Hihi. De progressieve elite gooit vaak al hun talking points op één hoop, zodat men een zo dramatisch mogelijk beeld kan schetsen waarbij er één oplossing bestaat voor de vermeend gerelateerde issues: links en progressief beleid. Vooral in de VS zie je dit heel sterk, door bijvoorbeeld migratie, racisme en LGBTQ zaken te linken aan klimaatverandering. In Nederland wordt dergelijk gedachtegoed snel overgenomen en uitgedragen door fantasten die stemmen op partijen zoals BIJ1/GL en in mindere mate D66.quote:Op zondag 7 november 2021 13:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Marion Koopmans zegt dat climate change bijdraagt aan virusuitbraken.![]()
![]()
Gewoon even grote mate D66, maar er is geen redelijk midden geluid... Echt dat partij kartel heeft alleen zijn stemmen nog omdat er geen serieuze alternatieven zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 14:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi. De progressieve elite gooit vaak al hun talking points op één hoop, zodat men een zo dramatisch mogelijk beeld kan schetsen waarbij er één oplossing bestaat voor de vermeend gerelateerde issues: links en progressief beleid. Vooral in de VS zie je dit heel sterk, door bijvoorbeeld migratie, racisme en LGBTQ zaken te linken aan klimaatverandering. In Nederland wordt dergelijk gedachtegoed snel overgenomen en uitgedragen door fantasten die stemmen op partijen zoals BIJ1/GL en in mindere mate D66.
Ben je naar de klimaatmars geweest?quote:Op zondag 7 november 2021 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een voor de verandering uitstekende observatie van jou.
Ik hoop dat je gisteren niet naar Nederland 1 hebt gekeken:quote:Op zondag 7 november 2021 09:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Laat ik dit zeggen. Ik spreek me uit tegen QR systeem en die zo extreem maken dat werknemers straks ontslagen worden zonder prikje gaat alle perken te buiten. Daar wordt open en bloot over gesproken in dit land en krijgt weinig weerstand.
En ik ben helemaal de weg kwijt? Als mijn observatie is dat de wereld gek is geworden?
De Neanderthalers hebben ook teveel mammoeten gestroopt en zo de ijstijd veroorzaakt.quote:Op zondag 7 november 2021 14:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Veel mensen zijn boos.
Klimaat problemen zijn een hoax
Zie hier, 2 feiten.
Dit... Je kan het hooguit voor zelf wat lastig maken, maar de aarde zelf redt zich wel.quote:Op zondag 7 november 2021 14:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De Neanderthalers hebben ook teveel mammoeten gestroopt en zo de ijstijd veroorzaakt.
De arrogantie om te denken dat je als mieren op een aardkorst in een oneindig universum wat hebt in te brengen.
Nou, klimaatverandering is zeker een realiteit. Dat ontkennen heeft weinig zin. Het punt is meer hoe je daar precies mee om zult gaan als maatschappij. Het hysterische en activistische geschreeuw van sommigen helpt daarin echter niet. Om nog maar te zwijgen over het bewust bang maken van (jonge) kinderen.quote:Op zondag 7 november 2021 14:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Veel mensen zijn boos.
Klimaat problemen zijn een hoax
Zie hier, 2 feiten.
Door wat moet dat anders komen dan?quote:Op zondag 7 november 2021 14:44 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dit... Je kan het hooguit voor zelf wat lastig maken, maar de aarde zelf redt zich wel.
Het is niets meer dan een agenda ter bevordering van de uitvoer van weer een andere agenda.
Overigens een hoop filmpjes en fragmentjes binnengekregen van een concert waar mensen dood zijn gegaan. Net gekeken en MSM schrijft dat dat door het gedrang is gebeurd. Fragmentjes en filmpjes laten toch wat anders zien. Opmerkelijk... maar even afwachten wat er nog meer naar boven komt borrelen.
Dat laatste heb ik echt problemen mee.quote:Op zondag 7 november 2021 14:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, klimaatverandering is zeker een realiteit. Dat ontkennen heeft weinig zin. Het punt is meer hoe je daar precies mee om zult gaan als maatschappij. Het hysterische en activistische geschreeuw van sommigen helpt daarin echter niet. Om nog maar te zwijgen over het bewust bang maken van (jonge) kinderen.
Geen idee. Opmerkelijk dat er zoveel mensen zijn omgevallen. Tot er meer duidelijkheid komt vanuit het publiek zelf is het even afwachtenquote:Op zondag 7 november 2021 14:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Door wat moet dat anders komen dan?
De Bass rifs hebben een functie vh vaccin geactiveerd?
Niemand betwijfelt klimaatverandering. Dat is een cyclus wat altijd heeft plaatsgevonden. De aarde gaat van ijstijd naar ijstijd.quote:Op zondag 7 november 2021 14:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, klimaatverandering is zeker een realiteit. Dat ontkennen heeft weinig zin. Het punt is meer hoe je daar precies mee om zult gaan als maatschappij. Het hysterische en activistische geschreeuw van sommigen helpt daarin echter niet. Om nog maar te zwijgen over het bewust bang maken van (jonge) kinderen.
Wow hahahaha, zijn die gasten dom of hebben ze het geld echt heel hard nodig?quote:Op zondag 7 november 2021 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gisteren niet naar Nederland 1 hebt gekeken:
Dat concert was vorige week toch?quote:Op zondag 7 november 2021 14:44 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dit... Je kan het hooguit voor zelf wat lastig maken, maar de aarde zelf redt zich wel.
Het is niets meer dan een agenda ter bevordering van de uitvoer van weer een andere agenda.
Overigens een hoop filmpjes en fragmentjes binnengekregen van een concert waar mensen dood zijn gegaan. Net gekeken en MSM schrijft dat dat door het gedrang is gebeurd. Fragmentjes en filmpjes laten toch wat anders zien. Opmerkelijk... maar even afwachten wat er nog meer naar boven komt borrelen.
Je zou alle ridiculiteit in een aparte folder moeten verzamelen van deze crisis....quote:Op zondag 7 november 2021 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gisteren niet naar Nederland 1 hebt gekeken:
Deel maar.quote:Op zondag 7 november 2021 14:44 schreef KNAK het volgende:
n hoop filmpjes en fragmentjes binnengekregen van een concert waar mensen dood zijn gegaan. Net gekeken en MSM schrijft dat dat door het gedrang is gebeurd. Fragmentjes en filmpjes laten toch wat anders zien. Opmerkelijk... maar even afwachten wat er nog meer naar boven komt borrelen.
Anders geloven je toekomstige kinderen je niet als je over 20 jaar het verhaal over de grote pandemie vertelt.quote:Op zondag 7 november 2021 14:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zou alle ridiculiteit in een aparte folder moeten verzamelen van deze crisis....
De volgende keer dat je langer dan 5 minuten douched vergaat de wereld...quote:Op zondag 7 november 2021 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik echt problemen mee.
Vooral het zinnetje: “ als we nu niks doen is het echt te laat” dit insinueert als je nu niet 5 min korter doucht ontploft de wereld.
Dat soort flauwekul.
Dat is ideologisch en heel fnuikend. Maar Globalistisch Progressief-Links ziet hierin een kans om de eigen agenda door te drukken. En tevens via bangmakerij op jonge leeftijd een hele generatie van heetgebakerde klimaat en social justice strijdertjes te creëren.quote:Op zondag 7 november 2021 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik echt problemen mee.
Vooral het zinnetje: “ als we nu niks doen is het echt te laat” dit insinueert als je nu niet 5 min korter doucht ontploft de wereld.
Dat soort flauwekul.
De mens heeft zeker een grote invloed op de huidige verandering. Dat is ook logisch omdat onophoudelijk enorme hoeveelheden broeikasgassen in de atmosfeer pompen gaat natuurlijk een effect hebben. Je kunt niet verwachten dat dit niets doet.quote:Op zondag 7 november 2021 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niemand betwijfelt klimaatverandering. Dat is een cyclus wat altijd heeft plaatsgevonden. De aarde gaat van ijstijd naar ijstijd.
De menselijke invloed hierop is te verwaarlozen. Het argument dat wij als mensheid iets kunnen stoppen wordt altijd aangevoerd, daar geloof ik helemaal niets van.
Moet dan ook altijd erg hard lachen om die woke klimaatspotjes van bepaalde energiebedrijven.
Mwoah die correlatie Co2 en temp stijging is er wel, En dat wij dat eerste veroorzaken is ook wel logisch gezien het onder de aardkost in de atmosfeer komt.... En ijsmetingen laten niet van die abrupte zaken zien.... En geen idee wat precies de methode is van de temperatuur bepalen voor alle directe metingen zo anno 1900 ofzo... Maar men zegt altijd dat de stijging nu wel abrupt is.quote:Op zondag 7 november 2021 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niemand betwijfelt klimaatverandering. Dat is een cyclus wat altijd heeft plaatsgevonden. De aarde gaat van ijstijd naar ijstijd.
De menselijke invloed hierop is te verwaarlozen. Het argument dat wij als mensheid iets kunnen stoppen wordt altijd aangevoerd, daar geloof ik helemaal niets van.
Moet dan ook altijd erg hard lachen om die woke klimaatspotjes van bepaalde energiebedrijven.
Er zijn sinds vaccinatie zogezegd 599-600 extra doden tov 2020.... In de 0-65 groep....quote:Op zondag 7 november 2021 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Zat lang te sporten vanochtend. Dan ga je denken.
Stel. De kans is klein maar stel dat het vaccin inderdaad na verloop van tijd toch enorm veel bijwerkingen en jonge doden teweeg brengt, zeg 1 op 1000. Voor de mensheid geen probleem maar HOEVEEL mensen moeten dan wel niet hangen.
BIJNA niemand heeft de bijwerkingen serieus genomen. Tenminste geen enkel ministerie van volksgezondheid.
Dat zou wat zijn heej
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |