SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb jouw verjaardag nog niet op FB kunnen vinden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:41 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat jullie al die verjaardagen van facebook wisten.
en dan nog het juiste geboortejaarquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja....... maar ik mis er nog wel enkele in mijn agenda.
Ik heb mijn verjaardag uitgezet op FBquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb jouw verjaardag nog niet op FB kunnen vinden.
Je hebt mij sowieso nog niet op FB kunnen vinden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb jouw verjaardag nog niet op FB kunnen vinden.
Die staat er nu bij.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
en dan nog het juiste geboortejaar
waar is Dokter Bernhard als je hem nodig hebtquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:42 schreef Melting het volgende:
Ik voel gedonder in mijn hart. [ afbeelding ]
Daarom.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt mij sowieso nog niet op FB kunnen vinden.
Ik vertrouw die dokter niet meer.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
waar is Dokter Bernhard als je hem nodig hebt
Welterusten MadMaster en beterschap!quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo mijn bed in, voel me niet 100% en heb het koud.
Dank Melting, prettige voortzetting voor de rest…
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geen Facebook.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:41 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat jullie al die verjaardagen van facebook wisten.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Er zitten op R49 FB ook mensen waar ik nog nooit van gehoord hebquote:
beterschap!quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Welkom Symph.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beterschap!
Ik luister nog even mee.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beterschap!
Ik luister nog even mee.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beterschap!
Ik luister nog even mee.
Forum Opties | |