Eens. De organisatie was perfect. Helaas waren er weinig nummers die echt alles goed deden, en was de winnaar matig, zodat het jaar niet als goed herinnert wordt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was eigenlijk wel een verdraaid goed geproduceerde jaargang, als je er over nadenkt.
De 3JS hadden een totaal verkeerde aanpak, verkeerd beeld van het ESF en de verkeerde begeleiding (lees: geen) hierbijquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:19 schreef Fred_B het volgende:
Al vind ik de 3JS voor het potentieel wel de grootste teleurstelling. Misschien nog met Hind.
Had zo van Denemarken kunnen komenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is een niemendalletje, en toch vind ik 'm leuk.
Geweldige organisatie ookquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was eigenlijk wel een verdraaid goed geproduceerde jaargang, als je er over nadenkt.
Ja!quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Had zo van Denemarken kunnen komen
QFTquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De 3JS hadden een totaal verkeerde aanpak, verkeerd beeld van het ESF en de verkeerde begeleiding (lees: geen) hierbij
Ja, hoog tijd dat Australiė eens wint en het ESF in Duitsland organiseert.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
En toch, als ik dit alles zo terugluister en -zie, zitten er toch heel fijne nummers bij.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:20 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eens. De organisatie was perfect. Helaas waren er weinig nummers die echt alles goed deden, en was de winnaar matig, zodat het jaar niet als goed herinnert wordt.
Dat waren voor mij de toppers en Joan Franka. Sieneke wil ik er eigenlijk ook wel aan toevoegen, maar zijzelf deed het prima.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:19 schreef Fred_B het volgende:
Al vind ik de 3JS voor het potentieel wel de grootste teleurstelling. Misschien nog met Hind.
En het verkeerde liedje (niet dat ze met de rest van de voorronde nummers hadden gewonnen, maar Wat Is Dromen ofzo was wel Top 10 potentieel. )quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De 3JS hadden een totaal verkeerde aanpak, verkeerd beeld van het ESF en de verkeerde begeleiding (lees: geen) hierbij
Weelderig Waardeloosquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En het verkeerde liedje (niet dat ze met de rest van de voorronde nummers hadden gewonnen, maar Wat Is Dromen ofzo was wel Top 10 potentieel. )
Ik blijf nog altijd voor Weelderig Waardeloos.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En het verkeerde liedje (niet dat ze met de rest van de voorronde nummers hadden gewonnen, maar Wat Is Dromen ofzo was wel Top 10 potentieel. )
In 2011 had Nederland nooit met een dergelijke staging voor de dag kunnen komen, helaas.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weelderig Waardeloos![]()
Op een krukkie (nee @:NailQueen geen kurk) met een spotje erop
Daarmee hadden we de champagne wel kunnen ontkrukken voor een finaleplaats inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weelderig Waardeloos![]()
Op een krukkie (nee @:NailQueen geen kurk) met een spotje erop
ook eens.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
De 3J's hadden sowieso niet in het Engels moeten gaan mi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |