Goede zangeres, dat zekerquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb ooit een filmpje gezien met verschillen tussen het live-optreden en de studioopnames. Bij haar merk je echt geen verschil
Ik ook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind dit ergens wel beter dan Release Me.
De Belgische commentator heeft inderdaad af en toe prima opmerkingen. Minder zuur dan Graham Norton, wel leuk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest toen erg lachen om de Belgische commentator die zei dat ze Carpetland had leeg gekocht![]()
Peter van de Veire is een verademing vergeleken met Cornald Maasquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De Belgische commentator heeft inderdaad af en toe prima opmerkingen. Minder zuur dan Graham Norton, wel leuk.
Dit dus. En een goed nummer en een goede boodschap.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef koffieleuk het volgende:
Zo blij dat Rusland door zowel jury als televote is gewaardeerd
Die kant op ook, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Peter van de Veire is een verademing vergeleken met Cornald Maas
Die van Chameleon spoken zelfs nog door mijn hoofd wel eensquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb die Destiny advertenties zeker niet gemist.
Eens. Het nummer was prima, maar ze wisten behoorlijk wat goodwill te verspelen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb die Destiny advertenties zeker niet gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |