SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 12-11-2021 23:30:40 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco @-jos- mooiste goal van de avond!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente @waz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(hier gaf hij waz de schuld van)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg fraai@ChevyCaprice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 helpt een potentiële WERELDGOAL om zeep.
Ik ben hier nog steeds boos over dat mag je best weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal is iets minder, maar mag er alsnog wezen.
Vooral omdat je mij ziet doen alsof @waz er niet staat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@scrummie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier maak ik milkshake van @JR-Style-93
(dat de pass totaal mislukt moeten jullie even vergeten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente waarom niet passen??
@waz was hier terecht woestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco deze was niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice![]()
![]()
Mijn persoonlijk favoriete moment van de avond maar even:
Aftrap @-jos- en @OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAHAGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn persoonlijk favoriete moment van de avond maar even:
Aftrap @:-jos- en @:orienteMisverstandje tussen Killerjos en mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAHA![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misverstandje tussen Killerjos en mij
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja je denkt toch niet dat ik ga zeggen dat dit overduidelijk Jos zijn schuld is, straks legt hij me omquote:![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=EgpmKJx2wxEquote:What can change the nature of a man?![]()
Nog steeds mad?quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:03 schreef GGMM het volgende:
#bedanktvoorhethostencoco
Het was erg gezellig, vooral toen chevy eenmaal weg was.
Misschien wat aan je zeikende gedrag doen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nee, dat niet.quote:
Ik vond je gewoon vervelend. En dat je overal op reageert met "Haha jij bent mad?!" laat zien wat je niveau is. Wel vaker op dat maandag trouwens.
![]()
Misschien is chevy gewoon erg gevoelig voor dramaandagquote:Op dinsdag 9 november 2021 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Ik vond je gewoon vervelend. En dat je overal op reageert met "Haha jij bent mad?!" laat zien wat je niveau is. Wel vaker op dat maandag trouwens.
![]()
Onzinnig natuurlijk hé.quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij 117 balcontacten 11 passes
De overige 106 keer heb je de bal dus ingeleverd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: