Die was zo zuur dat dit wel in de finale stond.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Jan Smit: 'Wat een bagger dit zeg, dit heeft niks meer met muziek te maken'
Jan is tien jaar wel ietsje minder narrow minded geworden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Jan Smit: 'Wat een bagger dit zeg, dit heeft niks meer met muziek te maken'
Die stilte ook toen Moldavie uit een envelop kwamquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die was zo zuur dat dit wel in de finale stond.
Ja klopt. Snap ook wel dat hij dit niks vindtquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jan is tien jaar wel ietsje minder narrow minded geworden.
Ietsje.
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef Meridiaan het volgende:
Die clip van dit nummer van Lena![]()
Flinke transformatie in een jaar qua lied.
Ook hoe somber het allemaal werd toen na de finale bleek dat de Js als laatste waren geëindigd.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die stilte ook toen Moldavie uit een envelop kwamGoud
Ik heb liever Satellite, maar dit is ook een prima nummer.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb wel een voorkeur voor dit nummer boven Satellite
Azerbeidzjan 2012 denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
Volgens mij de beste score van een organiserend land in dit decennium?
Azerbeidzjan deed het het jaar erop nog beter met een 4e plaatsquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
Volgens mij de beste score van een organiserend land in dit decennium?
Dekselse Azerbeidzjanen ook altijd.quote:
'Wij kregen net een envelop in onze handen gedrukt...'quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook hoe somber het allemaal werd toen na de finale bleek dat de Js als laatste waren geëindigd.
Die introductie alleen al inderdaadquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Wij kregen net een envelop in onze handen gedrukt...'
En daar staat op *zucht*quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Wij kregen net een envelop in onze handen gedrukt...'
Het was ook ineens stil, dat je je afvroeg 'wat is er?'quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die introductie alleen al inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |