Het was alsnog niet veel soeps geweest qua registratie, maar ik denk dat ze daar het minst aan hadden kunnen verpesten (naast dat het het beste nummer in de NSF was).quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In 2011 had Nederland nooit met een dergelijke staging voor de dag kunnen komen, helaas.
Succes! Ik dacht dat je ook een master was begonnen, of is dit voor erbij? Ik hoop dat je wat kan vindenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
Nu twee nummers achter elkaar die ik niet zo trek, dus ik werp mijn blik weer even op mijn sollicitatie
Of Pearl Josefzoon, in 2012. Achteraf was dat beter geweest. Denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Zo’n soort liedje als Oostenrijk had Hind natuurlijk moeten doen.
Nee uiteindelijk niet aan een master begonnen (zou eerst wel gebeuren, maar is een wat ingewikkeld verhaal waarom dat niet doorging).quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:25 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Succes! Ik dacht dat je ook een master was begonnen, of is dit voor erbij? Ik hoop dat je wat kan vinden![]()
Ik zou ook aan een master beginnen, maar er kwam iets veel leukers op mijn pad waar ik erg blij mee ben.
Glennis heeft een poging gewaagdquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Zo’n soort liedje als Oostenrijk had Hind natuurlijk moeten doen.
Die kon in elk geval zingen en zag er normaal uitquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Of Pearl Josefzoon, in 2012. Achteraf was dat beter geweest. Denk ik.
Ja, dan is dit toch veel tijdlozer.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Glennis heeft een poging gewaagd
Daarom.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die kon in elk geval zingen en zag er normaal uit
Geen idee, maar goede kaas is ook buiten Azerbeidzjan te vindenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
Wat denken jullie? Heeft [woodruff]azerbudjanzezan [/woodruff] goede kasen?
Ikkequote:Op zaterdag 6 november 2021 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Deze kan ik wel met iemand op de karaoke-meet doen.
Ik hoop dat het je gegund isquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk niet aan een master begonnen (zou eerst wel gebeuren, maar is een wat ingewikkeld verhaal waarom dat niet doorging).
Ik ga nu solliciteren voor een interne vacatureWaar ik ook wel wat goede papieren voor heb, dus nu nog de brief en het gesprek goed doen. Is wel een gewilde functie, dus ik hoop nog niet teveel
Bijna uitsluitend zelfs.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, maar goede kaas is ook buiten Azerbeidzjan te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |