waar tover jij 2 extra auto's vandaan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:24 schreef Zorro het volgende:
Lekker druk dadelijk. 21 auto's in een tien minuten kwali
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waar tover jij 2 extra auto's vandaan?
Blijkbaar doe ik iets verkeerd met aftrekkenquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Cumt wel goedquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik iets verkeerd met aftrekken![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik iets verkeerd met aftrekken![]()
Op deze baan straks dus per 4 seconde een auto.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:24 schreef Zorro het volgende:
Lekker druk dadelijk. 21 auto's in een tien minuten kwali
Is dat zo? Van Ziggo verbaast me helemaal niks meer wat dat betreft. Als ze een spin van Vettel in de vrije training van drie jaar geleden kunnen laten zien bij het stukje over het circuit dan laten ze dat niet.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We kunnen gaan slapenquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:28 schreef Zorro het volgende:
Zo dat duurt nog wel even voor het hier 14:33 local time is.
Klok paar uurtjes terug zettenquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:28 schreef Zorro het volgende:
Tot morgen!quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:28 schreef Zorro het volgende:
Waarom zou ik flippenquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot morgen!
Nattekrant flipt totaal nu
Dan is crash van Stroll ook niet geweestquote:
Hij was hoe dan ook fucked!quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
Kimi moet zich melden bij de stewards. Hij reed op het rechte stuk nadat Stroll gecrasht was
zelfs een klok die stil staat geeft 2x per dag de goede tijd aanquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat, hij doet het toch weer?
Die Britse Aston Martin viel helemaal uit elkaar.
Alleen jammer dat dat altijd de strategie van Olav is.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:35 schreef wdn het volgende:
[..]
zelfs een klok die stil staat geeft 2x per dag de goede tijd aan
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:39 schreef Zorro het volgende:
Mercedes is nog een keer een snelle ronde aan het doen
Lewis pakt dus polequote:Op zaterdag 6 november 2021 21:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton ook wel lekker ver achter op Bottas.
Laten we de privacy van PSVCL hier wel even respecteren.quote:
Zou de Mercedes wat kortademig zijn in die ijle lucht?quote:
inb4 Hamilton houdt de red bulls op tijdens q3quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:45 schreef Tijn het volgende:
Ok de baan is behoorlijk aan het verbeteren
Ja, daarom tikken ze bijna de 350 km/u aan in de speedtrapquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zou de Mercedes wat kortademig zijn in die ijle lucht?
Die heeft een eierdop op z'n hoofdquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laten we de privacy van PSVCL hier wel even respecteren.
Bottas vindt van niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die van Valtteri nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, zoals eigenlijk altijdquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Baan wordt met de minuut beter, Honda gewoon goedquote:
Fantastische Q3 wordt dat straks, met iedereen op een vierkante meter.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Baan wordt met de minuut beter, Honda gewoon goed
Daarbij helpt ijle lucht ook en hangt van de vleugelstanden af.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, daarom tikken ze bijna de 350 km/u aan in de speedtrap
Bottas is dan ook de op een na grootste ooit.quote:
Genieten jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fantastische Q3 wordt dat straks, met iedereen op een vierkante meter.
Ik trap er niet meer inquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:49 schreef Mano_ het volgende:
Hamilton is gewoon aan het sandbaggen. Zegt al de hele tijd dat de Red Bulls veel sneller zijn. Pakt zo pole en dan is het me toch een buitenaardse prestatie van Lulu!![]()
Ook Ocon en Alonso komen er niet aanquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stroll ligt eruit dus niet zo moeilijk
Ik geef je helemaal gelijk maar ik voel ook een beetje bezwijken onder druk aankomen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:49 schreef Mano_ het volgende:
Hamilton is gewoon aan het sandbaggen. Zegt al de hele tijd dat de Red Bulls veel sneller zijn. Pakt zo pole en dan is het me toch een buitenaardse prestatie van Lulu!![]()
Het gaat om q3quote:
Perez is gewoon een hele matige coureurquote:
Kloptquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Yuki is rap, maar start wel achteraan
Mexicaantjes vinden zichzelf nogal macho maar zijn stiekem heel erg gefocussed op homo zijnquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:00 schreef VacaLoca het volgende:
Snap echt dat hele gedoe niet over Perez dat 't ineens niet zou kunnen dat hij Max een tow moet geven of team order...
Alsof ie in normale omstandigheden ook maar enige kans heeft tegen Max. Dus waarom zou tweede viool spelen ineens probleem zijn. Gewoon zorgen dat je tweede wordt en je team is blij en je fans ook nog hoor
Nacho daNpy, het is nachoquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mexicaantjes vinden zichzelf nogal macho maar zijn stiekem heel erg gefocussed op homo zijn
Om zeker te zijnquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
Max op een setje softs naar buiten
Daarom gaan ze als eerste?quote:
Yuki heeft een prins Bernhardquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Vraagje:
Is Hamilton de enige coureur met piercings/oorbellen?
Dat weet niemandquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Vraagje:
Is Hamilton de enige coureur met piercings/oorbellen?
timer is rigged. Kut FIA.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:06 schreef wdn het volgende:
en dan dacht je dat 0.016 weinig was.
0.009
Beetje achteloos rondgetoerd.quote:
Visionairquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
waarheid als een![]()
De uitslag van de kwalificatie is de uitslag van de kwalificatie
was getekend Olav Mol
Tsunoda krijgt sowieso de pole nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Next: FIGHT FOR POLE!
Gaan ze knokken? Dat wil ik zien. Tsunoda op pole dankzij zijn Bruce Lee imitatie.
Nee, VER op polequote:Op zaterdag 6 november 2021 22:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
1. Ham
2. Ver
3. Bot
U las het hier voor het eerst.
Of een Strolletje doenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:11 schreef Johannes788 het volgende:
Godver Hamilton kan pole pakken
Woest
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
1. Ham
2. Ver
3. Bot
U las het hier voor het eerst.
Als Mercedes sneller is in Q1 en Q2 maakt het opzich niet zoveel uit maar de teams proberen toch altijd wel om de snelsten te zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:09 schreef Underdoggy het volgende:
Olav is niet op z’n best vandaag - mist wel heel erg veel… ook zijn onnavolgbare theorieën in Q1 en Q2 ben ik wel zat - die moeten ze alleen maar doorkomen en het maakt echt niet uit de de Mercedessen de Red Bulls splitsen in Q1 FFS
Zijn MO idd.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:49 schreef Mano_ het volgende:
Welkom makker, fijn dat je er bij bent!quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Ah, het loopt uit, kan ik toch nog Q3 zien.
Wat een warm bad.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welkom makker, fijn dat je er bij bent!
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Liefquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welkom makker, fijn dat je er bij bent!
quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:49 schreef Mano_ het volgende:
Met dat lange rechte stuk is het niet erg om er achter te staan inderdaadquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:19 schreef Gremen het volgende:
Prima dit toch? Wie wilt hier nou pole?
Maar je ziet liever geen Merc 1-2.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:19 schreef Gremen het volgende:
Prima dit toch? Wie wilt hier nou pole?
De punten worden verdeeld op zondagquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar je ziet liever geen Merc 1-2.
Ik voorspelde een 1:15.6, dus mag nog twee tiende snellerquote:
Klopt, dan gaat Bottas de bus parkeren.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar je ziet liever geen Merc 1-2.
Max gooit hem er nog wel voorquote:
En RB in z'n geheel als je gat naar AT zietquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:21 schreef potjecreme het volgende:
Verstappen kan nog meer uit de auto halen als we kijken naar het verschil tussen hem en Perez.
Ja, @Nattekat had het weer goed gezien.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:22 schreef Heph844 het volgende:
[..]elke keer precies omgedraaid dan de 'experts' voorspellen
Dat is alleen leuk voor morgenquote:
Waarom zit je zo te zuigen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max zal de auto wel weer de schuld geven als die geen pole pakt
Of dat ie geblocked isquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lolquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gesproken als een echt Verstappen fan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vandaag valt me ergens mee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:24 schreef mikieu het volgende:
Olaf op dreef hoor, de tering wat tenenkrommend vandaag.
Nog 2:13 en we weten het….. nou echt niet Olavquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Mercedes sneller is in Q1 en Q2 maakt het opzich niet zoveel uit maar de teams proberen toch altijd wel om de snelsten te zijn.
Wacht maarquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, @:nattekat had het weer goed gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |