Hier scheiden onze wegen, Bountyquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaDe combi kokos + chocolade is sowieso goddelijk. Lamingtons zijn ook heerlijk; die heb ik twee jaar terug gebakken om op te peuzelen bij de Australische NSF
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
3 van de 4 zijn zangers dus dat was wel een beetje te verwachten
Helemaal niet! Ik hoop ze in december te kunnen zien!quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
The Roop lijkt helemaal te zijn weggezakt in veel mensen hun herinnering he?
Ik zou graag nog eens naar een concert van hun gaan
Dit is echt zo goed gedaan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:04 schreef NailQueen het volgende:
Deze opening vind ik nog steeds erg tof. Muziek is goed uitgekozen. Ik had beetje mijn twijfels over toen ik het hoorde, maar het heeft me niet teleurgesteld.
Ja, nu kunnen we natuurlijk niet meer met elkaar omgaanquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hier scheiden onze wegen, Bounty
Jaaaaquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:07 schreef koffieleuk het volgende:
Zo mooi dat ik Maneskin nog kon meemaken, helemaal nu Nightwish nog weer eens een jaartje uitgesteld is![]()
Niet echt nee, volgens mij niet wat gewordenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe is het afgelopen met Efentix, iemand dat nog een beetje gevolgd?
Wat een verrassing...quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet echt nee, volgens mij niet wat geworden![]()
Dat niet helaas. Is dat nog een beetje ver weg?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaHeb jij ook tickets voor het Maneskin concert of niet?
Jazeker.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Er was toch een soort vanophef in Cyprus over dit nummer?
Inderdaad een beetje. Sommige meer orthodoxe religieuze groepen hadden moeite met het feit dat ze over de duivel zingt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Er was toch een soort vanophef in Cyprus over dit nummer?
Volgens christenen was het aanbidden van de duivel (quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Er was toch een soort van #ophef in Cyprus over dit nummer?
Soort van? Best wel een flinke ophefquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Er was toch een soort van #ophef in Cyprus over dit nummer?
Volgens mij heeft niemand daarvoor tickets gekregen. Ik zat al klaar op het werk met mijn raboscanner, maar net toen ik kon bestellen was het al uitverkochtquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat niet helaas. Is dat nog een beetje ver weg?
Ik was ook 5 minuten later en het was allemaal wegquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand daarvoor tickets gekregen. Ik zat al klaar op het werk met mijn raboscanner, maar net toen ik kon bestellen was het al uitverkocht
Ik kan ergere nummers opnoemen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje. Sommige meer orthodoxe religieuze groepen hadden moeite met het feit dat ze over de duivel zingt.
Ik heb het ook niet zo met Polen 2014quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:15 schreef Sableheart het volgende:
Ik had moeite met Polen 2014, dus Cyprus 2021 heeft ook een paar negatieve punten voor me.
Ze sturen regelmatig hetzelfde soort nummer, en de producers bepalen de volgorde in de finale. Hun stijl past helaas goed op plek 2. Iets rustiger na een frisse opening, niet Engelstalig dus lastiger te volgen, etcetera.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Wel zuur voor Albanië dat ze voor de tweede jaar op rij als 2de moesten.
Ben moequote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is wel echt een ultieme @:Nexum start van de show zeg
Heeft haar wel naar de finale gebracht denk ik.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
Nummer is wel catchy, die whistle notes hadden niet zo gehoeven
Ik begrijp waar ze vandaan komt, maar qua muziek zit er wat meer in dan alleen maar zeuren.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nu krijgen we Belgie, mams vindt dit nummer dus echt vreselijkZij moet volgens haar niet zo zeuren over haar one-night-stand en het is zo zeurderig
Eens met Aoimams!quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nu krijgen we Belgie, mams vindt dit nummer dus echt vreselijkZij moet volgens haar niet zo zeuren over haar one-night-stand en het is zo zeurderig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |