Die moet ik nog even instuderen dan. Er gaan jaren voorbij dat ik deze niet opzet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ikke![]()
Wel met dezelfde choreografie natuurlijk
Ja ik vind deze sollicitatie ook een stuk minder spannend dan andere sollicitaties. De werkgevers en coordinatoren hier zijn echt superleuke lieve en relaxte mensenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je gegund isZe kennen je al, dat is echt een pre.
Nog altijd bij je werkgever van afgelopen jaar?
Rusland 2008quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Slechste winnaar van afgelopen 21 jaar
Het lied misschien niet, hoe het gezongen werd wel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
Tja. 't is ook niet wanstaltig slecht. Maar dat is het ook wel.
Vooraf aan het festival vond ik dit ook best een prima liedje, stond zelfs een tijdje in mijn top 10. Maar een winnaar is het gewoon niet, zeker niet met die matige zangquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
Tja. 't is ook niet wanstaltig slecht. Maar dat is het ook wel.
Succesquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind deze sollicitatie ook een stuk minder spannend dan andere sollicitaties. De werkgevers en coordinatoren hier zijn echt superleuke lieve en relaxte mensen![]()
Ja, nog steeds GGD! Ik solliciteer nu voor een coaching rol voor andere bron- en contact onderzoekers
Nouuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef Sableheart het volgende:
Azerbeidzjan was een van de weinige inzendingen die eigenlijk niets fout deden.
Behalve het zingen dan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef Sableheart het volgende:
Azerbeidzjan was een van de weinige inzendingen die eigenlijk niets fout deden.
Meen je nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die moet ik nog even instuderen dan. Er gaan jaren voorbij dat ik deze niet opzet.
Die plaats ik toch hoger dan dit wanstaltig nummerquote:
Da's iets anders dan dat het goed is. Maar op vrijwel alle andere inzendingen van dit jaar heb ik iets aan te merken.quote:
Je raakt op een gegeven moment ook wat gewend aan het solliciteren, waardoor het minder eng wordt. Ik ben gestopt als verpleegkundige en heb daarna wel wat ervaring op kunnen doen met solliciterenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind deze sollicitatie ook een stuk minder spannend dan andere sollicitaties. De werkgevers en coordinatoren hier zijn echt superleuke lieve en relaxte mensen![]()
Ja, nog steeds GGD! Ik solliciteer nu voor een coaching rol voor andere bron- en contact onderzoekers
Het is toch gewoon zwak gezongen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Da's iets anders dan dat het goed is. Maar op vrijwel alle andere inzendingen van dit jaar heb ik iets aan te merken.
Dat glitter jurkje vind ik niksquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik had het prima gevonden als dit de winnaar was geweest.
Daar vind ik dit dan echt wat te gewoontjes voor.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik had het prima gevonden als dit de winnaar was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |