abonnement Unibet Coolblue
pi_202054645
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Als de CoronaCheck handhaving wat opgeschroefd wordt, we weer 1,5 meter afstand proberen te houden en meer thuiswerken dan zie ik daar toch wel wat positieve effecten van komen.

Maar inderdaad, het is afwachten in hoeverre er nog draagvlak is.
Dat effect zul je nooit zien voor komende vrijdag wanneer de volgende beslissingen genomen worden, dus het was eigenlijk vooraf al bekend dat er weer nieuwe maatregelen genomen gaan worden.
Alpha kenny one
  zaterdag 6 november 2021 @ 12:55:09 #27
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202054655
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:53 schreef falling_away het volgende:

[..]
Dat effect zul je nooit zien voor komende vrijdag wanneer de volgende beslissingen genomen worden, dus het was eigenlijk vooraf al bekend dat er weer nieuwe maatregelen genomen gaan worden.
Precies. Vreemde tactiek vind ik dat. Ze hadden net zo goed neteen ook die nieuwe maatregelen kunnen nemen met een latere ingangsdatum.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202054790
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:53 schreef falling_away het volgende:

[..]
Dat effect zul je nooit zien voor komende vrijdag wanneer de volgende beslissingen genomen worden, dus het was eigenlijk vooraf al bekend dat er weer nieuwe maatregelen genomen gaan worden.
Zover ik weet wordt er vrijdag enkel besloten of bepaalde maatregelen voorbereid worden zodat we ze eventueel in kunnen voeren.

Er worden geen extra maatregelen verwacht op de 12e. Eerst zal het effect van de huidige maatregelen afgewacht worden.
pi_202054918
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat vaccins niet werken, maar het verbaasd me oprecht dat we ondanks alle vaccinaties die wél gezet zijn nu ineens zo in de hoogte zijn geschoten. We zitten in dezelfde cijfers waardoor we een jaar geleden in lockdown gingen en de avondklok werd in gesteld terwijl ze eigenlijk gezegd hadden dat we per 1 november juist alle maatregelen zouden kunnen loslaten. En inderdaad, ik heb geen argumenten....heb geen idee hoe ze niet hebben kunnen inschatten dat dit nu deze situatie heeft kunnen opleveren......Ben gewoon een type die een gevoel hierbij wil delen en als ik het even heel kort door de bocht probeer uit te leggen dan voel ik me bedonderd en ben ik echt benieuwd wat ons komende maanden nog te wachten staat qua maatregelen...... ;(
Dat komt omdat de overheid het ook niet meer weet soort tunnelvisie denk ik. Daarom zijn we ook zo laat met die boostershots iedereen dacht dat is niet nodig.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 6 november 2021 @ 13:29:58 #30
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202054976
[quote]0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:37 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Het is allemaal een stuk leefbaarder dan vorig jaar, toen mochten we al heel veel niet meer (of op korte termijn niet meer). Dat lijkt nu gelukkig nog een end weg. Mede dankzij de CoronaCheck kunnen bepaalde dingen wel doorgaan, ondanks dat een CoronaCheck nooit alle besmettingen zal wegnemen. Zie ADE, 0,34 procent besmet. Zonder vaccins en CoronaCheck was dat gegarandeerd een veelvoud geweest (zie eerdere festivals dit jaar en bijvoorbeeld carnaval in 2020). Om het in perspectief te plaatsen: Verknipt festival zat op meer dan 5 procent, in de zomer en buiten. ADE is najaar en binnen.

[...]
[/quoteDit begrijp ik niet. Straks moeten we waarschijnlijk bij elke winkel behalve de supermarkt een QR-code laten zien. Ik doe daar niet aan mee dus andere winkels dan supermarkten hebben een slechte klant aan me tot ik weer gewoon een paar sokken kan kopen zonder informatie over mijn gezondheidsstatus te geven. Ik vond de situatie vorig jaar veel leefbaarder, zelfs met de lockdown en de avondklok.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202055269
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:29 schreef Federer-fan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 6 november 2021 11:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is allemaal een stuk leefbaarder dan vorig jaar, toen mochten we al heel veel niet meer (of op korte termijn niet meer). Dat lijkt nu gelukkig nog een end weg. Mede dankzij de CoronaCheck kunnen bepaalde dingen wel doorgaan, ondanks dat een CoronaCheck nooit alle besmettingen zal wegnemen. Zie ADE, 0,34 procent besmet. Zonder vaccins en CoronaCheck was dat gegarandeerd een veelvoud geweest (zie eerdere festivals dit jaar en bijvoorbeeld carnaval in 2020). Om het in perspectief te plaatsen: Verknipt festival zat op meer dan 5 procent, in de zomer en buiten. ADE is najaar en
[...]
[/quoteDit begrijp ik niet. Straks moeten we waarschijnlijk bij elke winkel behalve de supermarkt een QR-code laten zien. Ik doe daar niet aan mee dus andere winkels dan supermarkten hebben een slechte klant aan me tot ik weer gewoon een paar sokken kan kopen zonder informatie over mijn gezondheidsstatus te geven. Ik vond de situatie vorig jaar veel leefbaarder, zelfs met de lockdown en de avondklok.
Daar kan en mag je voor kiezen, maar eigenlijk heb je alleen jezelf ermee. Het percentage zonder QR-code daalt nog elke dag en is sowieso al niet heel boeiend voor veel sectoren. Als jij sokken nodig hebt, dan ga je ze toch wel kopen. Ofwel via iemand die je kent ofwel online.

Overigens heb ik nergens gehoord dat een dergelijke stap genomen gaat worden, ik heb geen idee van de waarschijnlijkheid.

Maar ik denk dat het niet heel onwaarschijnlijk is dat vroeger of later inderdaad mensen zonder QR-code aanvullende maatregelen krijgen. Dit zie je al in veel landen gebeuren of in stelling gebracht worden. Mijn inziens ook heel logisch om meer dan 95 procent van Nederland te ontzien straks, dat is nu eenmaal de overgrote meerderheid van ons land. De ongeveer 5 procent die overblijft kan kiezen om thuis te blijven, te testen of te vaccineren.
Het klinkt wellicht keihard, maar de tijd van zoete broodjes lijkt voorbij te zijn. Zolang de zorg niet naar een acceptabel niveau daalt zullen de touwtjes elke keer strakker worden aangetrokken.
  zaterdag 6 november 2021 @ 13:58:35 #32
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202055319
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:53 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Daar kan en mag je voor kiezen, maar eigenlijk heb je alleen jezelf ermee. Het percentage zonder QR-code daalt nog elke dag en is sowieso al niet heel boeiend voor veel sectoren. Als jij sokken nodig hebt, dan ga je ze toch wel kopen. Ofwel via iemand die je kent ofwel online.
Als ik dacht dat het zoden aan de dijk zou zetten, zou ik er misschien enig begrip voor kunnen opbrengen.
quote:
Overigens heb ik nergens gehoord dat een dergelijke stap genomen gaat worden, ik heb geen idee van de waarschijnlijkheid.
Ik heb dat wel gehoord. Alle winkels behalve supermarkten een QR-code. Zie bijvoorbeeld dit artikel.
quote:
Maar ik denk dat het niet heel onwaarschijnlijk is dat vroeger of later inderdaad mensen zonder QR-code aanvullende maatregelen krijgen. Dit zie je al in veel landen gebeuren of in stelling gebracht worden. Mijn inziens ook heel logisch om meer dan 95 procent van Nederland te ontzien straks, dat is nu eenmaal de overgrote meerderheid van ons land. De ongeveer 5 procent die overblijft kan kiezen om thuis te blijven, te testen of te vaccineren.
Maar stel nou dat je het niet doet. Het moet toch wel heel gek lopen als die 5% zorgt voor een zorginfarct als 1,5% van het deel van die groep die besmet wordt in het ziekenhuis belandt.
quote:
Het klinkt wellicht keihard, maar de tijd van zoete broodjes lijkt voorbij te zijn. Zolang de zorg niet naar een acceptabel niveau daalt zullen de touwtjes elke keer strakker worden aangetrokken.
Ze trekken de touwtjes steeds strakker aan, maar erg veel effect lijkt het niet te hebben. Er liggen inderdaad minder mensen in het ziekenhuis dan toen er nog geen vaccin was, maar we zitten pas aan het begin van de herfst.

[ Bericht 2% gewijzigd door Federer-fan op 06-11-2021 14:05:09 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 6 november 2021 @ 14:12:55 #33
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202055497
Goedemiddag, Hierbij - wat later door mijn epische polemiek met de geestelijk vader van deze reeks - mijn dagelijkse post over de aantallen patiënten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is opnieuw een stijging op de IC’s en op de verpleegafdelingen. In totaal is er een absolute stijging van 49 (relatieve stijging 3,6%). Het zijn dus 1.399 bezette bedden in totaal, dus helaas nog maar één patiënt onder de 1.400.

1) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET EEN COVID-19-INFECTIE OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- zaterdag 6 november: 288 (absolute stijging 2; relatieve stijging 0,7%);
- vrijdag 5 november: 286 (absolute stijging 13; relatieve stijging 4,8%);
- donderdag 4 november: 273 (absolute stijging 23; relatieve stijging 9,2%);
- woensdag 3 november: 250 (absolute stijging 10; relatieve stijging 4,2%);
- dinsdag 2 november: 240 (absolute stijging 4; relatieve stijging 1,7%);
- maandag 1 november: 236 (absolute stijging 16; relatieve stijging 7,3%);
- zondag 31 oktober: 220 (absolute stijging 2; relatieve stijging 0,9%);
- zaterdag 30 oktober: 218 (absolute stijging 1; relatieve stijging 0,5%).

2) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET EEN COVID-19-INFECTIE OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- zaterdag 6 november: 1.111 (absolute stijging 47; relatieve stijging 4,4%);
- vrijdag 5 november: 1.064 (absolute stijging 10; relatieve stijging 0,9%);
- donderdag 4 november: 1.054 (absolute daling 6; relatieve daling 0,6%);
- woensdag 3 november: 1.060 (absolute daling 12; relatieve daling 1,1%);
- dinsdag 2 november: 1.072 (absolute stijging 96; relatieve stijging 9,8%);
- maandag 1 november: 976 (absolute stijging 74; relatieve stijging 8,2%);
- zondag 31 oktober: 902 (absolute stijging 78; relatieve stijging 9,5%);
- zaterdag 30 oktober: 824 (absolute stijging 20; relatieve stijging 2,5%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202055537
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:58 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Als ik dacht dat het zoden aan de dijk zou zetten, zou ik er misschien enig begrip voor kunnen opbrengen.
Wederom heel hard, maar wat jij (of ik) geloven doet er niet toe. Ook niet of we er wel of geen begrip voor hebben. Het is de weg die ingeslagen is, het is ondertussen kiezen of delen geworden.

quote:
Ik heb dat wel gehoord. Alle winkels behalve supermarkten een QR-code. Zie bijvoorbeeld dit artikel.
Leuk dat de krant graag chocolade letters print op basis van wat aannames, zolang het niet vanuit de overheid komt neem ik het niet al te serieus. Het is een mogelijk scenario, zeker, maar tot op heden nog geen scenario wat ook echt in zicht is.

quote:
Maar stel nou dat je het niet doet. Het moet toch wel heel gek lopen als die 5% zorgt voor een zorginfarct als 1,5% van het deel van die groep die besmet wordt in het ziekenhuis belandt.
De cijfers zijn denk ik vrij duidelijk, 1399 in het ziekenhuis op dit moment. Vooralsnog loopt het dus zo gek, helaas.

quote:
Ze trekken de touwtjes steeds strakker aan, maar erg veel effect lijkt het niet te hebben. Er liggen inderdaad minder mensen in het ziekenhuis dan toen er nog geen vaccin was, maar we zitten pas aan het begin van de herfst.
De touwtjes zijn pas per vandaag strakker aangetrokken, enig effect zal zich nog moeten tonen.
  zaterdag 6 november 2021 @ 14:23:59 #35
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202055618
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:17 schreef GereDathan het volgende:

[..]

[..]
Leuk dat de krant graag chocolade letters print op basis van wat aannames, zolang het niet vanuit de overheid komt neem ik het niet al te serieus. Het is een mogelijk scenario, zeker, maar tot op heden nog geen scenario wat ook echt in zicht is.
Volgens mij wel: "Daarnaast maakt het kabinet het wettelijke mogelijk om QR-codes in niet-essentiële winkels (kleding, meubels, cadeauwinkels) toe te passen." (Bron).
quote:
[..]

[..]
De touwtjes zijn pas per vandaag strakker aangetrokken, enig effect zal zich nog moeten tonen.
Klopt, maar verwacht jij er veel van? Ik weet niet welke maatregelen tot nu toe hebben geholpen, maar jij en ik verwachten geen van beiden veel van de mondkapjes. En ik verwacht weinig van de QR-codes, met of zonder naleving en strenge handhaving.

Overigens verwacht ik wel veel van thuisblijven bij klachten en ventileren. Hoop dat mensen dat massaal doen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202055963
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Volgens mij wel: "Daarnaast maakt het kabinet het wettelijke mogelijk om QR-codes in niet-essentiële winkels (kleding, meubels, cadeauwinkels) toe te passen." (Bron).
Wat ik gelezen heb is dat er wel bepaalde zaken voorbereid worden, als in dat ze wettelijk toegestaan zijn. Maar dar is nog weinig concreet verder, misschien dat er vrijdag een en ander duidelijk wordt.

quote:
Klopt, maar verwacht jij er veel van? Ik weet niet welke maatregelen tot nu toe hebben geholpen, maar jij en ik verwachten geen van beiden veel van de mondkapjes. En ik verwacht weinig van de QR-codes, met of zonder naleving en strenge handhaving.

Overigens verwacht ik wel veel van thuisblijven bij klachten en ventileren. Hoop dat mensen dat massaal doen.
1,5 meter en thuiswerk adviezen. Ik denk dat dat sowieso de beste maatregelen zijn, ze hadden wel dwingender gemogen.

Mondkapjes heb ik het niet eens meer over, waardeloze nonsens. Schijnveiligheid.

CoronaCheck werkt prima, maar de handhaving laat te wensen over. Overal waar de CoronaCheck secuur is ingezet zie je geen of heel weinig besmettingen. ADE, voetbalstadions, F1, etc. etc. De meeste besmettingen vinden plaats: thuis, werk of school.

Als we dus wat meer afstand houden, wat meer thuiswerken en wat meer nadenken over gasten thuis dan haal je meer dan 50 procent van de besmettingen weg.

Ventileren verwacht ik niets van, niemand deed of doet dat voldoende. Na 20 maanden is de ventilatie op veel plekken onveranderd. Helaas.
  zaterdag 6 november 2021 @ 15:10:21 #37
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202056028
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:03 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wat ik gelezen heb is dat er wel bepaalde zaken voorbereid worden, als in dat ze wettelijk toegestaan zijn. Maar dar is nog weinig concreet verder, misschien dat er vrijdag een en ander duidelijk wordt.
Ja, klopt. Maar ik verwacht dat ze de dingen die ze gaan invoeren ook op korte termijn gaan toepassen. Tenzij de besmettingen/ziekenhuisopnames (het is me niet meer duidelijk waarop ze sturen, want Rutte zei deze week weer dat ze sturen op besmettingen terwijl ze tijdens de persco hadden gezegd dat ze stuurden op ziekenhuisopnames.)
quote:
[..]
1,5 meter en thuiswerk adviezen. Ik denk dat dat sowieso de beste maatregelen zijn, ze hadden wel dwingender gemogen.
Ja, maar thuisblijven bij klachten en ventileren vind ik ook goede adviezen.
quote:
Mondkapjes heb ik het niet eens meer over, waardeloze nonsens. Schijnveiligheid.
Ja, inderdaad.
quote:
CoronaCheck werkt prima, maar de handhaving laat te wensen over. Overal waar de CoronaCheck secuur is ingezet zie je geen of heel weinig besmettingen. ADE, voetbalstadions, F1, etc. etc. De meeste besmettingen vinden plaats: thuis, werk of school.
Ja, mee eens.
quote:
Als we dus wat meer afstand houden, wat meer thuiswerken en wat meer nadenken over gasten thuis dan haal je meer dan 50 procent van de besmettingen weg.
Dat denk ik ook ja.
quote:
Ventileren verwacht ik niets van, niemand deed of doet dat voldoende. Na 20 maanden is de ventilatie op veel plekken onveranderd. Helaas.
Ja, alleen hoop ik dat het kabinet iets doet met Wilders' aansporing om daar meer nadruk op te leggen in de 'coronavoorlichtingscampagnes'.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 6 november 2021 @ 15:26:06 #38
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202056216
12.024 besmettingen vandaag. Dat zijn er 1.075 meer dan gisteren, maar het percentage positieve tests is maar licht gestegen, van 16,0 naar 17,2.

Trouwens, nu het aantal besmettingen zo hog is, betekent het hopelijk ook dat er elke dag weer veel mensen genezen van corona en daarmee immuniteit hebben opgebouwd. Als dat vooral ongevaccineerden zijn, betekent dat lijkt mij dat de 'immuniteitsmuur' nog hoger wordt. Het zal toch niet lang duren voordat meer dan 95% van de mensen ofwel gevaccineerd is ofwel genezen is (ofwel beide natuurlijk)?

[ Bericht 58% gewijzigd door Federer-fan op 06-11-2021 15:33:53 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_202056593
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ja, klopt. Maar ik verwacht dat ze de dingen die ze gaan invoeren ook op korte termijn gaan toepassen. Tenzij de besmettingen/ziekenhuisopnames (het is me niet meer duidelijk waarop ze sturen, want Rutte zei deze week weer dat ze sturen op besmettingen terwijl ze tijdens de persco hadden gezegd dat ze stuurden op ziekenhuisopnames.)
Het is mij, zoals wel vaker, compleet onduidelijk. Besmettingen, ziekenhuis, IC... Ik weet het niet meer. Ik dacht dat we op IC stuurden, maar hoorde van de week Kuipers geloof ik piepen dat ze op besmettingen moeten sturen.

Het komt over als de vele routekaarten die we gehad hebben.

quote:
Ja, maar thuisblijven bij klachten en ventileren vind ik ook goede adviezen.
Sowieso, bij elke ziekte met klachten moet je thuisblijven. Hoop dat dat wel blijft hangen ondertussen.

quote:
Ja, alleen hoop ik dat het kabinet iets doet met Wilders' aansporing om daar meer nadruk op te leggen in de 'coronavoorlichtingscampagnes'.
Ik ben bang dat met de huidige gasprijzen de mensen de ramen en deuren extra dichttrekken ipv ventileren :{
pi_202056596
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:26 schreef Federer-fan het volgende:
12.024 besmettingen vandaag. Dat zijn er 1.075 meer dan gisteren, maar het percentage positieve tests is maar licht gestegen, van 16,0 naar 17,2.

Trouwens, nu het aantal besmettingen zo hog is, betekent het hopelijk ook dat er elke dag weer veel mensen genezen van corona en daarmee immuniteit hebben opgebouwd. Als dat vooral ongevaccineerden zijn, betekent dat lijkt mij dat de 'immuniteitsmuur' nog hoger wordt. Het zal toch niet lang duren voordat meer dan 95% van de mensen ofwel gevaccineerd is ofwel genezen is (ofwel beide natuurlijk)?
Ja, de muur wordt steeds beter. Maar gaat, ook met 12k per dag, veel te traag. Het blijft etteren zo. Benieuwd of we eind van aankomende week wat veranderingen gaan zien.
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:00:46 #41
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202056612
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:58 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het is mij, zoals wel vaker, compleet onduidelijk. Besmettingen, ziekenhuis, IC... Ik weet het niet meer. Ik dacht dat we op IC stuurden, maar hoorde van de week Kuipers geloof ik piepen dat ze op besmettingen moeten sturen.
Ja, ze hadden gezegd dat ze gingen sturen op ziekenhuisopnames. Maar van de week sprak Rutte opeens over het sturen op besmettingen. Daarop werd hij aangesproken, maar zijn anti-aanbaklaag en retorische vaardigheden werkten weer prima.
quote:
Het komt over als de vele routekaarten die we gehad hebben.
Ja, en volgens die laatste routekaart hjadden we vijf dagen geleden weer normaal kunnen leven.
quote:
[..]
Sowieso, bij elke ziekte met klachten moet je thuisblijven. Hoop dat dat wel blijft hangen ondertussen.
Ja, ik ook.
quote:
[..]
Ik ben bang dat met de huidige gasprijzen de mensen de ramen en deuren extra dichttrekken ipv ventileren :{
Daar heb je wel een punt ja. -O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 16:49:17 #42
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202057131
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:58 schreef GereDathan het volgende:

Ik ben bang dat met de huidige gasprijzen de mensen de ramen en deuren extra dichttrekken ipv ventileren :{
Ja, als gevolg daarvan hebben bij mij in de buurt alle tokkies deze dagen 24/7 de houtkachel aan.
Ik begeef mij de hele dag in een soort continue smog/rooklucht. Echt heel gezond :') :r
pi_202057147
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:49 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ja, als gevolg daarvan hebben bij mij in de buurt alle tokkies deze dagen 24/7 de houtkachel aan.
Ik begeef mij de hele dag in een soort continue smog/rooklucht. Echt heel gezond :') :r
Moet je positief zien, je krijgt meer uitzicht omdat er eindelijk wat gedaan wordt aan die vervelende bomen die je zicht blokkeren ;)
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:57:17 #44
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202057249
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:49 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ja, als gevolg daarvan hebben bij mij in de buurt alle tokkies deze dagen 24/7 de houtkachel aan.
Ik begeef mij de hele dag in een soort continue smog/rooklucht. Echt heel gezond :') :r
Moet je positief zien, je krijgt meer uitzicht omdat er eindelijk wat gedaan wordt aan die vervelende bomen die je zicht blokkeren ;)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:57:46 #45
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202057257
WTF. :D Great minds think alike. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 16:59:48 #46
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:01:29 #47
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_202057309
quote:
:{

Maar goed, wat er ook van zij, je komt hier voor positiviteit en die krijg je. _O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 17:09:02 #48
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202057399
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:01 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
:{

Maar goed, wat er ook van zij, je komt hier voor positiviteit en die krijg je. _O_
Aha. Ontbossing is dus “positief”?

Ok dan. :D
pi_202057412
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:09 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Aha. Ontbossing is dus “positief”?

Ok dan. :D
Alleen als bomen het uitzicht wegnemen natuurlijk *O*
pi_202057415
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
WTF. :D Great minds think alike. _O-
ROFL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')