natuurlijke wijze in de korte koolstofkringloop terug te komen terwijl op andere plekken weer op ongeveer eenzelfde tempo koolstof uit de korte kringloop onttrokken wordt. Wanneer je dat in praktisch één klap in het systeem inbrengt, dan is het logisch dat je de boel flink uit balans slaat.
Hoe kan Methane niet gegroeid zijn??
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 7 november 2021 @ 16:14:37 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202071710
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hoe kan Methane niet gegroeid zijn??
Is het wel, met zo'n 10%.
Huilen dan.
  zondag 7 november 2021 @ 16:23:16 #103
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202071789
twitter
quote:
99s.gif Op zondag 7 november 2021 15:50 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

@:emmerdeur kun jij Zweeds ?
De vertaling
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202071824
@Isdatzo

Had nog een vraag openstaan? Ik ga je niet verplichten om daar antwoord op te geven maar ik zou het wel op prijs stellen :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 7 november 2021 @ 16:27:12 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202071832
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:26 schreef Ali_boo het volgende:
@:isdatzo

Had nog een vraag openstaan? Ik ga je niet verplichten om daar antwoord op te geven maar ik zou het wel op prijs stellen :D
Kan je 'm citeren?
Huilen dan.
pi_202071869
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Kan je 'm citeren?
Sure

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Had de vraagt misschien iets anders moeten verwoorden. Vandaag de dag is de claim dat de het een pandemie van de ongevaccineerden is. Maar eerder is het uitgebreid aan bod geweest dat de vaccin het veilig en effectief is. Overal in de wereld kregen we dezelfde mantra te horen

Nu er steeds meer berichten naar buiten komen die openlijk twijfelen aan die claim, dat het safe and effective is . Ben je bereid je mening te herzien ? Of moet het nog eens bevestigd worden door de rvim, de CDC's van de wereld en de media

Een van de vele voorbeelden was het onderzoek uit Nieuw Zeeland , nu met de correcte link :P :https://www.sabinopacioll(...)IO-IN-GRAVIDANZA.pdf

Is dit voldoende of is er meer nodig om jouw te doen twijfelen . Heb trouwens meer onderzoeken gezien die openlijk twijfelen aan de effectiviteit en veiligheid. Dit was slechts een recente vb
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 7 november 2021 @ 16:47:15 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202072198
quote:
17s.gif Op zondag 7 november 2021 16:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Sure
[..]

Steeds meer berichten die doen twijfelen aan de veiligheid en effectiviteit van de vaccins? In alle eerlijkheid: ik zie er daar niet heel veel van (understatement). Of in elk geval niet die van voldoende kwaliteit zijn om serieus te nemen. Zo ook het artikel waar je nu mee komt, gepubliceerd in een (nep)tijdschrift vol antivax-artikelen en complottheorieën waarvan de redactie bestaat uit kwakzalvers. "Peer review" door diezelfde kwakzalvers betekent nog niet dat dit broddelwerkje aan de wetenschappelijke standaarden voldoet.

Wat het RIVM of CDC zegt vind ik verder niet zo relevant, maar zo'n beetje alle data die beschikbaar is laat zien dat serieuze bijwerkingen zeldzaam zijn en dat de vaccins goed beschermen tegen serieuze ziekte. Zodra er gegevens zijn waaruit het tegendeel blijkt dan ben ik de eerste om dat toe te geven. En laten we wel wezen: als de vaccins niet veilig en effectief waren, dan hadden we dat wel gemerkt na miljarden (!) toegediende doses.
Huilen dan.
pi_202072580
@Isdatzo

Bedankt voor je bijdrage. Kom er na de wedstrijd nog even op terug
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202072659
Er zijn meer prikjes gezet dan dat er mensen zijn op deze aardbol. In veel gevallen al meer dan een jaar. En toch liggen er in ziekenhuizen over de hele wereld vooral ongevaccineerden met covid en zo goed als geen mensen met bijwerkingen na vaccinatie.

En de clubjes antivaxxers deden begin 2020 al hun eerste voorspellingen dat 1 of 2 maanden na vaccinatie mensen ernstig ziek zouden worden of terplekke dood neer zouden vallen. Sommige voorspellers hebben al 3, 4x hun voorspellingen aangepast wanneer de gevaccineerden massaal uit zouden sterven.

Ik word een beetje moe van die oneindige stroom onzin over de vermeende gevaren van het vaccin.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202072690
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2021 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
Steeds meer berichten die doen twijfelen aan de veiligheid en effectiviteit van de vaccins? In alle eerlijkheid: ik zie er daar niet heel veel van (understatement). Of in elk geval niet die van voldoende kwaliteit zijn om serieus te nemen.
Wat vind je van die 725 extra oversterfte in 2021 t.o.v. 2020 week 1-43 onder mensen onder de 65? (1276 vs 551).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 7 november 2021 @ 17:12:18 #111
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202072813
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2021 17:02 schreef Ali_boo het volgende:
@:isdatzo

Bedankt voor je bijdrage. Kom er na de wedstrijd nog even op terug
In de tussentijd heb ik even dat artiy in meer detail bekeken. Het gaat om een analyse van een gedeelte van de data uit dit onderzoek: https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2104983

Waarbij het specifiek gaat om Table 4: Data on pregnancy loss are based on 827 participants in the v-safe pregnancy registry who received an mRNA Covid-19 vaccine (BNT162b2 [Pfizer–BioNTech] or mRNA-1273 [Moderna]) from December 14, 2020, to February 28, 2021, and who reported a completed pregnancy.

Het gaat dus om vóór 20 weken voltooide zwangerschappen onder gevaccineerde vrouwen, en dat die allemaal resulteerde in een spontane abortus. No shit: elke geboorte vóór 20 weken is een abortus want een foetus is dan nog helemaal niet levensvatbaar.

Wat er in 'jouw' artikel gedaan wordt is stellen dat van die gevallen er normaalgesproken tot 13 foetussen wél levensvatbaar waren geweest, om zo niet op een 100% abortion-rate (wat namelijk de realiteit is) uit te komen. Geen idee hoe ze daarbij komen, want in de praktijk is geen enkele foetus levensvatbaar bij een geboorte in week 20.

Uit het originele onderzoek: Among 3958 participants enrolled in the v-safe pregnancy registry, 827 had a completed pregnancy, of which 115 (13.9%) were pregnancy losses and 712 (86.1%) were live births (mostly among participants vaccinated in the third trimester).

En dat zijn namelijk precies de cijfers die je verwacht onder normale omstandigheden. Dus de conclusie is eerder: op basis van deze gegevens kan je niet stellen dat het risico op een spontane abortus toeneemt door corona-vaccinatie.

Samenvattend: ze pikken er een stukje uit en kijken alleen naar de geboortes voor week 20 (die het logischerwijs allemaal niet hebben gered), stellen dan dat er zonder vaccinatie een aantal het wel hadden gered (iets dat compleet verzonnen wordt), om dan te concluderen dat de kans op een spontane abortus gigantisch toeneemt na vaccinatie. Complete lariekoek dus, en het heeft er alle schijn van dat het opzettelijk is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 07-11-2021 17:21:02 ]
Huilen dan.
pi_202072828
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2021 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
Wat het RIVM of CDC zegt vind ik verder niet zo relevant, maar zo'n beetje alle data die beschikbaar is laat zien dat serieuze bijwerkingen zeldzaam zijn en dat de vaccins goed beschermen tegen serieuze ziekte. Zodra er gegevens zijn waaruit het tegendeel blijkt dan ben ik de eerste om dat toe te geven. En laten we wel wezen: als de vaccins niet veilig en effectief waren, dan hadden we dat wel gemerkt na miljarden (!) toegediende doses.
Wanneer is het zeldzaam? En wanneer zou het dan opvallen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 7 november 2021 @ 17:13:21 #113
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202072830
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat vind je van die 725 extra oversterfte in 2021 t.o.v. 2020 week 1-43 onder mensen onder de 65? (1276 vs 551).
Niet heel veel want ik vind dat kijken naar sterftecijfers helemaal niet zo relevant.
Huilen dan.
  zondag 7 november 2021 @ 17:14:01 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202072847
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wanneer is het zeldzaam? En wanneer zou het dan opvallen?
Als er meer vaccinatiepatiënten dan coronapatiënten in het ziekenhuis liggen.
Huilen dan.
pi_202072905
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2021 17:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niet heel veel want ik vind dat kijken naar sterftecijfers helemaal niet zo relevant.
Sommigen kicken op sterftecijfers.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202072922
quote:
16s.gif Op zondag 7 november 2021 17:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als er meer vaccinatiepatiënten dan coronapatiënten in het ziekenhuis liggen.
_O- Oh dan is het zeldzaam, lijkt me dan veel voorkomend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 7 november 2021 @ 17:20:24 #117
16715 Mylene
*schatje*
pi_202073017
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn meer prikjes gezet dan dat er mensen zijn op deze aardbol. In veel gevallen al meer dan een jaar. En toch liggen er in ziekenhuizen over de hele wereld vooral ongevaccineerden met covid en zo goed als geen mensen met bijwerkingen na vaccinatie.

Chantal Bleeker-Rovers van het Radbout in Nijmegen zei in Nieuwsuur afgelopen woensdag dat de bewering van Hugo de Jonge dat het overgrote deel in het ziekenhuis niet gevaccineerd is, al niet meer klopte.
pi_202073073
quote:
99s.gif Op zondag 7 november 2021 16:23 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
[..]
De vertaling

Lekkere vertaling, onthulling van vreemdgaan
Volgens mij staat daar onthulling van bedrog
  zondag 7 november 2021 @ 17:23:50 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202073103
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:20 schreef Mylene het volgende:

[..]
Chantal Bleeker-Rovers van het Radbout in Nijmegen zei in Nieuwsuur afgelopen woensdag dat de bewering van Hugo de Jonge dat het overgrote deel in het ziekenhuis niet gevaccineerd is, al niet meer klopte.
Met een vaccinatiegraad van zo'n 90% onder de risicogroepen en een effectiviteit die geen 100% is (zeker bij de risicogroepen) is dat op zich niet heel verwonderlijk hè.
Huilen dan.
pi_202073136
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:20 schreef Mylene het volgende:

[..]
Chantal Bleeker-Rovers van het Radbout in Nijmegen zei in Nieuwsuur afgelopen woensdag dat de bewering van Hugo de Jonge dat het overgrote deel in het ziekenhuis niet gevaccineerd is, al niet meer klopte.
Het is nu iets van 65-35 in NL geloof ik. Zoals ik al zei zijn het dus vooral ongevaccineerde. Maar die cijfers betekenen ook dat je dus iets van 18x meer kans hebt om in het ziekenhuis te komen als je niet gevaccineerd bent.

En waar mijn hele post over ging: corona is met grote, grote afstand het hoogste risico om ernstig ziek te worden. Onder alle leeftijden. De kans om ernstig ziek te worden van bijwerkingen van het vaccin is vele duizenden malen kleiner dan van corona. Dat geven de cijfers wereldwijd duidelijk aan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 7 november 2021 @ 17:29:31 #121
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202073256
quote:
99s.gif Op zondag 7 november 2021 16:23 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
[..]
De vertaling

Van diegenen die dat ondertekend zouden hebben de bovenste eens door Google getrokken. Blijkt nou? Helemaal geen arts: https://portal.research.lu.se/en/persons/nils-littorin
Huilen dan.
pi_202073318
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2021 17:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Met een vaccinatiegraad van zo'n 90% onder de risicogroepen en een effectiviteit die geen 100% is (zeker bij de risicogroepen) is dat op zich niet heel verwonderlijk hè.
Dan is het nog dommer dat Hugo dat wel beweert.
Vakman pur sang
  zondag 7 november 2021 @ 17:33:10 #123
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202073331
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dan is het nog dommer dat Hugo dat wel beweert.
Hugo is een clown.
Huilen dan.
pi_202073358
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is nu iets van 65-35 in NL geloof ik. Zoals ik al zei zijn het dus vooral ongevaccineerde. Maar die cijfers betekenen ook dat je dus iets van 18x meer kans hebt om in het ziekenhuis te komen als je niet gevaccineerd bent.
https://assets.publishing(...)e-report-week-42.pdf

Das gek in GB schommelt het meer rond de 50-60%. Ipv 90-95%.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202073383
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is nu iets van 65-35 in NL geloof ik. Zoals ik al zei zijn het dus vooral ongevaccineerde. Maar die cijfers betekenen ook dat je dus iets van 18x meer kans hebt om in het ziekenhuis te komen als je niet gevaccineerd bent.

En waar mijn hele post over ging: corona is met grote, grote afstand het hoogste risico om ernstig ziek te worden. Onder alle leeftijden. De kans om ernstig ziek te worden van bijwerkingen van het vaccin is vele duizenden malen kleiner dan van corona. Dat geven de cijfers wereldwijd duidelijk aan.
Maar rechtsom of linksom, wanneer komt er een keer de acceptatie en het besef dat er nou eenmaal mensen zijn die zich niet willen vaccineren. Daarnaast deze mensen niet de schuld in de schoenen schuiven en misschien gezamenlijk tot een oplossing proberen te komen.

Ethisch gezien klopt verplichting/dwang niet, dus zal er een andere oplossing moeten komen. GEZAMENLIJK!

En de cijfers zijn maar bijzaak.
Eerst maar eens zien of we ieders moraliteit weer in een gezonde richting krijgen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')