Ik heb het ook niet zo met Polen 2014quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:15 schreef Sableheart het volgende:
Ik had moeite met Polen 2014, dus Cyprus 2021 heeft ook een paar negatieve punten voor me.
Ze sturen regelmatig hetzelfde soort nummer, en de producers bepalen de volgorde in de finale. Hun stijl past helaas goed op plek 2. Iets rustiger na een frisse opening, niet Engelstalig dus lastiger te volgen, etcetera.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Wel zuur voor Albanië dat ze voor de tweede jaar op rij als 2de moesten.
Ben moequote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is wel echt een ultieme @:Nexum start van de show zeg
Heeft haar wel naar de finale gebracht denk ik.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
Nummer is wel catchy, die whistle notes hadden niet zo gehoeven
Ik begrijp waar ze vandaan komt, maar qua muziek zit er wat meer in dan alleen maar zeuren.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nu krijgen we Belgie, mams vindt dit nummer dus echt vreselijkZij moet volgens haar niet zo zeuren over haar one-night-stand en het is zo zeurderig
Eens met Aoimams!quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nu krijgen we Belgie, mams vindt dit nummer dus echt vreselijkZij moet volgens haar niet zo zeuren over haar one-night-stand en het is zo zeurderig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |