Wel als ze problemen krijgen. Weer omhoog mag dan weer niet.quote:Op zondag 7 november 2021 11:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, want dat mag niet.
https://www.autosport.com(...)ned-4979751/4979751/quote:There will also be permitted changes during the race if the team detects an engine problem, but the team must report those problems to the FIA and prove that the power unit has an issue.
Klopt.quote:Op zondag 7 november 2021 11:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht alleen naar boven niet en naar beneden wel, had Mol toen uitgelegd.
quote:Op zondag 7 november 2021 11:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht alleen naar boven niet en naar beneden wel, had Mol toen uitgelegd.
Niet zomaar. Ze moeten kunnen aantonen dat er een probleem is met de motor. Zie post #2quote:Op zondag 7 november 2021 11:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt.
Niet iedereen snapt F1 nog zo goed helaas.
Wordt toch ook gezegd?quote:Op zondag 7 november 2021 11:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Niet zomaar. Ze moeten kunnen aantonen dat er een probleem is met de motor.
Nope!quote:Op zondag 7 november 2021 11:57 schreef THEFXR het volgende:
dus niet halverwege om de motor te sparen?
Waar dan?quote:
Maar dan moeten ze dat wel aan kunnen tonen en dat gaat heel wat verder dan gewoon terugschroeven omdat dat anders bovenmatige slijtage oplevert.quote:Op zondag 7 november 2021 11:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel als ze problemen krijgen. Weer omhoog mag dan weer niet.
[..]
https://www.autosport.com(...)ned-4979751/4979751/
Het is inderdaad vrij duidelijk uit het vervolg van de discussie wie het niet begrijpt.quote:Op zondag 7 november 2021 11:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt.
Niet iedereen snapt F1 nog zo goed helaas.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 7 november 2021 11:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze dat wel aan kunnen tonen en dat gaat heel wat verder dan gewoon terugschroeven omdat dat anders bovenmatige slijtage oplevert.
Dan moet het probleem er al zijn en ze zijn bij Mercedes echt niet zo stom dat ze dat risico gaan nemen.
Met Toto als leiding van Mercedes F1 team weet je het nooitquote:Op zondag 7 november 2021 11:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze dat wel aan kunnen tonen en dat gaat heel wat verder dan gewoon terugschroeven omdat dat anders bovenmatige slijtage oplevert.
Dan moet het probleem er al zijn en ze zijn bij Mercedes echt niet zo stom dat ze dat risico gaan nemen.
die man is gewoon knettergekquote:Op zondag 7 november 2021 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met Toto als leiding van Mercedes F1 team weet je het nooit
Vervolg van de discussie? Klinkt intens man. Staat nota bene de post boven mij, maar afin.quote:Op zondag 7 november 2021 12:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij duidelijk uit het vervolg van de discussie wie het niet begrijpt.
Denk wel dat ze hier een extra risico hebben genomen, want niet alleen Max zou er voor komen, maar waarschijnlijk ook Perez. Dat is dan meteen 10 punten was Max zou uitlopen, dus 22 punten voorsprong en dat is best veel, met nog maar 4 races te gaan.quote:Op zondag 7 november 2021 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Ach, als er een Mercedes ploft, dan weet je hoe dat komt.
quote:Op zondag 7 november 2021 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vermoed dat de eerste bocht best wel eens chaos zou kunnen worden. Ideale scenario van benz is natuurlijk: dragrace naar de eerste bocht waarbij #44 de binnenkant heeft en de eerste plek pakt voor Bottas die in de run tot de bocht naast hem rijdt
Alleen ik denk dat Bottas zich verremt. Wat nou als Perez dat achter #44 dat 'per ongeluk' ook doet? Kan Max plotseling onbedreigd naar de zege rijden
Perez gaat dat niet doen, en anders neemt ie niet alleen 44 maar ook 33 mee omdat die buitenom zit als ik het goed heb.quote:Op zondag 7 november 2021 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vermoed dat de eerste bocht best wel eens chaos zou kunnen worden. Ideale scenario van benz is natuurlijk: dragrace naar de eerste bocht waarbij #44 de binnenkant heeft en de eerste plek pakt voor Bottas die in de run tot de bocht naast hem rijdt
Alleen ik denk dat Bottas zich verremt. Wat nou als Perez dat achter #44 dat 'per ongeluk' ook doet? Kan Max plotseling onbedreigd naar de zege rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |