quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
DoodsverwensingBan
![]()
Jammer voor jou dat bij mij de kans groter dan gemiddeld is dat er een onderdeel voortleeft#spreiduwkansen
Verkeersleiders pakten vrij voor jou ja? Wel nog kunnen marsen?
Ik doelde op de diverse treinen die uitvielen omdat de NS te weinig verkeersleiders heeft.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Nee Cat, ik kan jou toch niet missen joh!
Que, die één-na-laatste vraag, ik snap hem niet?
Maar ja, wel gewoon mee kunnen doen met de mars, zeker. We deden er letterlijk uren over, vooral over de eerste 200m denk ik dik een uur door de enorme opkomst.
Was wel een beetje guur weer, maar minder erg dan de laatste klimaatmars (2020?) die ik meeliep. Toen verzopen we zo ongeveer. Nu waaide ik alleen af en toe met bord en al weg, maar vooruit, je moet er iets voor overhebben hè
Wat een passend plaatjequote:Op zondag 7 november 2021 00:25 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaaaa er is er één jarig hoera hoera!Even de juiste leeftijd invullen
[ afbeelding ]
Oh zoquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik doelde op de diverse treinen die uitvielen omdat de NS te weinig verkeersleiders heeft.
En
Heerlijk flauw jaquote:Op zondag 7 november 2021 10:49 schreef Blues het volgende:
Sterkte @:Lonaa
Ik moest lachen #flauw
[ afbeelding ]
Douchenquote:Op zondag 7 november 2021 11:01 schreef Blues het volgende:
Wat staat er vandaag bij jullie op het dagboek?
Bij mij de VK magazine straks lezen in bad
Wandelen
Piano-en
Lummelen
Kruimaardjes schillen voor mijnstoofpotje die ik gister al maakte
Verder in boek
Lummelen
Roeien
Wijntje
Eten
Podcast
Tievie
Al gedaan:quote:Op zondag 7 november 2021 11:01 schreef Blues het volgende:
Wandelen
Piano-en
Lummelen
Verder in boek
Lummelen
Roeien
Wijntje
Eten
Podcast
Tievie
RPM (vink)quote:Op zondag 7 november 2021 11:01 schreef Blues het volgende:
Wandelen
Piano-en
Lummelen
Verder in boek
Lummelen
Roeien
Wijntje
Eten
Podcast
Tievie
Mijn praktijk ervaring (helaas) is dat besmette mensen in de buurt van wappies slechts lichte klachten krijgen. "Zie je wel" tot gevolg..quote:Op zondag 7 november 2021 12:33 schreef derLudolf het volgende:
Broertje heeft corona. Eikel, overal heen gaan waar kut wappies zijn.
Kreeg vrijdag klachten, toen was ik niet thuis en gisteren heeft ie hele dag boven gezeten. Donderdag alleen met het eten even gezien. En ik hoef niet in quarantaine.
Schrale troost, de dorps-opperwappie heeft ook Corona. Tendens in het dorp (inclusief d'r kinderen): ik hoop dat ze goed ziek wordt
Ja bij haar waren de klachten tot dusverre nogal mild. Bij m'n broertje ook trouwens.quote:Op zondag 7 november 2021 12:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn praktijk ervaring (helaas) is dat besmette mensen in de buurt van wappies slechts lichte klachten krijgen. "Zie je wel" tot gevolg..
Die heeft die hele IC speciaal voor hen klaargemaakt omdat ze zo godsvruchtig hun leven hebben ingericht.quote:Op zondag 7 november 2021 12:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja bij haar waren de klachten tot dusverre nogal mild. Bij m'n broertje ook trouwens.
Twee andere gristen-ongevaccineerden zijn overgeplaatst naar IC gisteren. Alles omdat God het wil natuurlijk
Sinds het veel meer mensen kan redden. Als een wappie een IC bed bezet houdt kunnen veel mensen geen hartoperatie krijgen...quote:Op zondag 7 november 2021 12:59 schreef mjan het volgende:
Sinds wanneer is het ok om andere mensen heel veel ellende toe te wensen als ze een wellicht verstoorde gedachtegang hebben?
Ik constateer een patroon dat die mensen in mijn omgeving die hun best doen niet ziek te worden tot aan de IC in ellende belanden, en dat full blown activistische antivaxxers die hun naasten zelfs medische zorg -ontzeggen- in besmette toestand amper ziek worden.quote:Op zondag 7 november 2021 12:59 schreef mjan het volgende:
Sinds wanneer is het ok om andere mensen heel veel ellende toe te wensen als ze een wellicht verstoorde gedachtegang hebben?
Boek van Sacha Bronwater: Niets is gelogenquote:Op zondag 7 november 2021 11:56 schreef mjan het volgende:
Gefeliciteerd, Lonaa! Klinkt als een fijn feestje![]()
@:Blues: welk boek lees je, en welke podcast luister je?
quote:Op zondag 7 november 2021 11:58 schreef z80 het volgende:
Nu aan het genieten hoe de gevederde tuinarchitecten druk bezig zijn om het afgevallen blad om te draaien en te sorteren.![]()
De valappels zijn blijkbaar nog niet goed genoeg. Die worden nog aan de kant geschoven.
En een paar meesjes, verschillende soorten, die de hoeveelheid spinnetjes aan het uitdunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |